Merhaba canlarım nasılsınız? Nasıl gidiyor? Sınavlar geliyor çalışıyor musunuz?!!!!!?
Eğer sınava hazır olmayan boncuklar varsa sınav haftası bitene kadar bugünden itibaren ders çalışmaya başlasın!!!! Bu iki gün içinde ne öğrendiyseniz kâr arkadaşlar NSJDHJSJDJSJ
Neyse şimdi sınav sınav diyip moralimizi bozmayalım (ama bölümde çokça bu kelimeyi duyacaksınız JSKDJSKDJJEJD). Sınav her şey değil sonuçta. Ama hayallerinize, hedefinize giden yolda sınavlar da size yardımcı olacak arkadaşlar. Bu yüzden sınav günü elinizden gelenin en iyisini yapın canlarım!! Size güveniyorum!! No stres! Come başarı!
Neysemmmmmm
Sizlere yeni bölümle geldimm! Buyrun afiyet olsun...
***
Kendi kaldığım evden eşyalarımı da getirip yerleştirdik ve şimdi mutfakta yemek yiyorduk.
Gezide de bir çok kez birlikte yemek yemiştik ama bu biraz farklı hissettiriyordu. Daha huzurlu gibi...
Demir saatine baktı ve derin bir nefes verip çatalını masaya koydu.
Bize baktı ve gülümsedi.
"Benim şirkete uğramam istenmişti bebeklerim... Orda ki işlerimi halledip geleceğim."
Masadan kalktı. Biraz bekledikten sonra gözlerini kıstı.
"Ve siz ikiniz..."
Bulut'la beni işaret etti. Çatalda ki yemeği ağzıma atacakken durdum.
Demir devam etti..
"Okulunuzun deneme sınavı yaptığını duydum. Sanırım bir hafta sonra? Bugünden itibaren ders çalışmaya başlasanız iyi olur."
Bulut mızmızlanıp yemeği ile oynarken bende kafamı salladım.
Demir gülümsedi ve hepimizin tek tek saçlarını karıştırdı.
"Görüşürüz!" Dedi ve mutfaktan çıktı.
"Görüşürüz!"
Dış kapının sesi geldiği zaman Alaz ve Enes hızla telefonlarını bırakıp, sanki bu anı bekliyormuş gibi konuşmaya başladılar..
"Demek deneme sınavı ha? Biz size yardımcı oluruz." (Alaz.)
"Merak etmeyin ikinizi de 'ders' çalıştıracağız.." (Enes.)
Bulut'la önce birbirimize sonra da ikiliye baktık.
İkisi de kendilerinden çok emin duruyorlardı.
Gülümsedik ve onları onayladık.
"Ama önce yemekleri bitirelim!"
Bulut hızlı hızlı yemeğini yerken bizde yemeklerimize devam ettik.
...
Bir süre sonra yemekler bitmişti ve sofrayı toplamıştık, odaya geçmiştik.
Bulut'la çalışmamız gereken kitapları aldık ve masaya koyduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
!Gay Otobüsü! -bxbxbxbxb-
Teen FictionBir aylık bir geziye gidecek olan Emre'nin bindiği otobüs de yaşadığı olaylar ve devamı..