Köyde hayat çok zor ama çok güzel bilginize.
Yeni bölüm BUMMM
***
Sabah olunca telefonların alarmları ile kalktık.
Esnedim ve valizime ilerledim.
Valizden bugün giyeceklerimi çıkardım ardından bir havlu ve şampuanımı da aldım ve odadan çıkmak için kapıya ilerledim.
"Bizi de bekle beraber gidelim." Bulut'a döndüm ve kafamı salladım. Onlarda eşyalarını aldı ve birlikte banyoya gitmek için koridorda yürümeye başladık. (Banyo kabinler halinde bu arada, pansiyonda olduklarını bilmeyince cümle yanlış anlaşılıyo :))
Esneyerek koridorda ilerlerken ismimi duymam ile arkamı döndüm.
"Emre?"
Kocaman gülümsedim ve koşarak Kaan'a sarıldım.
Kaan benim orta okuldan arkadaşım ve onunla bu gezide görüşmem çok güzel olmuştu.
"Kaan çok özlemişim seni!"
Güldüğünü duydum ve biraz daha sarıldıktan sonra geri çekildim. "Bende seni çok özlemişim Bebek." Elleri ile saçımı karıştırdı.
"Burda karşılaşacağımızı kim bilebilirdi ki ya?" (Yazar :))
"Evet, bu aralar da bana yazmıyorsun gözümden kaçmadı."
Mahçup bir şekilde gülümsedim ve kafamı salladım. "Bu gezi için çok çalıştım da kimseye yazacak vaktim olmadı."
"Sorun yok bebek, hem bak tesadüf oldu."
Cevap vermek için ağzımı araladım ama omzumda, saçlarımda, kolumda ve belimde eller hissetmem ile sustum.
Alaz bana baktı ve konuştu "evet ne tesadüf ama." Kaşlarımı çattım.
"Emreeeğ!!"
Duyduğum sesi hemen tanımıştım ellerinden kurtuldum ve bana koşan Çağıl'a doğru gittim.
"Çağııılll!"
Birbirimize sarıldık ve garip sesler çıkarmaya başladık.
Bir süre daha sarılıp geri çekildik.
Bugün görmek istediğim herkesi görüyordum!
"Çok özledim be seni!" Güldüm. "Bende çok özledim sizi."
Konuşmam ile arkama baktı. Benim dörtlü'ye kaşlarını çatıp baktı çünkü şuan öldürecek gibi bakıyorlardı. Bakışları Kaan'a gelince yüzünü buruşturdu "meymenetsiz soyka!"
Kaan göz devirdi "Kafayı taktı bana."
Cağıl hızla yanına gitti ve kafasına vurdu "Taktım tabi yengem yapılı yılan!"
Ben de gülerek onların yanına gittim. Demir kolumu tutup kunuştu "banyoya gitsek mi artık?" Kafamı salladım ve tartışan ikiliye döndüm "Biz banyoya gidiyoruz." Kafalarını salladılar "Ben yapmıştım zaten size güle güle." Dedi Kaan. Çağıl da önceden yaptığını söyleyince vedalaşıp banyoya ilerledik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
!Gay Otobüsü! -bxbxbxbxb-
Teen FictionBir aylık bir geziye gidecek olan Emre'nin bindiği otobüs de yaşadığı olaylar ve devamı..