Aurora
A tükörben meredten bámultam magam és csak is az futott végig az agyamon, hogy “Mit tettem”. Megcsókoltam Scott-ot. Azt a srácot, akit tiszta szívemből gyűlölnem kellene, de nem tudom, egyszerűen képtelen voltam rá. És ott van Isaac, hogyan nézzek ezekután a szemébe. Istenem, hogy lehettem ennyire hülye. Megráztam a fejem és a kusza gondolataimból visszatértem a valóságba, folytattam a derékig érő hajam begöndörítését, a földön ültem törökülésben, mert számomra ez volt a legkényelmesebb póz. Ajtókopogásra lettem figyelmes, beinvitáltam az ajtó másik oldalán álló személyt, meglepetésemre Noah jelent meg. Nagyon csinos volt, egy sötétkék zakót viselt alatta fehér pólóval.
- Segíthetek valamiben? - kérdezte miután egy lépést tett a helyiségbe.
- Igen légyszi, be tudnád göndöríteni hátul a hajam, ahol nem értem el?
- Természetesen, bár ez nekem is új dolog lesz – vakarta meg a tarkóját.
- Menni fog, nem nehéz, megmutatom – azzal fogtam egy tincset és a forró vasrúd köré tekertem, rajta hagytam pár másodpercig, majd lecsúsztattam róla és Noah kezébe nyomtam a göndörítőt. Addigra már a hátam mögött volt és leült az ágy szélére. Csend ült közénk, majd hirtelen Noah megtörte.
- Izgulsz?
- Csak egy picit, szerepeltem már közönség előtt, de ez új suli és jó benyomást kell szereznem a tanárok előtt, illetve nem hozhatom szégyenbe Mr. Fishert.
- Ugyan nem fogsz csalódást okozni, biztos elbűvölő lesz. Stiles mondott pár dolgot róla és azok alapján el fognak ájulni.
- Gondolod - résnyire megfordultam és picit rá tudtam emelni a tekintetemet, egy bíztató mosoly rajzolódott ki az arcán.
- Igen.
Igazából, ha tudná pontosan miért is vagyok ennyire feszült nem is hinne a saját fülének. Még én sem hiszek a saját érzéseimnek, teljesen meg vagyok zavarodva. Más nem járt a fejemben, mint ahogy Scott megcsókolt, gyengéden, de ugyanakkor szenvedélyes is volt. A puha ajkai, ahogy az enyémmel érintkeztek a hideg futkosott a hátamon, persze jó értelemben, és ahogy megragadta a derekam, felemelt és az asztalra tett át...istenem teljesen meg vagyok húzatva.
- Azt hiszem mindegyik tincsed meg van - nyújtotta vissza a göndörítőt Noah.
- Köszönöm szépen - még igazgattam a hajam a tükörben, a kezemet használtam fésűként.
- Ugyan Aurora, de látom nyomja valami még a szíved. Elmondhatod nyugodtan...
- Nem, nincs semmi bajom tényleg.
- Rendben - felállt az ágyamról és az ajtó felé indult, még mielőtt kilépett volna meg állítottam.
- Noah... Honnan tudom, hogy jó döntéseket hozok?
- Ez egy nagyon jó kérdés, mindenki követ el rossz döntéseket, amiket később megbán, de ha fontos dologban hozol döntést és végig gondoltad 100-szor, akkor nincs mitől félned.
Megnyugtattak Noah gondolatai egy picit, el kell döntenem, hogy mit kezdjek Scott-al. Nem folytathatjuk így. Döntenem kell. A fogasra akasztott ruhát levettem és felöltöttem magamra, az ünnepségre egyszerű ruhát választottam, de ugyanakkor elegáns is. Egy púderszínű, ejtett vállú, de hosszúujjú ruhát választottam, a szoknya része pedig egy picit tüllös volt. Egyszerű, de mégis elegáns. Felvettem a cipőmet a táskámat az ágyról, majd megindultam lefelé a lépcsőn. Mikor leértem Stiles a nappali kanapéján nyomkodta a telefonját, ő is nagyon csinos volt, hasonló zakót és felsőt viselt, mint az apja. Amint meglátott a meglepetéstől, majdnem elejtette a telefont.
- Aztaa – csak annyit tudott kipréselni a száján, majd Noah nyitotta ki a bejárati ajtót, éppen most járt ki az autóval, ő is letorpant. Stiles felállt a kanapéról, de még mindig el volt ájulva a látványomtól, közelebb lépett, majd megfogta a kezem és lassan megforgatott, hogy jobban szemügyre tudjon venni.
- Gy... Gyönyörű vagy!
- Köszönöm - a dicsérettől elpirultam egy picit. Noah is csodálkozott még mindig, majd kiinvitált bennünket, hiszen egyikünk sem akart elkésni, főleg nem én.
STAI LEGGENDO
One more chance for love (Scott McCall)
FantasySzerintem mindenki egyetért abban, hogy a szerelem egy elég bonyolult dolog. Főleg akkor, mikor 4 év kihagyás után újra találkozol azzal a személlyel, aki egykor a mindenséget jelentette számodra. Elöntenek a kétségek, újra fellángol köztetek az a...