Mă privea speriat fără a mai spune un cuvânt. Se așează jos lângă mine, după care îmi dă o șuviță de păr după ureche. Ochii lui deja erau umezi când îmi observă pielea ce se făcea din ce în ce mai palidă. Încearcă să mă îmbrățișeze, însă mii se face rău și îl îndepărtez de el.
- Vorbesc serios, merg să sun după ajutor.
Îl strâng cât de tare pot, însă eșuez. Mă simt din ce în ce mai slabă, iar vederea e tot mai cețoasă. Știu doar că ultimele sunete pe care le auzeam înainte ca totul să devină un negru întunecat, era faptul ca Harry striga continu după ajutor.
Nici nu știu cât timp a trecut. O zi? Patru? Poate chiar și o săptămână. Simt că e timpul să mă trezesc la viață și să continui ce mi-am propus. Deschid domol ochii și observ că mă aflu într-un spital. Eram total izolată. Nu era nimeni în cameră, nici măcar Harry.
" Locul acesta mă irită, trebuie să scap de aici!" îmi vorbesc cu subconștientul.
Mă uit în dreapta mea, unde văd perfuzia. Nu stau mult pe gânduri și smulg cu toată forța acul înfipt din mâna mea. Un râu de sânge roșiatic ieșise la iveală curgând formându-se picuri ce făceau o mică baltă de sânge.
Mă îndrept spre un sertar unde se afla un bandaj și mi-l rotesc în jurul mâinii. Îmi văd hainele așezate pe un scaun dintr-un colț. Le iau, mă aranjez, și sunt gata de evadare. Îmi acopăr fața pentru a nu mă observa vreun doctor și ies din clădire cu succes.
Afară, la numai doi pași de mine, se aflau taximetriștii așa că, am căutat prin buzunare mărut și am fugit într-unul.
- Încotro? mă întreabă.
- Cât mai departe de aici.
Se pare că nu am fost tocmai inspirată, deoarece el a luat-o ca pe o glumă și a început să râdă. Tot ce puteam face, era să-l coordonez cu " stânga-dreapta " fiindcă nu mai știam clar strada pe care locuiesc.
- Și, ce ai pățit la mână?
- Nimic, răspund zâmbind.
- Ești sigură? Observ că sângerezi. Nu vrei să chem pe cineva?
- Nu, răspund ridicând puțin totul. Îmi puteți spune în ce zi suntem azi?
- Azi e Miercuri. 13 iulie.
E bine, deoarece se pare că am stat o singură zi internată în spital. Ajung la destinație, îi las banii și fug spre apartament unde observ un apel pierdut. Apel de la.. Eric?
- Da, Eric?
- Katherine! Nu știi ce mult te-am tot căutat până ai răspuns.
- Treci la subiect, îi spun râzând.
- Ți-am trimis știi tu ce ieri. Azi sau mâine vei primii pachetul.
- A, mersi mult! Cât face?
- Păi, ți-am adus câteva grame, deci face în jur de 350 dolari.
Mă uit prin sertare și văd banii lăsați de Harry după ultimele partide făcute în apartament. Aveam banii, deci tot ce mai trebuia să fac era să aștept pachetul.
- O să te sun să-ți spun când a ajuns.
- Ok. Baftă Katherine!
- Pa!
Mă întind puțin în patul meu gol și mă întind. Îmi amintesc de Irina, așa că mă hotărăsc să o sun.
- Kathy? Ești chiar tu? mă întreabă ea, oarecum pe o voce surprinsă.
- Da. Eu sunt.
- Doamne! Ai lipsit atâtea zile.. Ai pățit ceva? Nu v-am mai văzut pe niciunul după ce ați plecat din restaurant.
- Suntem bine, stai calmă. Cum stai cu Josh?
- Oh, am atâtea să-ți povestesc.
- Atunci hai la mine, sunt singură în casă.
- Okey, ajung în 15 minute!
Îmi schimb bandajul, iar apoi deschid ușa. Cum m-a văzut a început să mă îmbrățișeze scurt, iar apoi m-a prins de mână și am mers spre bucătărie unde a început să-mi povestească ce a făcut împreună cu Josh.
- Vreau să-ți zic că, atunci când ne-am întâlnit toți patru, Josh era puțin timid. Ceea ce a fost ciudat era faptul că după ce ați plecat a început să mă sărute tot mai erotic. A fost așa dulce, însă nu o puteam face cu el într-un restaurant, deci am oprit săruturile.
Ascultam atentă fiecare detaliu, cu gândul că ea deja știe ce a făcut Josh, însă cu cât înainta în discuție, cu atât îmi dădeam seama că nu e nici o șansă.
- Următoarea zi am fost și la mall. A vrut să-mi cumpere o fustă mini și o lenjerie albastră închisă. Deja ne făceam planuri cu ce vom face seara, unde vom merge și așa mai departe. Ceea ce a fost urât din partea lui, a fost faptul că atunci când am mers seara în club, am întâlnit o tipă blondă care se dădea la Josh.
- Fată blondă? spun brusc interesată.
- Da. Avea părul lung și o îmbrăcăminte destul de sexy. Nu am suportat-o din momentul în care s-a apropiat de Josh și a început să-l strige " Joshy ".
- Joshy, huh?
Îmi va fi mult mai ușor să-i spun adevărul acum că ea știe despre blondină.
- Da. Suna atât de penibil.
- Te cred, îi răspund zâmbind.
- I-a făcut cinste cu câteva băuturi. Ceea ce a fost ciudat, după ce a apărut ea în peisaj, Josh nu mă prea băga în seamă. M-am enervat atât de tare, în cât i-am tras o palmă cu putere la fată și începeam să o ameninț. Josh mă prinse de mâini ținându-i apărarea ei. M-am enervat și am plecat acasă, ultimele cuvinte fiind " Fie! Stai cu, curva asta! Cu mine nu mai ai ce discuta!".
- Și după ce s-a întâmplat?
- M-a tot sunat, însă nu i-am răspuns. Totuși, am lăsat garda jos când mi-a bătut în ușă cerându-și iertare.
- Și l-ai iertat?
- Nu puteam să îl las așa.. Mi-a adus și flori cu un ursuleț de pluș. A. da! Să-ți spun vestea cea mare! Vin-o mai aproape de mine.
Îmi apropiu fața de ea și începe să-mi șoptească:
- Diseară, ne vom întâlnii într-un hotel. A închiriat o cameră pentru o noapte. O să facem un sex sălbatic, spunea ea entuziasmată.
- Irina! Ești nebună?! Tu nici măcar nu știai că Josh te înșeală cu blonda aia și vrei să o faci cu el?!
Brusc se lăsase o liniște apăsătoare în jurul nostru.
CITEȘTI
Sex To Survive [ H.S FanFiction ]
FanficFinalizată: 20 septembrie, 2015 Katherine, o adoleșcentă de 20 de ani, își pierde părinții într-un accident rutier. Cu timpul, ea începe să se drogheze, iar fiindcă banii nu îi ajung, se angajează la un club de prostituate unde îl va întâlni pe Har...