SOLUKSUZ

130 48 36
                                    

Ihım Ihım şimdi senden derin bir soluk almanı rica ediyorum. Bölüm biraz uzun olabilir...
Bi solukta okursun inşAllah ama çok şükür şuna eminim. Bırakmayacaksın acayip sarıyor ya...
Başlıyorezzzzz kemerlerini sıkıca bağla bu bölüm adeta OlAYyy.

******

Bernamın neden beni anlamadığını bilmiyorum.

Ama azımsanmayacak şekilde sinirli hissediyorum.

Neden beni anlamıyordu ki?

O gözler niye böyle farklı bakıyordu.

Onu ilk gördüğümde böyle değildi. Zihnimi istila eden düşünceler ve vesveselerin ardı arkası kesilmiyor ben bunaldığımı hissediyorum.

Mavi gözlerine çok sevdiğim mavi gözlerine titreyen bakışlarımı değdirdim.

Bana mı öyle geliyordu yoksa sevdiğimin bakışlarında nefret mi vardı. Ya yumruk olan elleri yakamı tutup beni öldürmek mi istiyordu herkes gibi.

Anlamıyorum ben mi anormalim yoksa bu insanlar mı anlamıyorum.

Bakışlarımı gözlerine kilitlemişitim ki o gülümsedi. Mutlu olduğumu hissetim o an.

Ben sırf bu kadın gülsün diye aptalaşıyordum.

Onun gözleri kimsesiz, gülüşü alaylıydı.

Gülüşündeki alayı her zamanki gibi görmezden geldim. Ve o kimsesizlerin kimsesi olmak için çırpındım. O gözler yalnızca bana baksın istedim.

Sağ gözüm onu sol gözümden kıskanıyor. Ah Berna sevdiğim kadın ne diye böyle sevdiysem ömrüm seni?

Ona ömrüm diyebiliyorum zira yüzyıllardır onu hiç eksilmeyen bir heyecanla bekliyor ve seviyorum.

Duygularıma en iyi tercüman mısralarımdır benim. Çok başarılı olduğum söylenemez ama yine de hep denerim.

Ben denemeyi severim, öğrenmeyi de öyle. Hamd olsun sevdiğim karşımda, beni anlamıyor olsa da işitiyor ve görüyor değil mi?

Ona dokunamıyor olsam da gözlerim gözlerine dokunuyor çok şükür.
Ah be Berna sen benim şükür sebebimsin.

Hafif sinirli halimle konuştum onunla sesimin tonunda ki öfkeyi gizlemeye çalıştım.

Oysa arkasında ki duvara yaslanmış baygın gözlerle beni izliyordu. Bu bakışlar yüreğimi titretsede duruşumu bozmadım. Elhamdülillah.

Uzun sarı saçları rüzgarda savruluyor kokusunu burnuma kadar getiriyordu. Bu tatlı esintiyi sırf bu yüzden sevdim.

"Anlatıyorum sana ama duymuyorsun beni güzelim.
Hiç bakmıyor musun bu gözlere?
Baksan görürsün senin mavilerle buluşunca nasıl da tutukluluk yapıyor.
Nasıl da sende kalıyor, nasıl da titriyor, sıcacık bakıyor, nasıl da kimsen olmak için delice çırpınıyor ve başaramıyor görürsün. " sözlerimden sonra o sevdiğim alaycılık kondu tos pembe dudaklarına tebessümü ile hızlanan kalbim, titreyen bedenim her defasında bozguna uğratıyordu beni.

𝗘𝗩𝗥𝗘𝗡𝗟𝗘𝗥𝗶𝗡 𝗙𝗘𝗟𝗔𝗞𝗘𝗧𝗶 [𝗙𝗮𝗻𝘁𝗮𝘀𝘁𝗶𝗸]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin