Bölüm 13

29 4 0
                                    

^^Merhaba sevgili okurlarımm :) Yazmayı ve sizlerle olmayı çok özlemişim :P

Sizler de okumayı özlediyseniz bir an önce bölüme geçelim. Müziği açmayı unutmayınn:))^^^^

Bu bölümü de sevgili okurum Ceylin'e ithaf ediyorum :D  DJLFJLS 

Medya: Lana Del Rey- Cinnamon Girl

Şimdiki Zaman 2023 Kasım (Bundan önceki bölümler 5 yıl öncesine aitti.)

Aşk diye bir duygu neden var ki? Aşk sadece incitir. Sizi değiştirir hatta bazen sizi artık tanıyamadığınız birine dönüştürür. Hiçbir hikaye mutlu sonla bitmez. Çünkü mutlu son dediğimiz bir şey aslında yoktur. Bu nedenle sadece masallarda yer alır. Aşkın hiçbir türlüsü yararlı değil. Ya çok sever, beraber olur kaybedersin. Ya da ayrılır, uzaklaşırsın.

 Aşkta kazanmak yoktur. Siz isteseniz de istemeseniz de eğer gerçekten seviyorsanız aşka yenik düşersiniz. Benim için aşkta kazanmak yok sevgilim. Ne kadar uğraşsam da olmuyor hep yenik düşüyorum. Senin için olduğundan seve seve yeniliyorum. Rüyalarım artık kabuslara dönüştü. Eskiden görebilmek için dualar ettiğim rüyalar artık benim için cehennemden farksız. Ne seninle olabilirim ne de sensiz olabiliyorum. Kimse senin boşluğunu dolduramıyor. Yokluğunun kalbimde açtığı delik o kadar devasa ki sözcüklerle anlatamam.

 Seni zehirlemektense bu yalnızlığı kesinlikle tercih ederim Acar. Ben sana yaramıyorum. Her sabah ağlayarak uyanıyorum. Bir yandan da düşünüyorum; beraber olsaydık ne değişecekti? İkimizden biri birimizi mutlaka kaybedecekti...

7 Şubat 2018 (5 Yıl Önce)

Sonunda odaya vardım kapıyı tıklattım ve içerden onun sesini duyduğumda yavaşça kapıyı açtım beklemeden içeriye süzüldüm.

Acar çok yorgun görünüyordu. Ama keyfi yerindeydi. İçeriye girdiğimde ilk onunla göz göze geldim. Babası uyanıktı. İkisine de gözlerimi değdirdikten sonra;

"Çok geçmiş olsun. Nasılsınız?" dedim elimdeki buketi uzattım gülümseyerek. Babası ise;

"İyiyim kızım. Teşekkür ederim hoş geldin! Ne kadar da değişmişsin." Ağzım açık şaşkın bir şekilde bakakaldım anlamlandırmaya çalışıyordum çünkü daha önce Acarın babasını hiç görmemiştim. Peki o beni nereden tanıyordu?

Babası beni ne zaman görmüştü ki? 

"Aa beni hatırlamadın mı?"

"Küçükken hep Caner amca derdin bana. Acar'ı az şikayet etmedin. E tabii o da hak ediyordu eşek sıpası." dedi ve küçük bir kahkaha attı.

 Caner Beyin ya da Caner amca mı demeliyim? Gözlerinin içi gülüyordu. Ve Acarın gözleriyle aynıydı şekli, rengi hatta tonu bile.

Ben hala hiçbir şeyi hatırlayamadığımdan şaşkınca etrafa bakıyordum. Bir an gözlerim Acar' a kaydı. O da bana bakıyordu Gerçekten hatırlamıyor musun?  der gibi bakıyordu

Acar beni tanıyordu hem de çok öncesinden muhtemelen hatırlayamadığım kadar küçüktüm.

Medya: Yaşlı Amca- Yıldızlara bak

O yüzden mi ona karşı samimi ve sıcak hissediyordum. Konuşurken yanlış bir şey demekten korkmuyor her türlü beni anlar diyordum. Gözleri o yüzden mi bu kadar tanıdık gelmişti?

Fakültedensin galiba yüzün çok tanıdık geldi yani tıp mı okuyorsun ?

Senin adın dur tahmin edeyimm hmm sende Armina tipi var sanki

Sonumuzun BaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin