פרק 20

3.6K 160 70
                                    

אמבר

נואה ואני נמצאים בחדר שלי. על המיטה. כאשר אני שוכבת מתחת לנואה ואגודליי לופתות את קו הלסת שלו ואצבעותיי מכסות את עורפו בעוד שהוא מכסה עם ידו הגדולה והחמימה את צווארי והאמה בידו השנייה מונחת ליד ראשי ומבליטה את הוורידים שלו.

הפיות שלנו היו צמודות כמו מגנטים זו לזו. בהתחלה הן התנגשו בעדינות ואז בפראיות שגרמה לליבי לפרפר ולתהות לעצמי אם אני עושה את זה טוב.

השפתיים שלו על שפתיי הרגישו יותר טוב משחשבתי. המגע שלו על עורי היה יותר נעים משחשבתי. היד שלו הייתה יותר חמה משחשבתי. הלשון שלו הייתה יותר טעימה משחשבתי. ההשפעה שלו עליי הייתה יותר חיונית משחשבתי. הנוכחות שלו הייתה יותר משמעותית עבורי משחשבתי.

הבחור הזה כבש את ליבי בכלום זמן.

מהרגע שבו פקחתי את עיני במכונית שלו ועיני נחו עליו בלילה ההוא הרגשתי בטוחה, הרגשתי מוגנת. אני לא יודעת למה, אולי כי אני מכירה אותו מהעבר? כי גם בגן כשכולם צחקו עליי הוא היה היחיד שהגן עליי והיה איתי? אולי כי גם אז הרגשתי מוגנת לידו? אני לא יודעת מה הסיבה אבל היא גם לא באמת משנה.

אני שמחה שהוא נמצא כאן איתי, כי כשהוא נמצא הכול פשוט יותר טוב, הכול יותר רגוע, חוץ מההודעות שכל רגע הוא מקבל מהטלפון שלו ונשמעות כמו טראנס הכול היה בסדר. "אתה לא רוצה לבדוק מי זה?" התנתקתי משפתיו לרגע ושאלתי כשהגיע צפצוף נוסף.

"זה לא חשוב." אמר והחזיר את שפתיו לשפתיי. אך כשהגיע צפצוף נוסף הוא כבר קם.

"בן זונה." רטן והתרומם ממני, התיישבנו והוא לקח את הטלפון שלו שהיה מונח לידנו על המיטה. אני מקווה שהכול בסדר, הוא קיבל הרבה הודעות.

ברגע שפקח את הטלפון הבעת פניו השתנתה וכאן קצת נלחצתי. הוא הביט ארוכות בטלפון ואז שאלתי, "מה קרה? מי זה? הכול בסדר?"

"אמ.." היה ניראה שחושב לרגע ארוך וחושב מה להגיד. "אמבר.. אנחנו צריכים לדבר.."

"לדבר?" הרגשתי שהשיחה הזאת תחדור למקום לא טוב. אני לא יודעת למה אבל זאת ההרגשה לצערי. "הכול בסדר?" שאלתי בכנות.

"תיראי.. יש איזו מישהי ש.." הוא גירד בראשו קלות והניח את הטלפון בצד חזרה, "יש איזו מישהי בשם קייסי שהיא.. כאילו.." אוקי צדקתי בקשר לתחושה הרעה אבל מה הוא כבר יכול להגיד? שיש לו איזה מישהי הוא מזדיין איתה מהצד? התאפקתי לא לגחך מהמחשבה. "שאנחנו בערך שנתיים.. את יודעת.."

"פשוט תגיד את זה, הכול טוב." שכנעתי אותו לא מאמינה בזה בעצמי.

"אני.. לא יודע איך להגיד את זה.." נראה מהוסס.

"כמו שזה נשמע. אני בטוחה שזה לא הודעה שמבשרת לך שהבנאדם שניסית לרצוח חזר לחיים." ניסיתי לשדר לו בטחון כדי לדבר איתי.

אויבת של אהבהWhere stories live. Discover now