~19

7.9K 253 81
                                    

Selaaaammmlaaaarrrrrrr!!!!!!!

Sizleri seviyorum canlarım benimmmmmm

Ohom şimdi beni iyi dinleyin!!

Bu bilgilendirme bazı hayat gerçekleri üzerine yazılmıştır! Lütfen dikkatli okuyup, anlayıp, sorgulamaya çalışın.

Yazarınız sizlere diyor ki;

Bazen hayat gereğinden fazla zor gelebilir arkadaşlar. Hatta bazen sizi geceler boyu ağlatacak yada insanlara 'siz' olarak tanıttığınız kişiyi öldürüp yerine 'gerçek sizi' getirecek kadar zor olabilir.

İnsanlar bazen sizin canınızı gerçekten çok yakabilir. Hiç beklemediğiniz bir kişiden bile hiç beklemediğiniz bir tepki alabilirsiniz. Sonra işte, içinize kapanırsınız bir daha da kimseye güvenmezseniziz.

Yada şöyle olabilir; etraftaki insanlardan, en yakın arkadaşım dediğiniz kişiden hatta tüm sırlarınızı bilen kişiden bile size daha yakın olan aileniz den zarar görebilirsiniz.
Aileniz sizin hayatınızı düzeltmek yerine, belki de çok çok genç yaşta hayattan bıkmanızı sağlarlar. Sizi kısıtlarlar yada size 'sevgi, şevkat, huzur' gibi kelimelere yabancı ederler.
Size gelip bir kez bile olsun 'seni seviyorum kızım/oğlum' demezlerken, sizden dünyanın en başarılı en kusursuz kişisi olmanızı isterler.

Yada aileyi de geçelim, sevgili yada sevdiğiniz peki?
Sizi kullanıp atmasına göz yumarsınız. Bu her zaman kendini kullandırmak değildir. Bazen gerçekten çok seversiniz yada sevdiğinizi sanarsınız ve yaptıklarına göz yumarsınız. Göz yumacak kadar seversiniz.
Aşk size güzel bir şeyler katacakken belki de size o aşkı zindan eden gardiyana aşık olursunuz.

Hele bir de 'belki de en zor olanı' sevdiğiniz kişi, bu ailenizden biri olabilir yada arkadaşınız/sevgiliniz olabilir, şuan hayatta değilse eğer işte o zaman gerçekten batma durumuna düşersiniz.

Peki bunların hepsi sizi gerçekten pes etme noktasına getirirmi?
Arkadaşınız sizi sırtınızdan vurduğu bıçaklar sizin canınızı acıtır? Yada ailenizin size döktürdüğü onca göz yaşı affedilmez belki?
Ve sevdiğiniz kişinin size ihaneti, o yumacak kadar sevdiğiniz gözlerinizi açar?
Yada belki özlem sizi yiyip bitirir?

Bunlar tanıdık geldi mi? :)

Arkadaşlar bu belki benim, belki bu satırları okuyan kişinin, yada belki bu kitaptan haberi olup olmayan diğerlerinin hayatı.

Herkes bu dünyaya sınanmaya gelir. Sınanmadan bıkmak usanmak olmaz. Derdi veren, verdiği derdin devasını da peşine yollar. Bunların hiç biri, çektiğiniz hiç bir acı 'ne kadar canınızı yaksa bile', döktüğünüz damla damla göz yaşları 'her ne kadar sizi batırsa bile', çektiğiniz hiç bir dert 'her ne kadar sizi yorsa bile' kalıcı değil.
Bunlar eninde sonunda geçecek.

Belki bu kelimeyi her gün duyuyorsunuz ama bir de şöyle düşünün;
Sizleri seven bir kişi dahi olsa bu dünyada, size arka çıkan bir kişi bile olsa, sizi anlayan, dinleyen, huzur veren bir kişi bile olsa elbet vardır.
Bu en çok derdi çekenle hayatı güllük gülistanlık olan arasında seçim yapmayan belki de tek şeydir.

Sizler değerli kişilersiniz arkadaşlar. Beni seven, sayan, değer veren, saygı duyan kimse yok diye düşünmeyin.

Eğer gerçekten kimse yoksa...

!Gay Otobüsü! -bxbxbxbxb-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin