Onu tesir altında bırakmaya başladığım an zihninden çok kısa Bi an...
Kısa Bi an bir cümle geçti...
Ama sonra onu zihninde aradığımda bulamadım.
Dudaklarım şaşkınlıkla aralanırken gözlerimi kırpıştırdım.
O cümle beni darmadağın etmeye yetmişti...
Gözlerimi ard arda kırptığım için, gözlerimde ki duygu değişimi yok olmuştu. Karanlık tesir altında olmaktan kurtulmuştu.
Rahatlayarak tekrar ona uzattığım elime baktı.
Gözlerime baktığını unutmuştu.
Ama ben onun zihninde saliselik gördüğüm sözleri unutamadım.
'Dokunursan ölürüm.' diyordu. Oysa o,
O ölümsüzdü..?
Elime çevirdiği gözlerine tekrar hayret yerleşmişti.
Çok endişeli bakıyordu.
Tekrar gözlerime bakmasını istedim! Bu sözler yanlış olmalı. Saliselik dahi olsa zihninde gördüğüm o düşünce...
O hayal,
O cümle yalan olmalı.
Olmalıydı! Yalan olmalıydı.
Ona uzattığım elimi geri çekmek istediğim an biri tuttu.
Ellimi geri çekmemi engelleyen el kime aitti?
Bakamıyorum zira şuan çok utanıyorum.
İlk defa birinin elini tutuyorum...
SANIRIM BEN EVLENİYORUM!
Yanaklarıma ateş bastığını hissettim kesin kıpkırmızı olmuşlardı.
Gözlerimin dolduğunu hissediyorum.
Ben sanırım sadece utanmakla kalmıyor. Korkuyorum! İhtimallerden korkuyorum ben, hemde çok...
Çok korkuyorum...
Gözlerimi korkakça elimi tutan ele çevireceğim sırada karanlık bana baktı.
Göz bebekleri titreşiyordu.
İçinde bulunduğu kadın bedeninin yanakları pembeleşmişti?
O da mı utanıyordu?
Neden?Neden utanıyordu? Heiprit olan bendim birinin elini tuttuğunda evlenecek olan yine bendim. O neden utanıyordu? Yada doğru soru utanıyor muydu!?
Belki sıcaklamıştı?
Belki de yorulmuştu?
Neden utansındı ki?
Gerçek şuydu, ben o an bir salak gibi EVLENDİĞİMİ DÜŞÜNDÜM!
Ah melodi o bir Heiprit değil!
Bide evleniyorum diyorum evlenmeye bu kadar meraklı olduğumu bilmiyordum!
Kendi kendime kızıyorum. Kendi sözlerimden dahi utanç duydum o an. Ne evlenmesi ya? Ben daha çok gencim!
Gençlik hakkında yalan söylediğimin farkına vardım. Başımı salladım yavaş yavaş.
Pekala pek genç sayılmayabilirim ama her Heiprit milyar yaşındaydı! Gençtim işte.
Ben Kendi kendime konuşurken karanlığın uzun süredir beni izlediğini fark ettim. Yanaklarım mümkünmüş gibi daha fazla kızardı.
Şuan rezil oluyorum taner ve Behzat beni izliyor olmalı.Ben ise bir Aptal gibi karanlığın önünde; eğilip, bükülüyor, kızarıyorum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗘𝗩𝗥𝗘𝗡𝗟𝗘𝗥𝗶𝗡 𝗙𝗘𝗟𝗔𝗞𝗘𝗧𝗶 [𝗙𝗮𝗻𝘁𝗮𝘀𝘁𝗶𝗸]
Fantasy"Ağlamak istemiyorum!" diye mırıldandı kalan son mecaliyle. Kulaklarını çocukların ağlayışları, kadınların çığlıkları doldurdu.Bu bir felaketi! Melodi bir felaketin kurbanıydı...Başını iki yana salladı acıyla. "Bırak onları! İstediğin benim gözyaşla...