~9

15.2K 504 250
                                    

Hello everybody!!

Biraz geç attım kusura bakmayın

Bu aralar her şey birbirine girdi

Veeeeeee

Yeni bir bölüm ve yine ben :)

Bir önceki bölümün devamı şekilinde olacak

Neysemmmmm

Hadi başlayalımm

***

Kasada ödeme yaptıktan sonra tekrar otobüse bindik.

Hâla dördünün birlikte nasıl sevgili olduğunu anlamaya çalışıyordum.

Yani tabi bu bazı kişiler için çok normal bir durum ama, içine kapanık ve sadece orta okulda sevgili yapan bana biraz garip gelmişti.

Demir herkesin istediği şeyleri dağıttı. Bana da istediğim çikolatayı versin diye başında bekliyordum.

Diğer elinde tuttuğu büyük poşeti bana uzattı. Gözlerimi kocaman açtım. Çikolatadan bir sürü almıştı. Koca bir poşet!

"Al bakalım, ama çok yemek yok."

Kafamı salladım ve poşeti aldım. İçinden herkese birer tane çıkardım ve kendime de alıp Alaz'ın yanına oturdum.

Demir bana bakıp duruyordu.

Bir süre sonra içinde tuttuğu şeyi söyledi. "Emre, bizim sevgili olduğumuzu öğrendi."

Hepsi anında şaşırma nidaları çıkardılar..

"Ne yani bilmiyormuydu!?" (Bulut.)

"Bunu anlamayan da ne bilim..." (Alaz.)

"Demek bilmiyordun.."(Enes.)

Demir kafasını salladı. Hepsi bana bakıyordu artık. Ve yüzlerinde gülümseme, 'demek yakalandık ha..' bakışı vardı.

Alaz bana doğru eğildi. "Ne düşünüyorsun peki?"

Çikolatamı yerken düşündüm. "Yani.. bu benim için bir ilk aslında. Daha önce hiç çoklu ilişki yaşayan ve gay olan arkadaşım olmamıştı.. ama size saygı duyuyorum! Merak etmeyin sizi aşk'ınız yüzünden yargılamayacağım!"

Enes aniden ayağa kalktı ve üzerime eğildi. Ben geri çekildim ama kafam Alaz'ın göğüsüne geliyordu. "Arkadaş mı dedin?"

Yavaş yavaş kafamı salladım.

Alaz halinden gayet memnun olduğunu belli eden mırıltılar çıkardı.

Enes biraz daha eğildi. "Biz senin arkadaşın olmak için biraz fazla yakın değilmiyiz sence, Emre?"

Tamam şuan fiziksel yakınlıktan bahsetmiyordu.

Bulut ön koltuktan kafasını buraya uzattı. "Biz seni öyle görmüyoruz Emre!"

Alaz saçlarımla oynamaya başladı.

Demir çikolata paketini açmaya çalışırken konuştu "evet. Biz seni istediğimizi daha nasıl belli edeceğiz acaba?"

Ben hem onları dinliyordum hem de Enes'in dudaklarına yapışmamak için kendime engel olmaya çalışıyordum.

Enes dudağını yaladı ve küçük bir şekilde dudaklarıma dokundurdu.

Gözlerim kapandı.

Enes biraz daha dokundurduktan sonra hırçınlaşmaya başladı.

Dilini ağzıma gönderdi ve öpmeye devam etti.

Alaz da elini boynuma attı ve yukarı doğru kaldırdı. Enes'le dudaklarımız ayrıldı. Alaz bana eğildi ve öpmeye başladı.

Hızlı hızlı öpüyor ve yalıyordu. Enes de açıkta kalan boynuma gömüldü.

Alaz dili ile ağzımı talan edip duruyordu.

Ben geri çekildim ve Enes'i ittirip ayağa kalktım.

O sırada Demir önüme geldi ve dudaklarıma yapıştı. Ona karşılık verdim. Bulut yanımıza gelip huysuzca yerinde zıpladı. "Bana yokmu ya!"

Demir beni bıraktı ve kısık gözleri ile beni süzdü. Yutkundum ve Bulut'a döndüm. Onu aniden kendime çektim ve öpmeye başladım.

Dilimi ağzına soktum ve talan etmeye devam ettim. Arkam Enes olduğunu düşündüğüm kişi geçti ve boynuma daldı.

Diğer yandan da gelen Alaz boşta bulduğu yerleri öpmeye başladı. Demir de yaklaştı ve Bulut ile dilimizin olduğu yere kendi dilini soktu.

"Gençler hadi bakalım gidiyoruz!"

Yavuz abiyi duyar duymaz aralarından sıyrıldım. Hepimiz nefes nefese kalmıştık.

Bir daha üzerime gelmesinler diye biraz önlere oturdum.

Yüzlerindeki gülümseme ile onlar da yerlerini aldılar.

"Bunun devamı için sabırsızlanıyorum!"

Bağıran Demir ile sinirle ona baktım. Güldü ve ağzına hayali bir fermuar çekti.

Otobüs hareket ederken az önce olanların etkisi yeni gelmeye başlamıştı.

Utanarak dışarıyı izlemeye başladım.

Artık bazı şeyler yerine oturuyordu.

***

İste yine kısa bir bölüm tadaaa
Neyse biri beni çağırıyor
Ben kaçtım bayss

!Gay Otobüsü! -bxbxbxbxb-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin