~17

11K 343 171
                                    

Merhabalarrrr

Bazen sözlerimi bazı sebeplerden dolayı tutamıyorum hehehe

Amaaaaa

ATTIM İŞTE BÖLÜM ZAHAHAHAHAHA

ama başlamadan önce

Ohom ohom öncelikle kısa bir bilgilendirme;

"Yazarınız sizi gerçekten çok seviyor ve değer veriyor. Kendinizin kıymetini bilin. Kimse için bu hayatı yaşamaya gelmediniz siz! Kendiniz için ve dilediğiniz gibi yaşayın. Kimsenin ne düşündüğü UMRUNUZDA DAHİ olmasın. İçinizden gelen şekilde hayatı yaşama dileği ile sizleri seviyorum..." (Bu bilgilendirme bazı hayat gerçekleri üzerine yazılmıştır.)

Tamam şimdi başlayabiliriz.

Buyrun sizlere eğlenceli ve ve bence güzel bir bölüm. Ve bu bölüm de aklınıza takılan bütün soruların cevabı olduğunu düşünüyorum.

Afiyet olsun!

***

Çok geçmeden uyandığımda yanımda hissettiğim boşluklarla benden önce uyandıklarını anladım.

Biraz esnedikten sonra yatakta doğruldum.

Diğer odadan gelen sesler ile gülümsedim. Bulut ve Alaz yine bir konuda anlaşamamışlardı sanırım.

Yataktan kalktım ve lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadıktan sonra onların olduğu odaya geçtim.

Hepsinin üzerinde belli olan bir telaş vardı.

Bulut, Alaz'a biraz makyaj yapmaya çalışıyordu ama Alaz buna izin vermiyordu,

Demir ve Enes ise kendilerine kıyafet deneyip duruyorlardı.

Kapıya yaslandım ve kaşlarımı çattım.

"Ne oluyor burda?"

Hepsi, sanki beni yeni fark etmiş gibi bana baktılar.

"Sen daha hazır değil misin yoksa!"

Bulut hızla makyaj malzemelerini alıp yanıma geldi.

"İyi de neye hazırlanıyoruz bu kadar acele ile?"

Demir üzerinde ki takım elbisenin yakasını düzeltirken konuştu.

"Yarın gezinin son günü biliyorsun.."

Ah doğru ya... Şu son bir hafta da o kadar mutluydum ki gezinin son günleri olduğunu bile unutmuştum.

Demir aynaya döndü ve devam etti.

"Gezinin son akşamına özel bir yemek ve üzerine küçük balo gibi özel bir şenlik yapılacak. Çünkü bildiğin üzere bebeğim, bu geziye seçilen insanların hepsi belli bir düzeye sahip."

!Gay Otobüsü! -bxbxbxbxb-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin