- Da, chiar el! răspund triumfătoare.
După scurte momente de liniște în care poate Harry se gândea la ce va spune șeful, acesta ne întrerupse:
- Bravo, Harry! Așa te vreau băiete!
- Poftim?! încep să strig în timp ce auzeam râsetul Irinei pe fundal la reacția făcută de mine.
Cu o bătătură ușoară pe spatele lui Harry, șeful își ia revederea.
- Ai grijă de ea băiete! i se adresează, după care își mută privirea spre mine și îmi face cu ochiul.
- Băieții ăștia.. spun plictisită.
- Haide Kathy, nu fi așa rea, mă întrerupe Irina.
Nu m-am putut abține să nu îi las o privire amară, timp în care ea a înghițit sec.
- Bine, crezi ce vrei! Acum dacă mă scuzi, am puținâ treabă, poate așa înveți și tu cum să te distrezi, îmi spune în timp ce își ridică sprânceana și se îndreaptă spre o bară.
Fără a mai aștepta la rând până să se elibereze, Irina urcă și o trage puternic pe fată, aceasta căzând jos. Am început să râd când am văzut faza asta. O vedeam pe Irina cum se tot încolăcea pe bară ca o viperă și făcea mișcări lente, cât și rapide. Spre mirarea mea, băieții deja se adunau pe lângă ea și cereau tot mai mult.
Chiar vroiam să privesc show-ul făcut de ea, pentru că ea deja începuse să se joace cu fanteziile lor, însă pe când devenea mai interesant, simt cum două mâini calde mă prind de umerii mei goi. Simt o respirație fierbinte, după care o șoaptă la ureche.
- Baby, chiar te vreau..
Fără a mai scoate vreo vorbă, Harry îmi așează părul într-o parte, după care începe să îmi lase săruturi profunde de-alungul gâtului. Mâinile lui se plimbau în jurul taliei mele, degetele lui intrând pe sub maieul meu și avansând lent spre sutienul meu. Brusc, eram cuprinsă de magie.
Fără să îmi dau seama, acesta își îndreaptă mâinile spre spatele meu, făcând cerculețe de-alungul coloanei, în timp ce săruturile lui profunde se lăsau pe umăr în jos. Mă desface ușor de scaun, după care mă ridică ușor de pe acesta și puternic trage de lanț la fix pentru a cădea în brațele lui.
- Mrr!
Mârâitul lui a fost tot ce mai puteam distinge, fiindcă fără să îmi dau seama, deja mă aflasem într-o cameră cu o lumina palidă, cu Harry peste corpul meu, sprijnându-se pe coatele lui.
Mâinile lui își refac loc pe sub maieul meu, în timp ce începea să mi-l ridice ușor tot mai sus. În doar câteva momente, acesta mi-l dă jos, eu rămânân doar în sutien.
Buzele lui fac contact cu ale mele, în timp ce mâinile lui sunt îndreptate spre papucii mei care sunt și ei dați jos cu ușurință. Îmi duc degetele mele subțiri spre cămașa lui și încep să îi desfac câte un nasture pe rând, timp în care el reușește să mă lase doar în lenjeria mea roșie intimiă. Simt cum i se încordează fiecare mușchi la atingerea mea, cum cu fiecare contact de al meu membrul lui încearcă să-și facă loc prin pantaloni, așa că i dau jos.
Acum, suntem doar noi doi și un penis nerăbdător de o partidă sălbatică.
Harry își duce limba spre coapsele mele, după care prinde ușor cu dinții de dantela chiloților și îi dă jos. Mâinile lui ajung rapid la încheietoarea sutienului, dându-l și pe el jos fără a mai sta mult pe gânduri.
Se oprește pentru un moment, și deschide un sertar din dreptul meu, de unde îmi aruncă pe piept un pliculeț și își ridică sprânceana.
Iau prezervativul, și dându-i jos boxerii, îmi duc mâinile pentru a i-l pune, însă el mă oprește.
- Nu, nu, nu! Să-ți arăt cum se face, baby!
Cuvintele astea mi-au lăsat un semn de întrebare mare, văzându-l stând în picioare.
- Hai s-o facem ca la carte! Mrr!
Stând drept și așteptând ceva, trage de lanț, astfel încăt zgarda mă trage spre el. Pune presiune, punându-mă în genunchi în fața lui. Mâna lui a început să facă mișcări de "du-te, vin-o ", după care se prinde de baza membrului și îmi pocnește obrazul cu penisul, făcându-mă să mă încrunt.
- Deci, ce mai aștepti, baby?
Trebuia să dețin și eu controlul o dată și o dată, deci în concluzie, i-am cuprins membranul întărit începând să îl frec puțin, făcând un rânjet diabolic pentru ce va urma.
Crezând că o să mi-l introduc în gură, acesta își închise ochii bucurându-se de moment. Însă, fix când nu se aștepta, în loc să mi-l bag în gură, îi pun cu rapiditate prezervativul enervându-l.
- Ce crezi că încerci să faci? mă întreabă nervos.
- Să dețin controlul! îi răspund trezindu-mă la realitate. M-am săturat să fiu jucăria ta!
Brusc, simt cum zgarda mii se strânge tot mai tare, după care Harry trage de lanț în sus, așezându-mă pe în picioare. Îi vedeam privirea. O privire aspră și plină de ură. Nu am crezut niciodată că o simplă mișcare îl poate face așa de nervos într-o clipită.
- Să deții controlul? Păpușă, cred că ai încurcat rolurile! Tu ești aia ce s-a angajat pentru asta, nu eu!
Nu stau mult pe gânduri, și îl calc tare pe picior, făcându-l să se încrunte și să-mi tragă o palmă zdravână peste față.
- Pleacă din fața mea! Să nu te mai văd!
Cu cele spuse, se îmbracă rapid și trântește ușa în spatele meu lăsându-mă singură în cameră. Pe obrajii mei, simt cum doua picuri fierbinți de lacrimi își fac cărarea. Mă îmbrac, după care pornesc spre casă ieșind din club prin altă parte pentru a nu mă vedea nimeni.
Ajung acasă, după care mă așez în pat așteptând să se facă dimineață..
. . .
Aud un ciocănit în ușă. Prima dată am impresia că e doar în mintea mea, însă a doua oară acesta bate cu putere. Mă ridic leneș din pat, după care mă apropiu de ușă și o deschid.
Pe fața mea se așează o confunzime totală.
CITEȘTI
Sex To Survive [ H.S FanFiction ]
FanfictionFinalizată: 20 septembrie, 2015 Katherine, o adoleșcentă de 20 de ani, își pierde părinții într-un accident rutier. Cu timpul, ea începe să se drogheze, iar fiindcă banii nu îi ajung, se angajează la un club de prostituate unde îl va întâlni pe Har...