אמבר
עברו להם ארבעה ימים מהנשיקה שלי עם נואה.
ארבעה ימים שבהם אני במחשבות עם עצמי.
זה היה חלום?זה היה טוב מידי בשביל להיות מציאותי. חוץ מכל הקטע הזה עם קייסי.
יצא לי הרבה לחשוב ולהבין שנפגעתי ממנו לשווא. פאקינג לשווא. כל מחשבה שאני מקדישה לנושא הזה מוציאה אותי הסתומה ואת נואה הבסדר בסיפור. הוא סיים את היחסים איתה ברגע שנכנס לקשר איתי. עוד שהקשר שלנו היה סתם תמים וידידותי. אז הוא אפילו בסדר גמור בסיפור הזה.
אולי באמת הצד הקנאי שלי דיבר וחשב בלילה ההוא. הצד שחושב ששפתיים אחרות נגעו בשפתיים שלו. שמישהי אחרת נגעה בו. שמישהי אחרת הביטה בו מקרוב- פאק! ממתי אני כזאת?
נואה ללא ספק שינה אותי. הוא עורר בי צדדים שלא הכרתי בעצמי. אני פשוט מרגישה כל כך אמתית איתו, אהובה, רצויה, אני מרגישה אני איתו, שאני לא צריכה לשים שום מסיכה כי הוא יקבל אותי איך שאני. הנוכחות שלו מספקת לי להרגשה של ביטחון.
הוא אשכרה מושלם בכול.
העיניים ה- וואו. כשהבטתי בו מקרוב לפני שלושה ימים, כשהבטתי בו ממש מקרוב, הבנתי כמה שהוא בן אדם יפה בעל חן. העיניים הירוקות, הסוחפות והמהפנטות שלו, שאם מסתכלים עליהן ממש מקרוב אפשר לראות שיש בהן גם גוונים עדינים של כחול, השפתיים העבות והוורדרדות. האף הישר, העצמות לחיים הבולטות והשיער השטני והמתולתל שמכסה את המצח שלו. שלא נדבר על כמה שהוא גבוה, ועל הריח של הבושם הגברי שנוטף ממנו. הוא ניראה כמו פאקינג ציור, כמו בחור שכל בחורה רוצה וחולמת.
בין לבין המחשבות עליו, ההבנה שעוד פחות משבועיים חוזרים ללימודים נחתה עליי בבום. אתמול הקדשתי לזה זמן מחשבה רב והגעתי למסקנה שאני עוברת לתיכון קולווד, והיום אני אהיה חייבת לדבר על זה עם אימא שלי.
הוצאתי את הטלפון ושלחתי לאימא הודעה.
"היי אימא, מה קורה? אני צריכה לדבר אתך כשתחזרי מהעבודה."
"היי אמי, אין בעיה חמודה, הכול בסדר?" השיבה לי.
"כן אמוש, אוהבת אותך."
אני גם צריכה לדבר עם זה עם ליאו וג'ס.. חבל שאני לא יכולה להכניס אותם לתיק שלי ולקחת אותם ביחד איתי.
נערתי את הראש קלות. יותר מידי מחשבות רצות לי בראש כל הזמן. אני חד משמעית יותר חושבת ממדברת.
קמתי מהמיטה וירדתי למטבח להכין לי פנקייק. כמובן שכול הבית חשוך.
"אמבר!" שמעתי שאגה שהבהילה אותי מכיוון הספה ועצרתי במקום עם יד על הלב.
"ניק מה לעזאזל?! הבהלת אותי דביל." אמרתי והדלקתי את האור ואז המשכתי ללכת כשראיתי שזה בסך הכול אחי הקטן.
YOU ARE READING
אויבת של אהבה
Любовные романыחבבתי אותו, חיבבתי אותו ממש אבל הוא לא אותי. הוא פגע בי וראה בי כתכשיט. הוא ניצל את התמימות שלי והשאיר אותי מצולקת. הייתי חיה פצועה ובודדה, אבל מלך האריות בא להציל אותי. הוא שמר עליי, הוא הגן עליי. הוא אהב אותי. רגש שלא הייתי רגילה לקבל. קפטן הר...