Bölüm 12

35 4 1
                                    


<<< Merhaba sevgili okurlarım hdkjfldj Yazmak bana sebepsizce iyi hissettiriyor. Rahatlıyorum iyi geliyor yani hflkjg inşallah siz de okuyup seviyor beğeniyorsunuzdur :D >>>

Bu bölümü sevgili okurum Şeymanur'a ithaf ediyorum :) 

İyi okumalar müziği açmayı unutmayın:)) Bu bölüm biraz texting oldu (Bu arada Acar ve Armina'nın şarkısı "I wanna be yours" oldu artık SFNHLKSFH İlginç bir şekilde bu şarkıya uyduklarını hissediyorum çok yakışıyorlar bu şarkıya daha ne diyim abi DBJGDHK)

Medya:     Artic Monkeys - I Wanna Be Yours


Ay çok iyi olur yazarken telefonuma üstten bir bildirim geldi. Hızlanan kalp atışlarımla gelen bildirimi okudum;

Acar ADAL kişisinden bir mesajınız var;

"Çevrimiçi olduğunu görünce yazmak istedim."



Bir insan gecenin bu saatinde yakın hissetmediği birine neden yazar ki? Gerçi yakın hissedip hissetmeyeceğini bilemem. Belki de diğer arkadaşlarım gibi o da dışarıdan soğuk ama tanıştığında sıcakkanlı biri olarak görmüştür beni. Sanırım yengeç burcu olmanın dezavantajı bu olsa gerek :) Annem hep beraber kahvaltı yaparken aradığında konuşurken Acardan bahsedince bir anda dikkat et kızım gibi saçma sapan şeyler söylemişti. Annem Acarı tanıyor muydu ki? Acar güvenilmemesi gereken biri miydi? 

Gerçi bu noktada bana bunu benden bir şeyler saklayan öğrendiğimde yıkılıp paramparça olacağımı hissettiğim annemin söylemiş olmasını sorgulamam gerekiyordu. Yani Acar güvenilir biri mi ? Diye sorgulamadan önce Annem güvenilir biri mi ? diye düşünmem , süzgecimden geçirmem lazım.

 Annem benden ne saklıyor olabilirdi ki? O yaşlı kadınla ne zoru vardı? Bugün ona neye sinirlendiğimi anlamış olmalıydı sesini çıkarmamış tepki vermemişti. Zaten ciddi durumlarda hep tepkisiz kalırdı etkisiz eleman gibi. Acar'ın mesajına bakmadan gizemle olan sohbete geri girdim;

Gizemm

"GİZE3MMMMM ACAR BU SAATTE WPDAN BANA YAZDI!!!!!!!!!"

"Gizem sakın uyudum deme ya offf ne yazıcam şimdi ben?"

"GizemmmĞĞĞ"

"nE?"

"Biraz fazla şaşırdım pardon kvhdkhvsdjf"

"Zaten bekliyordum böyle olmasını cınım :)"

"Sende biraz fazla telaş yaptın sanki çok anormal olan bir durum değil kızım"

"Sonuçta Acar da Burak gibi bir arkadaşın??"

"Ama Burak gecenin bu saatinde benim çevrimiçi

 olup olmadığıma bakmıyor ya da yazmıyor?"

" Acara geçmiş olsun bile diyemeden

ayrıldın hastaneden babası ağır bir ameliyattan

çıktı ve onun ameliyatına sen girdin teşekkür edemedi:)"

Sonumuzun BaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin