Aleyküm selamlar fırfırlar💕💟
Uzun uzun bir zaman sonra yazarınız yine güzel bir bölüm ile karşınızdaaaaaagagagagagag
Bir de şey benden kaos isteyenler fazlalaştılar yaniii..
Ben kaos yazsam birini ölüme falan sürüklerim ama bunu yapmamaya dikkat ederek sizlere ilerki bölümlerde çok çok az kaos verebilirim..
Ama benden öyle kopmalı kaçmalı bir kaos beklemeyin ha
Ne bulursan onu yersin dermiş atalarımız!
NE BULURSANIZ ONU YEYİN!
TIPKI BENİM BU END'İ YEMEM GİBİ!!
Hadi buyrun kaldığımız yerden devam edelim..***
Gözümden akan yaşlarla masaya düşürdüğüm kalemi zar zor tekrar elime aldım.
Önümde ki soruya odaklanmaya çalıştım ama olmuyordu işte.
"Pes mi ediyorsun yoksa?"
Alaz'ın içimde daha da hızlanması ile inledim ve masanın yanlarından destek almaya çalıştım.
Kafamı çok az kaldırıp Bulut'a baktım, oda benimle aynı durumdaydı. Kalemi elinde tutmaya çabalayarak önünde ki soruya odaklanmaya çalışıyordu.
Alaz ve Enes içimize girmeden önce bize, 'Eğer biz içinizdeyken sadece bir soru bile çözebilirseniz boşalmanıza izin veririz.' demişlerdi ve bizde Bulut'la kabul etmiştik. Tabi kendimize olan güvenimiz şuan da yerin dibindeydi..
Artık dayanamayacak durumdaydım ama Alaz boşalmama izin vermiyordu. Tek çözüm yolu bu soruyu çözmek di.
Dolmuş gözlerim soruya kaydı.. İçimde beni delip geçen aleti görmemeye çalışarak soruyu düşündüm.
İnleyerek elime kalemimi tekrar aldım ve bir şeyler yazdım.
Yazdıklarım pek okunmuyordu çünkü bedenim iler geri sarsıldığı için istemsizce kötü yazıyordum.
Sonunda bir kaç bir işlem daha yaptıktan sonra kalemi bıraktım ve inleyerek Alaz'ın göğüsüne yaslandım.
Alaz benim soruyu çözdüğümü anlayınca içimde biraz yavaşladı.
Önce gülümsedi sonra cevabımı kontrol etti.
Yaşlı gözlerim ile her bir mimiğini izledim.
En son kaşlarının yukarı kalkması ve dudağının yana kıvrılması ile birlikte boşalmamı engellemeyi bırakıp içimde tekrar aynı hızına döndü. Bir yandan da aletimi çekiyordu.
Gözlerim zevkten dönerken çok geçmeden boşaldım.
Alaz da, onu içinde sıkmam ile birlikte inledi ve içime boşaldı.
Nefes nefese kalmıştık.. dördümüzde...
"Aferin size..." Alaz'ın yorgun sesi ile gözlerimi kapattım.
Zor olmuştu ama bu konuların bir daha aklımdan çıkmayacağına adım kadar emindim.
...
Bu bölüm bu kadar olcak ama bunun arkasına akşam hemen bir bölüm atacağım.
Önümüzde ki beş bölüm de Demir, Alaz, Enes, Emre ve Bulut'un hayatlarını ele alacağım. Hep gülmek olmaz biraz da ağlamak lazım.
Ohm önümüzde ki beş bölüm için bir söz bırakıp gidiyorum;
"Her gülüşün altında ıslak kirpikler olduğunu hepimiz biliyoruz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
!Gay Otobüsü! -bxbxbxbxb-
Teen FictionBir aylık bir geziye gidecek olan Emre'nin bindiği otobüs de yaşadığı olaylar ve devamı..