~3 -smut yok ama muah var-

20K 645 646
                                    

Merhabalarr
Yine bennn

***

Otobüs durduğunda yanımızda bulunan pansiyona baktım. Otobüs de güzel uyumuştum bu yüzden çok da yorgun değildim.

"Gençler valizleri alın bakalım."

Yavuz abi (otobüs şoförü) valizleri otobüsten indirdikten sonra herkes kendi valizini aldığı gibi pansiyona ilerledik.

Yukarı kata çıktığımızda bize odamızı gösteren kadına teşekkür ettim ve içeri geçtik.

Oda da beş yatak olması şansımaydı (yazar sağ olsun Emre'cim) . Çünkü onlardan ayrı kalmak istemezdim. Kimseyi tanımıyordum sonuçta.

Alaz ve Bulut kendini yatağa atarken biz üçümüz de eşyaları düzlüyorduk.

Demir ve Enes de yatakta yerlerini aldıktan sonra hâla ayakta dikilen bana bakmaya başladılar.

"Uykun yok sanırım?"

Demir'e kafamı salladım. Yorgun hissetmiyordum dediğim gibi.

"Uykum yok ya. Enerji doluyum şuan!"

Hepsi gülümserken aklıma gelen şey ile onlara biraz yaklaştım. (Tahmin ettiğiniz şey değil merak etmeyin jsksbdksbskj 'şimdilik' jsksnsksn.)

"Hadi birbirimize soru soralım!"

Hepsi yatakta dikleşirken kafalarıyla beni onayladılar.

"Tamam ben başlıyorum o zaman?" Dedim ve onay bekledim.

Tekrardan beni onayladıklarında boğazımı temizledim ve sorumu düşündüm.

Ardından Enes'e döndüm ve sorumu ona sordum.

"Enes! Daha önce yaptığın ve kimseye söylemediğin bir sırrını söyle bakalım."

Enes düşündüğünü belli eden bir surat ifadesi ile biraz durdu.

Sonra ağzını araladı ve cevapladı.

"Geceleri sen yatarken seni izliyorum."

Alaz gülerken konuşmaya başladı.

"Onu hepimiz yapıyoruz, sır ver demişti."

Enes de yüz ifadesi değişmeden omuzlarını silkti.

"Ben bunu daha önce kimseye dile getirmemiştim, bu bunu sır yapar bence."

Ben ise şuan sadece şaşırmakla kalıyordum.

Aslında bundan rahatsız olmamıştım ve bu daha çok şaşırmama sebep oluyordu.

"Peki peki sıra bende o zaman."

Demir'in konuşması ile biraz kendime geldim ve onun sorusuna odaklanmaya çalıştım.

"Benim sorum sana Alaz."

Alaz kafasını sallarken Demir'in yüzünde anlam veremediğim bir sırıtış vardı.
Demir boğazını temizledi ve sorusunu sordu.

"Zevk aldın demi?"

Alaz donup kalırken ben hâla olayı anlamamıştım. Diğerleri de Demir gibi sırıtıyordu.

Alaz bakışlarını başka tarafa kaçırdı ve kırmızıya bürünmüş suratı ile cevap verdi.

"B-biraz.."

Alaz'ı şuanda ilk defa utanmış bir şekilde görüyordum. Normalde kafasına eseni yapan biriydi ve yaptıklarından pişman olmazdı. Bu yüzden de utanması beni biraz daha şaşırtmıştı.

!Gay Otobüsü! -bxbxbxbxb-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin