Başlangıç tarihinizi alayım bakalım.
Düzeltme
Evet, yeni bir omegaverse ile birlikte sizinleyim. Bölümlerin hepsinde bazı değişiklikler yaptım. Karakterlerde de öyle. Bu yüzden birinci bölümden başlarsanız daha iyi olur. Okumadan geçmediğinize emin olun. Kendi omegaverse evrenimi tanıtayım size.
Bu omegaverse evreninde türler sadece üçe ayrılıyor diğer evrenlere göre. Alfa, Omega ve beta olarak.
Alfaların feromonları diğer türlere göre daha baskın. Ve türleri gereği tatlı kokulardan hoşlanırlar bu yüzden sadece omegalar ile ruh eşi olabilirler. Omegalar ise görünüşleri gereği biraz daha zarif ve minyon tipli olurlar. Kokuları hafif ve tatlı çiçek veya meyve kokularıdır. Betaların ise feromonu yoktur. Her iki türle de ilişkiye girebilir ancak hamile kalamazlar. Hamile kalma olayı sadece omegalar için geçerli. Alfalar ise pasif alfa olduğu sürece ufak bir ihtimal de olsa hamile kalabilir.
Ruh eşine gelirsek, çok nadir olmasa da değişen Dünya dengeleri dolayısıyla sayıları azalmıştır. İlk temaslarında ruh eşi olduklarını anlarlar ancak bunun için iki tarafın da reşit olması gerekiyor.
Aralarındaki bağ çok güçlü ve sahipleri istemese de kurt bedenleri eşleştiği için insan bedenleri de çok geçmeden birbirine alışır.
Kurtlar insan bedenleri ile iletişime geçebilir ve birbirleri ile konuşabilirler. Ruh eşleri ise kurtları ile iletişime girebilir. Ayrıca Jimin ve Jungkook aynı evde kalıyor.
Diğer üyelere gelirsek Jimin ve Namjoon sevgili ve ikisi de alfa. Her ne kadar çoğunlukta Alfalar ve Omegalar eşleşse de birbirini seven iki kalk için türün bir önemi kalmaz. Yani Namjoon ve Jimin ruh eşi olmasa da birbirlerini çok seviyor.
Jimin ve Jungkook aynı üniversitede okuyor. Diğerleri mezun.
Yoongi, diş hekimi. Jin, mimar. Namjoon aile şirketinin başında. Hoseok ise veteriner.
Şu anlık anlatacaklarım bu kadar. Yeni gelişmeler oldukça güncel olarak yazarım. Yeni bölüme geçebiliriz.•
Ağlamaktan dolayı kırmızılaşan gözleri, iç çekiş sesleri ve kessinlikle iyi görünmeyen haliyle yanındaki üç alfayı da endişelendiriyordu. Çünkü son iki saattir aralıksız ağlıyordu. Öyle ki artık gözyaşları bile kalmamıştı ağlamaktan."Jungkook. Ağlamayı bırakır mısın? Bak harap ettin kendini."
Jungkook alfadan gelen ses ile oturduğu yerde omuzlarını silkmiş ve burnunu çekerek hıçkırmaya devam etmişti. Kendini hiç iyi hissetmiyordu. Midesi bulamıyordu, başı feci şekilde ağrıyordu.
"Namjoon haklı Jungkook. Ağlaman hiçbir işe yaramayacak."
"Ne yapacağım? Hyung ne yapacağım?"
Jimin oturduğu yerden kalkmış ve koltuğun bir köşesinde, dizlerini karnına çekerek yerinde küçülmüş bedenin yanına oturmuştu. Elleri omeganın sırtına tırmanmış ve okşamıştı hafifçe.
"Kook senin hiçbir suçun yok. Böyle olacağını bilemezdin."
"Hâlâ anlam veremiyorum. Nasıl böyle bir şey yapabilirsin Jungkook!"
Jimin tekli koltukta oturan alfaya ters ters bakmış ve yanında duran yastığı eline alıp alfaya fırlatmıştı.
"Sen sesini kessene."
"Hyung haklı. B-ben nasıl böyle bir şey yapabilirim."
Jimin iki beden arasında gözlerini devirmiş ve Jungkook'u teselli etmeye devam etmişti. "Haklı falan değil. Bilemezdin, kızgınlıktaydın. Ayrıca seni yalnız bırakmamalıydık. Kızgınlığının yaklaştığını biliyorduk ama işte."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bien-aimé • Taekook
FanfictionJeon Jungkook ilk kızgınlığını ruh eşiyle geçirdiğinden habersizdi. Okulda edebiyat hocası ile ellerinin temas etmesi ikisinin de hayatını tamamiyle değiştirecekti.