Scott
Derek a vasasztalnak támaszkodott, a karját összekulcsolta a mellkasa előtt és a következő teliholdról kezdett el valamit magyarázni. Nem tudom pontosan mit, mert a gondolataim Ro körül forogtak és a tónál történtekről. Éreztetek már úgy, hogy bárcsak visszacsinálhatnátok egy múltban tett hibátokat. Mikor Ro elveszítette az egyensúlyát és felborult, gondolkodás nélkül a vízbe ugrottam, addig meg sem álltam míg oda nem értem hozzá. De mire odaértem ellepte a víz. Szerencsére fel tudtam húzni a víz alól és újra levegőhöz jutott. Szólongatni kezdtem, mire ő felköhögött, nagy kő esett le a szívemről. Mikor Stiles felvette az ötletet azért nem találtam jónak, mivel Ro nem tud úszni és könnyen bepánikol. Erősen tartottam és ahogy egymás szemébe néztünk, láttam azokat a gyönyörű tengerkék íriszeit és a vizes gesztenyebarna haja, mely hátra simult a feje tetején. A bőre meleg volt, a szívverése heves és a levegőt ki-be lélegezte. És ahogy a napfénye megvilágította az arcát, még vizesen is tökéletes volt.
- Scott... Scott figyelsz te egyáltalán ránk - Derek csettintgetett a szemem előtt, ez hozott vissza a jelenbe.
- Persze – kicsit gondolkoznom kellett, hogy mit is fogok mondani miről beszélt, csak töredékére emlékszem. - A következő teliholdkor vérhold lesz.
A raktár épületben, - ami egyben Derek lakhelye is volt – jelen volt Allison, Lydia és Stiles is.
- És tovább - Derek szúrós szemmel bámult, még mindig karba tett kézzel. Vállant vontam. - Arról beszéltem, hogy jó lenne, ha aznap nem igazán mozognál kint, mivel sokkal erősebb lesz a hatása és akár valakinek árthatsz is.
- Nem lenne jó ötlet már most kibelezni a kiscsajt – jegyezte meg Allison gúnyosan.
- Milyen kiscsajt?
- Oh nem is mesélte Scott...
- Allison ne – mordultam rá, de mintha meg se hallotta volna, folytatta.
- A kiscsaj vagyis Aurora alig 2 hete költözött vissza a városba és most Stileséknál lakik. És hát nagyon nem stimmel a csaj nekem, titokzatos...
- Allison elég - mordultam rá ismét.
- Allison, őszintén mit vársz tőle most haltak meg a szülei, persze nehezen nyílik meg – fordult felé Stiles.
- Az nem mentség arra. És milyen jelenetet lerendezett csak, mert beleesett a vízbe.
- Mert rossz élményei vannak a vízzel kapcsolatban azért. Tudod mi a legnagyobbik bajod?! Az, hogy féltékeny vagy – Allison sértődött és egyben meglepett arcot vágott Stiles kijelentésére.
- Befejeztétek -kiáltotta el magát Derek, majd felém fordult. - Veszélyt jelent?
- Dehogyis, nem is tud rólunk - válaszoltam.
- Akkor nincs probléma - majd ezzel lezártuk a dolgot. Kicsit elgondolkodtatott az, amit Stiles mondott. Allison féltékeny lenne? Mondjuk az megmagyarázná a viselkedését és Rohoz való hozzáállását is.
CITEȘTI
One more chance for love (Scott McCall)
FantezieSzerintem mindenki egyetért abban, hogy a szerelem egy elég bonyolult dolog. Főleg akkor, mikor 4 év kihagyás után újra találkozol azzal a személlyel, aki egykor a mindenséget jelentette számodra. Elöntenek a kétségek, újra fellángol köztetek az a...