Stau nervoasă și mă uit în gol în timp ce Harry mă îmbracă cu o fustă neagră mini și un maieu larg alb. În picioare îmi pune o pereche de papuci negri cu toc, iar apoi încearcă să îmi facă o freză. Mă uit la mine. Sunt legată, iar la gât se află nenorocita de zgardă pe care mi-a cumpărat-o, ce e legată de mâna lui. Mă mir cum de încă nu sunt sufocată, pentru că zgarda nu era tocmai largă. Privesc lung spre geam, pierdută în gândurile mele, gânduri pentru evadare din situația prezenta sau pentru ce voi face când voi ajunge la club. În prim plan, mă gândeam la cum voi putea scăpa de "colierul" de la gât, fiindcă o dată ce îl port, el mă are la degetul mic.
Fără să îmi dau seama, Harry îmi rupe firul de meditație:
- Arăți perfect, baby! Mamă ce ți-aș face dacă nu ar trebui să plecăm la club.
- Mda, bine, îi răspund plictisită. Acum putem pleca? Deja s-a făcut seară!
- Bine că strici toată distracția! îmi spune dându-și ochii peste cap.
Simt cum dintr-o dată mii se pune presiune pe gât, semn că Harry se depărtase de mine și trăgea de lanț. Am coborât scările cu grijă pentru a nu mă împiedica, după care ne-am băgat în mașină. El închide cu grijă ușa după mine, după care își pune centura de siguranță și pornește la drum. Ce a fost ciudat, era faptul că pe tot parcursul drumul nici unul dintre noi nu scotea nici un cuvânt.
Ajunși în fața clubului, a oprit mașina, după care a stat puțin pe gânduri.
- Ce mai aștepți? Vrei invitație specială sau ce? îl întreb ironică.
El mi-a ridicat sprânceana, iar apoi în sfârșit a ieșit din mașină deschizându-mi ușa.
- Știi că acum poți să mă desfaci de zgardă, nu-i așa?
- Cred că glumești! Ai fost o fetiță foarte rea, așa că ești pedepsită! Cred că ți-am mai spus asta, deci nu văd rostul întrebării tale.
- Poftim?! încep eu să strig. Cum crezi că voi putea să dansez legată de porcăria asta?!
- Ușor baby, faci ca trenulețul, deci mai bine calmează-te până nu atragi privirile spre noi.
- De parcă mi-ar păsa!
Toată fața mea îmi era roșie de la nervii ce mii făcea Harry, timp în care eu trăgeam de zgardă pentru a mă elibera. Spre ghinionul meu, îmi agravam situația, deoarece mii se strângea tot mai tare, iar eu de abia mai puteam respira. Harry nu a mai stat mult pe gânduri și mi-a lărgit zgarda după care mi-a dat un scurt sărut pe frunte.
- Fi cuminte! îmi șopti.
În final, am ajuns în club. Îl vedeam pe Harry în fața mea trăgându-mă de lanț, timp în care se adunau tot mai multe priviri spre noi. El își dă jos geaca, după care se pune la bar, iar pe mine mă așează pe un scaun de lângă el.
- Vrei să bei ceva? Pari deshidratată.
- De parcă ar conta dacă vreau sau nu, îi spun plictisită.
Până la urmă, îmi întinde un pahar cu Tequila, după care mă leagă de scaun.
- Eu o să am puțină treabă, așa că stai aici și nu încerca să faci vreo prostie. Ai înțeles?
- Aham..
Stăteam și mă holbam la dansatoarele de bară gândindu-mă că și eu trebuia să fiu acolo. " Of.. dacă m-ar ajuta careva să scap de aici.. Unde e șeful ăsta când ai nevoie de el?! ".
Iau paharul de Tequila și îl apropiu de gură, când aud vocea unei persoane cunoscute.
- Un pahar de Jack Daniels te rog!
- Irina?! Tu ești? spun șocată când îi văd trupul.
- Kath? Nu pot să cred că ești chiar tu! Nu ne-am mai văzut de mult timp! Ce faci aici?
- Păi, să zicem că aici lucrez.
- Tu vorbești serios? Nu te caracterizează locul.
- Mștiu.. spun confuză.
- Și care-i faza cu zgarda? Ți-ai găsit un nou look pe care eu încă nu ți-l știu? îmi spuse Irina râzând.
Harry îi aduce băutura, iar apoi își întoarce privirea spre mine și îmi zâmbește.
- Mersi! îi spune Irina lui Harry.
- De ce ai făcut asta? o întreb încruntată.
- Ce anume? spune confuză.
- Faptul că i-ai mulțumit! Nu merită!
- Poftim? îmi răspunde și mai confuză ridicându-și o sprânceană.
Îi fac semn cu mâna pentru a se apropia de mine, după care îi șoptesc:
- El este cel care mi-a pus zgarda la gât, pentru că spune că am fost o fetiță neastâmpărată și aveam nevoie de o pedeapsă, îi răspund pe scurt fără prea multe detalii.
Mii se părea ciudat să îi spun dintr-o dată cele întâmplate până în prezent, mai ales că el putea în orice moment să vină. Mă uitam atentă la Irina. Privirea ei mă privea fixată în ochi. Stătea pur și simplu fără a scoate vre-un sunet până când.. ei bine, a început să râdă cu lacrimi.
- Pedeapsă? Fetiță obraznică? De unde le scoți pe astea? mă întreabă râzând.
- Vorbesc serios! îi răspund ridicând tonul.
Mă enerva faptul că nu credea tot ce îi spuneam.
- Fi serioasă Kathy! Pare un băiat drăguț, nu cred că ar fi în stare să facă așa ceva cuiva, îmi spune în timp ce îl privește pe Harry.
Îmi dau ochii peste cap, după care mă opresc brusc când îl văd pe șef. Nu m-am putut abține să nu fac un zâmbet malefic.
- Asta e șansa mea de scăpare! spun devenind din ce în ce mai agitată.
- Ce tot spui acolo?
- Lasă, vei vedea.
Îmi ridic mâna, după care încep să îl strig pe șef pentru a-i atrage ateția.
- Hei, aici!
Văzând că el mă observase, i-am făcut semn pentru a veni.
- Katherine, de ce nu ești la bară? Mă tot uitam după tine, însă nu te vedeam, mii se adresă confuz.
- Ei bine.. îmi opresc propoziția începând să mă joc cu zgarda pentru a o observa.
- Ce e cu zgarda aia la gâtul tău?
În momentul acela, Harry venise spre noi, exact la momentul potrivit.
- Păi.. Harry.. îi răspund scurt și la obiect.
- Harry ți-a făcut asta?!
Îi puteam vedea fața șocată în momentul când și-a auzit numele. În sfârșit am câștigat!
CITEȘTI
Sex To Survive [ H.S FanFiction ]
FanfictionFinalizată: 20 septembrie, 2015 Katherine, o adoleșcentă de 20 de ani, își pierde părinții într-un accident rutier. Cu timpul, ea începe să se drogheze, iar fiindcă banii nu îi ajung, se angajează la un club de prostituate unde îl va întâlni pe Har...