Yıllar önce yaptığı hatayı düzeltmenin vakti gelmişti. Bedeli belki de tüm yaşadıklarımızı unutmamızı sağlayacaktı kim bilir ? Bu kendimden çok onun içindi benimle olan sonu onun mutluluğu içindi. Hep gerçekten birbirini seven insanların kavuşamadığını duymuş, görmüştüm bizim de sonumuzun böyle olacağını düşünmüş ama asla ihtimal vermemiştim çünkü ikimiz de asla böyle bir şey yapmazdık. Yapmayı hiç istemesem de bir anlık düşündüm acaba o da beni korumak için kaybetmeyi göze alır mıydı? Bunu düşünmem saçmaydı. Eminim o da tabii ki aynısını yapardı. Bizim için yaklaşan son onun için yeni bir başlangıç olacaktı en azından benim önüme geçmeyecek vurulup ölmeyecekti. Kucağımda kanlar içinde yığılıp kalmayacaktı doktor olmama rağmen onu kurtaramamak diye bir şey olmayacaktı. Ben sadece onunla aynı laboratuvarda bulunmuş bir kız olacaktım belki bir daha karşılaşırdık ama hepsi bu kadar olacaktı sadece bu kadar...
Kaderini baştan yazmanın vakti gelmişti...
5 YIL ÖNCE:
Her sabah olduğu gibi çalan alarm sesiyle uyandım. Aşağıya inip anneme günaydın demeye karar verdim aşağı indiğimde kimse yoktu beni enfes bir kahvaltı karşıladı masanın üzerinde bir de not vardı.
'Arminacım anneannen rahatsızlanmış sabah acele bir şekilde çıktık seni uyandırmak istemedik merak etme en kısa zamanda görüşmek üzere...
annen ve baban '
O an aklıma aramak geldi ama vazgeçtim. Kahvaltımı edip üzerimi değiştirip okula gitmem gerekiyordu yukarı çıktım ve üstümü giyindim havalar bir anda soğumuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonumuzun Başı
RomantiekUzun zaman sonra karşılaşan ikilinin yaşadığı olaylar ya da yaşamak zorunda olduğu olaylar anlatılıyor. Zaten hepimiz bazen istemesek de zorunda olduğumuz için yaptığımız şeyler vardır. Değil mi?