Öldüm sandınız değil mi JEİSHXİWHİXHWİDHSJDHJEJEHDJ
Aşklarım telefon yasağım olduğu için bölüm yazamıyorum
Kusura bakmayın ehe
Neyse
Okuyun da özlem giderelim
***
Dörtlü (Demir, Enes, Alaz, Bulut) kendi arasında konuşuyor;
Bulut: Yani diyorsunuz ki Emre ile işleri biraz ağırdan almalıyız?
Demir: evet bebeğim, Emre'yi çok seviyoruz ama bana daha önce hiç erkeklerle birlikte olmadığını söyledi. Onu korkutmadan bu ilişkiyi ilerletmeliyiz.
Bulut: evet anladım, onu korkutmak istemem doğrusu.
Alaz: Sadece bir sorum var. Onu ne zaman sikebileceğim?
Demir: şuan değil bebeğim. Emre bize istediğini belli edene kadar olmaz.
Alaz: off sıkıcı.
Enes: benim de bir sorum var. Emre daha tam olarak bizimle sevgili değil demi? Çünkü sadece öpüştük ve bize aşık olduğunu söylemedi.
Alaz: ha!? Öpüştük ve bize karşılık verdi? Ve hala yüzümüze bakıp gülümsüyor? Sevgili olmamız için daha ne kadar samimi olmamız lazım acaba?
Enes: onu kast etmedim Alaz. Bize, bizi sevdiğini söylemedi diyorum.
Bulut: evet, ama daha önce sadece ortaokulda sevgilisi olmuş. Bunu söylemek onun için zor olmalı.
Demir: haklısın bebeğim, bu yüzden ağırdan almamız gerektiğini söyledim. Zamanla bize açılacaktır.
Alaz: beklemek en nefret ettiğim şey olabilir.
Demir: hadi artık yatalım geç oldu. Sende sabır et Alaz. Bu işler böyle yürümüyor bebeğim tamam mı?
Alaz: tamam tamam.
Bulut: iyi geceler!
Enes: tatlı rüyalar.
Demir: iyi geceler bebeklerim.
Alaz: yatın artık..
...
Alaz'dan;
Herkesin uyuduğunu anladığım zaman yatakta sağa doğru döndüm. Emre hemen sağımda (başka bir yatakta) yatıyordu. Bana doğru dönmüş ve huzurlu bir uykuydaydı. Gülümsedim ve biraz onu izlemeye başladım. Uyku yüzüne çok yakışıyordu.
Doğrulamak üzere iken bir yataktan ses geldi ve hemen gözlerimi kapadım. Bir kaç saniye sonra sesler kesildi. Gözlerimi hafifçe araladığım zaman Bulut'u gördüm. Emre'yi uyandırmadan üzerine çıkmaya çalışıyordu.
Hızla doğrulduğum anda bulut irkildi ve korkuyla bana baktı.
Sesizce konuşmaya başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
!Gay Otobüsü! -bxbxbxbxb-
Teen FictionBir aylık bir geziye gidecek olan Emre'nin bindiği otobüs de yaşadığı olaylar ve devamı..