Yeni bölüm geldi! Hoşgeldi diyoruz ve uzatmadan başlıyoruz canlarım...
Ayrıca sikiş yapacaktım bu bölüm ama eve göndermeyi tercih ettim. O yüzden diğer bölümde verdiğim sözden geri dönüyorum... Özür dilerim 😟
Ayrıca kitabımı okuyan bir kişi bana Çağıl ve Kaan'ın kitabını yazmak isteğini söyledi. Tabiki bende kabul ettim. Kitap yazıldığı zaman o kitaba da ilgi göstermenizi rica edeceğim sizden :)
Kitap yazmak isteyen ama konu bulamayan okuyucularımız'ın bana yazması serbesttir! Sizlere her türlü kitap türünde, konu bulmanıza yardımcı olurum. Yazan arkadaşlarım var onlara da yardım ettim ve şuan kitaplarını yazıyorlar:)(dm den yazın ama)
Lezzz GOOOOOOO
***
(Gezi bitti artık! Geri kalan bölümler şehirde devam edecektir.)Yine uzun süren bir yolculuğun ardından hepimiz geziyi bitirip şehre geri dönmüştük.
Otobüsten indiğimiz zamandan beri
kendimi sanki yenilenmiş gibi hissediyordum.Tanışmamız ve sevgili olmamız çok kısa bir süre içinde olan ama ölümüne bağlandığım bu dört kişi beni yeniden aşka inandırmışlardı. Bütün kaygılarımı yok etmişlerdi. Ve bu sayede şehire yeni bir Emre olarak dönmüştüm.
"Çocuklar hadi bakalım Allah'a emanet olun!"
Hepimiz Yavuz abiye el salladık "Görüşürüz abi!"
Yavuz abi de gülümseyip otobüsü ile otogardan ayrıldı (ah be Yavuz abi...)
Valizleri otogarın girişine koyduk.
Demir telefon görüşmesi ile bizi alması için bir araba çağırdı. Bundan sonra onlarla birlikte yaşayacağımı söylemişlerdi. Zaten dördü de birlikte kalıyordu.
Araba geldiği zaman valizleri bagaja yerleştirdik ve arabaya geçtik. İstemsizce gülümsüyordum...
Arabada, benim kaldığım evde ki eşyaların işini ve merak ettiğim diğer şeyleri konuştuk. Onlar hakkında daha çok bilgi öğrenmiştim.
Mesela Demir simetrik şeyleri seviyormuş ve bulunduğu her ortam ona özel olarak simetrik tasarlanmış. Şuan bulunduğumuz araba bile...
Alaz kedilerden hoşlanmıyormuş. Yani kedi fobisi varmış...
Enes yaoi kitapları yazıyormuş ve Demir'in şirketinde çalışmasına rağmen ilgisi bu alanda devam ediyormuş. Hatta baya ünlü kitapları da varmış...
Bulut aslında oyuncuymuş ama bir yandan da okuluna devam ediyormuş. Bu alanda gelişmeye çalışıyormuş...
Kişisel bilgilerin yanında bir de diğer merak ettiğim olayların aslı da şöyleymiş;
Mesela, biz otobüste yaptığımız zaman Yavuz abi bizi duymasına rağmen neden herhangi bir tepki vermiyor diye sorgulamıştım.. meğer yavuz abi özel olarak seçilen bir şoförmüş.. Demir'in babası, diğerleri ile sevgili olduğunu biliyormuş ve ona göre özel bir otobüs ve otobüs şoförü ayarlamış. Ve Yavuz abi böyle olaylara alışık olduğu için herhangi bir tepki vermiyormuş. Aslında o otobüse dördünden başka birinin binmesi de yasakmış. Ama beni daha önceden tanıdıkları ve sevdikleri için benim binmeme izin vermişler. (Evlilik teklifi bölümde bu durumu açıklığa kavuşturmuştum..)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
!Gay Otobüsü! -bxbxbxbxb-
Teen FictionBir aylık bir geziye gidecek olan Emre'nin bindiği otobüs de yaşadığı olaylar ve devamı..