~12

17.3K 419 103
                                    

Yorumlarınızı okuyorum ve gerçekten gülüyorum hdiwhdjwjxjsjxjks

Teşekkür ederim arkadaşlar

Şimdi Alaz bebeğimin canı biraz yancak

Buyrun yeni bölüm...

***

Tekrar Alaz'dan;

"AHHH! AHHH!" sadece bağırarak inleyebiliyordum çünkü şuan yaşadığım duygu inanılmaz derecede fazlaydı. Ağzımdan söz çıkmıyordu.

Enes'de yatağa geldikten sonra Demir'in yanına geçmişti ve ikisi birlikte beni son hız deliyordu.

Seni şimdi anlıyorum Emre...

Ben inlemeye devam ederken Bulut ve Emre iki yandan vücudumu öpüyordu.

"Sana ceza veriyoruz bebeğim... Beğendinmi?"

Demir hızlı hızlı nefes alırken bana bakıp konuşuyor ve soru soruyordu ama ben zevkten konuşamaz haldeydim.

Demir Enes'ten biraz daha tempolu hareket etti ve içime boşalıp çıktı.

Yanıma yattı.

"inlemelerini ve bu göz yaşlarını evet olarak sayıyoruz?"

Ona dolu gözlerim ile baktım.

Eğildi ve dilini ağzıma sokup öpmeye başladı.

O sırada da Emre aletimi ağına aldı. Aletimi yalayıp emmeye başladı. Bulut da bir yandan kendi aletini bir yandan da Emre'nin aletini çekiyordu.

Enes hızlanmaya başlayınca boşalacağını anlamıştım. Bende sona yaklaşırken Enes benim içime bende Emre'nin ağzına boşaldım.

Bulut da Emre ile kendini iyice çekip boşalınca hepimiz kendimizi yatağa attık.

Nefes nefese kalmıştık.

Normalde böyle güzel hissediyorduk ama Emre gelince işler biraz daha renklenmişti.

Bulut ve Emre iki yandan bana sarılıp gözlerini yumdular. Demir ve Enes üçümüze öpücük verdi ve etraftaki giysileri toplamaya başladılar.

Ben de nefesimi düzene soktuktan sonra gözlerimi yumdum.

Uykuya dalmadan önce duyduğum tek şey Enes ve Demir'in konuşmasıydı.

"Umarım Emre uyandığında bizden çok fazla nefret etmez..."

"Bende ondan korkuyorum zaten.."

...

Şimdiiii
Sizlere az önceki anların bazılarını resim şeklinde vericem hehehehe
Ohom

ŞimdiiiiSizlere az önceki anların bazılarını resim şeklinde vericem heheheheOhom

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
!Gay Otobüsü! -bxbxbxbxb-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin