Eveeet yine azdırıcı bir bölüm ile geldim sizlere bdjdjdicjskcjskjd
Çok uzatmadan.
Hadi bakalım başlayalımmmmm
LEZZZ GOOOO
***
"Bu kıyafetlere gerek var mıydı?"
Üzerimdeki gömleği biraz daha aşağı çekiştirdim.
Bulut çoraplarını yukarı çekti ve aynada kendine baktı. Etrafında dönüp durdu.
"Bence çok güzel olduk!"
Bize çok eğleneceğiz dediklerinden sonra apar topar bir otele gelmiştik. Ve gelir gelmez Enes, Bulut'la bana birer gömlek getirmişti. Altınıza da hiç bir şey giymeyin dedikten sonra itiraz etmemize izin vermeden kıyafetleri bize giydrmişlerdi.
Emre'nin üzerindeki
Bulut'un üzerindeki
Bulut gömleği giydikten sonra gömleğin çok sade olduğunu söyleyip, altına uzun bir çorap giymiş ve hafif bir makyaj yapmıştı.
Çok güzel görünüyordu.
Bulut koştu ve Enes'in kucağına oturdu. Enes gülümseyerek onun saçlarını severken Bulut'un Enes'in kucağında ne kadar küçük kaldığını fark ettim.
Ben onları izlerken Demir yanıma gelmişti. Belimden tuttu ve yüzüme baktı.
"Noldu bebeğim?"
Kafamı kaldırdım ve gözlerine baktım. "Kıyafetler rahatsız etti de biraz.."
Demir geri çekildi ve elimden tutup beni bir anda etrafımda döndürdü. "Bebeğim seni rahatsız eden şey güzelliğin olsa iyi olur."
Gülümsedim.
O sırada arkamda hissettiğim eller ile irkildim. Hızla arkamı döndüm. "Alaz napıyorsun!?"
Alaz sanki hiç bir şey yapmamış gibi omzunu silkti. "Bir şey yapmadım ki? Sadece teninin ince gömlekten belirdiğini fark ettim ve kalaçana dokundum? Başka bir şey yapmadım yani."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
!Gay Otobüsü! -bxbxbxbxb-
Teen FictionBir aylık bir geziye gidecek olan Emre'nin bindiği otobüs de yaşadığı olaylar ve devamı..