ÖNEMLİ!!!

291 13 0
                                    

Hellooo. Yine bennn. Biraz sohbet etmek için geldim açıkçası. Bu sefer yeni bir fic duyurusu ve birazcık sohbet için geldim. Somebody daha önce ilk bölümünü paylaştığım ancak henüz zamanı gelmediği için duraksattığım kurgumdu. Bien-aîmé ve Ölü Can'da finale yaklaştığımıž ve Happiness'ı da bitirdiğim için yeni bir kurgunun zamanı olduğunu düşünmüştüm.

Aslında yazmaya başlayalı çok olmadı. Bir buçuk yıldır yazıyorum karalıyorum bir şeyler ve ortaya Happiness çıkmıştı. Hemen ardından ise Ölü Can. Bien-aîmé'da ise yazım aşaması daha da kaliteye bindi ve ortaya çok güzel şeyler çıktı. Bugün kurgularımdan çok memnunum açıkçası ve bir sorun olmadığı takdirde hiçbirini kaldırmayı düşünmüyorum.

Şu an yayında olan Somebody ile beraber üç kurgum var ve ikisi finale yakın artık. Yeni kurgulara gelirsek ise biraz onlardan da bahsetmek istiyorum açıkçası. Şu anda yazım aşamasında olan dört kurgum var. Üçü uzun biri ise beş altı bölümlük olacağını düşündüğüm kısa bir kurgu var.

Kurgulardan birisini çok duymuşsunuzdur belki de. İdam Mahkûmları. Kurgunun karakter taslakları tamamen yerine oturmuş ve finali dahil her ayrıntısını özenle düşünüp yazdığımı belirtmek isterim. Bir yandan başlangıcını bir yandan ise finalini yazıyorum. Ve bu neredeyse bir yılımı verdiğim bir kurgum. Her ayrıntısını en ince detayına kadar düşündüğüm bir şey çıktı ortaya. Ancak henüz yeteri kadar bölüm oluşmadığından dolayı şu an için yayınlamayacağım. Ona biraz daha zaman var. Konusundan bahsetmek gerekirse bir Cumhuriyet Savcısı olan Jungkook'un düzene soktuğu hayatına sürpriz bir şekilde girecek olan eski sevgilisi avukat Kim Taehyung ile olan zorlu ve heyecan dolu aşk hikayesi.

Diğer iki kurgudan biri ise askeri kurgum olan La Lettra. Onun ilk üç bölümü hazır ve finali henüz kurguda tamamlanmamış. Henüz onun için düşünüyorum jdhsjsnsk. Ancak ortaya güzel bir şeylerin çıktığını ilk üç bölümü ve hikaye akışına göre kurguladığım diğer bölümleri göz önünde bulundurabiliyorum. Ve onu da sizlerle buluşturmak için can atıyorum çünkü öylesine soft ve naif bir aşk hikayesi olacak ki okurken eminim çok seveceksiniz. Orada ise aile ortamından uzak ancak aile kavramının ne olduğunu çok iyi bilen ve Özel Kuvvetler Mensubu Yüzbaşı Jeon Jungkook'un hayatın getirisi yüzünden soğumak zorund kalan kalbi ve ailesiyle büyüyen, sevgi görmüş, daima aile sıcaklığını hissetmiş Pratisyen Doktor Kim Taehyung'un sıcacık kalbini ve Jungkook'un hayatına ilmek ilmek işlenen aşkını anlatacak. Ben bu aşk için sabırsızım umarım sizde öyle olursunuz.

Üçüncü kurgum ise yine bir omegaverse. Delta Jeon Jungkook'un gizemli ve zorlu hayatına karşılık omega Kim Taehyung'un durmak bilmeyen neşesi ve sıcak kanlılığı ile Jungkook'la arkadaş olabilme çabası üzerinde ilerleyecek.

Sonuncu ve kısa olacak kurgu hakkında ise bir şey söylemeyeceğim çünkü sürpriz olmasını istiyorum. Genel taslak aklımda ve yazıya dökmek için sabırsızlanıyorum. Zamanımın olduğu ilk an yazmaya başlayacağım onu da ve böylelikle yeni bir gelişme yaşanmaz ise byrada noktalayacağım yazmayı.

Söylemek istediklerim bunlardı eğer okuduysanız çok teşekkür ederim. Sizi çokça seviyorum. Yeni kurgu için desteklerinizi ise bekliyorum. Bir şans verin derim. Hoşça kalın.

💚💜

Bien-aimé • TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin