ג'ירמי*שלוש וחצי שעות מוקדם יותר*
"ג'ירמי, תוריד אותי כבר!" צווחה ג'סי באוזני ואגרפה את גבי בעוצמה מדגדגת בעוד שאני נושא אותה על כתפי לחדרנו.
אם לומר את האמת הייתי בשוק שהסכימה להיות איתי באותו החדר. כמובן שהיא ציינה שאנחנו לא נישן באותה המיטה ובלה בלה בלה.. כבר לא הקשבתי בחלק הזה כי זה לא הולך לקרות.
"את צריכה ללמוד לסתום את הפה החצוף שלך, שטן קטן." אמרתי כשהיא המשיכה להיאבק בי ולהתפתל באחיזתי. אוי.. חיוך נמתח על שפתיי. מה שהילדה החצופה הזאת עושה לי..
"למה מי אתה בכלל, אידיוט שכמוך, שאני אסתום את הפה?!"
הוצאתי את הכרטיס לחדר מכיס מכנסי ופתחתי את הדלת כשהיא נסגרה מאחורינו. מים עדיין נטפו ממני אבל זה לא הפריע לי.
"אני בחור שאת צריכה להקשיב לו כשהוא מדבר איתך, לטובתך."
"מה לטובתי, לעזאזל? איך זה לטובתי לסתום את הפאיקנג פה?!"
"כי זה גורם לי עוד יותר לרצות לקרוע ממך את הבגדים ולזיין אותך כשאת מתווכחת." העפתי אותה למיטה שמצופה במצעים לבנים שבמרכז החדר, לבושה בבגד ים כתום זוהר בלבד שיושב עליה כאילו נתפר במיוחד בשבילה, מבליט את גופה היפהפייה והשזוף. היא נשענה על זרועותיה ולרגע לא זזה, מביטה בי. אך לאחר שנייה נוספת היא נכנסה לרוח לחימה וזינקה מהמיטה במהירות במטרה לברוח. הצמדתי אותה ישר למיטה בחזרה וחזרתי לעמוד, מתנשא מעליה מגובה ה1.89 שלי.
"אתה לא בקו השפיות, ג'י." היא אומרת בקול רועד ומביטה בי כאילו מביטה בסוס מזיין סוסה.
"התחלת ללמוד למבחן שבשבוע הבא?" שאלתי כשחיוך לעגני מתפרץ על שפתיי ועיניי יורדות אל חזיית בגד הים שלה ולאחר רגע חוזרות אל מבטה.. היא באה לקום אבל צקצקתי בלשוני, מסמן לה לא לנסות לברוח ממני שוב. למרות שאני אוהב שהיא בורחת ממני.
"אל תגיד לי לא לקום, טיפש!" צעקה והתרוממה לישיבה. "תן לי לדבר איתך בגובה עיניים." וכשלא חיכתה לתשובה ממני היא נעמדה ועדיין הייתה צריכה להרים את ראשה כדי לפגוש את מבטי. צווארה התרומם מעלה כדי להביט בי ופרצוף עצבני וזעוף נדבק להבעת פנייה.
"וואו," מלמלתי. "ממש גובה עיניים." היא פתחה את פיה לענות אך אז בלעה את שפתייה פנימה בעצבים ושתקה במקום זאת.
"אז התחלת ללמוד? אני חושב שהיית צריכה להתחיל ללמוד כבר ביום שהתערבנו, לפחות אז כשאני אנצח תרגישי שעשית את כל מאמצייך ולפחות ניסית." היא באה לפצוח את פיה לדבר אך אז השתקתי אותה כשהמשכתי לדבר לעצמי. "ממ.. איפה תרקדי במיוחד בשבילי? שאסגור לנו חדר בבית מלון? או שאולי בבית שלי? אל תדאגי, אני אדאג שהוא יהיה ריק. אוי.. אני מרגיש שההתערבות הזאת לא הוגנת כלפייך. כשאנצח אוכל לנשק אותך מתי שמתחשק לי ולצפות בך רוקדת בשבילי מתי שאבקש ממך. אבל אם כל הכבוד לכמה שזה לא הוגן כלפייך, לא כל כך אכפת לי." אמרתי מחכה לראות אותה נרגזת ומסמיקה, זה קורה מהר.
YOU ARE READING
אויבת של אהבה
Romanceחבבתי אותו, חיבבתי אותו ממש אבל הוא לא אותי. הוא פגע בי וראה בי כתכשיט. הוא ניצל את התמימות שלי והשאיר אותי מצולקת. הייתי חיה פצועה ובודדה, אבל מלך האריות בא להציל אותי. הוא שמר עליי, הוא הגן עליי. הוא אהב אותי. רגש שלא הייתי רגילה לקבל. קפטן הר...