•
Heyyoooo sürpriz olarak yeni bir bölüm attım. Çok güzel bir bölümmmm okuyunnnn oy verin yorum yapınnnn. DÜĞÜNÜMÜX VAAAAR!!!!! Hadi öptüm.
•
2 Ay sonra
Kalbi kessinlikle heyecandan patlayacaktı. Öyle ki bu heyecanı hemen yanında oturan arkadaşına da oldukça yansıyordu. Oturduğu yerde daha fazla dayanamamış olacak ki ayağa kalkmış ve heyecanla odanın içini turlamaya başlamıştı.
"Jimin benim çok midem bulanıyor. Düşüp bayılacağım şimdi."
Konuşmasının ardından Jimin elindeki takı kutusunu bırakmış ve ayaklanarak arkadaşının yanına koşmuştu. O da Jungkook gibi heyecanlıydı ama tabii ki onunki kadar olamazdı.
"Sakın, sakin ol derin nefes al. Hadi canım."
Jungkook'un kollarında tutarak onu sakinleştirmeye çalışmıştı. Öte yandan bu hissi daha önce tattığı için çok bir şey diyemiyordu çünkü bu heyecanı çok iyi biliyordu.
"Jimin ben evleniyorum ciddi ciddi. Hem de Taehyung'la."
Jungkook'u boydan boya cam olan terasa çekiştirip hava almasını sağlayacakken duyduğu şeyle gözlerini devirmiş ve uzanıp camı açmıştı. Yoksa arkadaşı düşüp bayılacaktı cidden.
"Yok başkasıyla evlenecektin son anda Taehyung olsun dedik. Tanrım, biraz sakin olur musun?"
"Nasıl olayım? Olamam ki, kalbim patlayacak. Ağlayacağım sanırım ben."
Söylediği şeyden sonra elini yelpaze niyetine yüzünün önüne sallamış ve başını kaldırıp gözlerini kapatmıştı.
"Sakın, bak makyajın bozulur. Jungkook beni deli etme, zar zor bitti her şey."
"Tamam tamam çok sakinim." diyerek gözlerini aralamış ve derin nefesler almaya başlamıştı. Jimin de ona destek oluyordu. Ancak sonradan aklına gelen şeyle gözleri büyümüş ve dudakları şaşkınlıkla açılmıştı. Unuttuğu bir şeylerin olduğunu biliyordu.
"Al işte unuttum! Daniel ve Luna'yı havaalanından alacaktık."
"Merak etme, Yoongi almaya gitti onu. Hiçbir şeyi unutmadık. Bizimkiler de Taehyung'un ailesi de aşağıda konukları karşılıyor. Her şey tam istediğin gibi. Rahatla biraz, hem bak bugün senin en güzel günün."
Jimin'in söylediği şeylerle rahat bir nefes alırken başını sallamış ve sakinleşmişti biraz da olsa. Şu anda tek istediği şey Taehyung'u görmekti ancak o zaman tamamiyle içi rahat edecekti ancak saçma sapan adetler yüzünden şu anda sevgilisini göremiyordu ve bu telaşını iki katına çıkarıyordu.
"Herkes gelmiştir değil mi?"
"Evet, dedim ya. Onlar karşılıyor herkesi. Hadi biraz oturalım saçlarını düzeltiriz."
Başını sallamış ve odaya geçmişlerdi. Kendi odalarındayılar. Büyük bir düğün istemediği için sade bir nikah olacaktı sadece ve en yakınları ile birlikte olacaklardı. Gereksiz kalabalığa gerek yoktu. İki aydır beklediği gün sonunda gelmişti ve üzerindeki heyecanı bir türlü atlatamıyordu.
Her şeyi Taehyung'la birlikte oturup detaylıca düşünmüşlerdi ve sonucunda da çok güzel bir şey çıkmıştı. Evlerinin bahçesi özenle süslenmiş ve organize edilmişti. Şimdi ise konukları ağırlıyor ve evlenecekleri saati heyecanla bekliyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bien-aimé • Taekook
FanfictionJeon Jungkook ilk kızgınlığını ruh eşiyle geçirdiğinden habersizdi. Okulda edebiyat hocası ile ellerinin temas etmesi ikisinin de hayatını tamamiyle değiştirecekti.