- Hei, nu te speria. Sunt doar eu, îmi șoptește Jack în dreptul urechii.
Mă învelește ușor, eu închizând ochii. Dintr-o dată, aud cum ușa băii se deschide, iar Harry se înfurie.
Harry îl trage brusc de maieu și îl scoate afară. Deschid ochii și îmi fac urechile cât mai mari pentru a putea auzii ce se povestește.
- Ce crezi că faci lângă iubita mea? întreabă furios Harry.
- Vroiam doar să o învelesc. Doamne iartă-mă, zici că ți-o mănânc! spune încruntat Jack.
- Te mai avertizez doar o singură dată, iar dacă te mai văd lângă Kathy a mea ai face bine să te ascunzi rapid.
- Bine, bine. Am înțeles șefu, îi răspunde pe un ton plictisit.
Cei doi revin în liniște în cameră, Harry așezându-se lângă mine, iar Jack pe patul de lângă. O îmbrățișare călduroasă primisem adormind instant.
Mă trezesc din cauza razelor palide de soare ce intrau printr-un mic gemuleț, în timp ce, cei doi băieți dorm buștean. Mă ridic ușor din pat fără să-i trezesc, și mă îndrept spre recepție unde se afla și un mic bar.
- Mă scuzați, aveți un pachet de țigări? întreb politicoasă zâmbind.
- Desigur, îmi răspunde o doamnă de vârsta a treia.
Îmi mânează pachetul, după care îl desfac cu rapiditate.
- Doriți și cafea? Vă fac cinste, îmi spune pe un ton călduros.
Accept cafeaua, iar apoi iau o brichetă. Îmi poziționez țigara și o aprind relaxându-mă în gustul plăcerii ce mi-o oferea în momentul când fumul îmi intrase în căile respiratorii. Respir adânc și profund încercând să uit de cele întâmplate. Oare Irina ce mai face? A aflat de blondină? Sau poate, încă trăiește în minciună alături de Josh..
Stau la masă împreună cu femeia ascultând câteva amintiri din adoleșcența ei. Am aflat că îi plăceau mult aventurile în pat, ceea ce m-a făcut să râd.
Observ cum un chip se apropie de noi, iar apoi se așează lângă mine.
- Bună dimineața, Katherine! îmi spune Jack.
- Neața, îi zâmbesc.
- Voi doi sunteți împreună? ne întreabă în timp ce soarbe un strop de cafea.
- Aa, nuu, îi zic râzând ușor.
- Hm, păcat. Vă stătea bine împreună.
Jack se uita la mine, iar eu la el, imaginându-mă cu el. Mă încrunt puțin, însă nu părea așa rău. Jack se apropie de urechea mea, parcă vroind să spună ceva, însă brusc înțepenim amândoi atunci când auzim vocea lui Harry.
- Ce credeți voi doi că faceți aici? întreabă nervos.
Fac ochi mari și îl privesc încercând să îi spun ceva. Arunc rapid țigara jos și îmi acopăr fața așezându-mă cu spatele la el.
- Jack! Ți-am mai spus o dată să nu te apropii de ea! Ce naiba nu ai înțeles din asta?
Fără a mai putea răspunde, Harry îl pocnește pe Jack spărgându-i nasul. Mă uit șocată la cei doi și încep să o iau la fugă. Mă închid în baie și mă așez într-un colț. Nu suportam să văd cum se ceartă. Măcar am avut norocul să nu mă vadă fumând, cel puțin asta speram.
Îl aud pe Harry fugind spre mine și bătând brusc la ușa mea.
- Deschide ușa, Katherine!
Încerc să rămân calmă, însă eșuez și încep să suspin.
- Te rog, iubire..
Mă ridic ușor în picioare tremurând și mă apropiu de clanță. Cu ochii înlăcrimați, sar în brațele lui călduroase, el sărutându-mă pe creștetul capului.
- Hai să plecăm de aici, îmi spune pe un ton cât mai serios.
Mă prinde de încheietura mâinii, după care mergem în pas grăbit spre ieșire unde îl puteam zării pe Jack cu nasul bandajat. Îmi acopăr fața și o iau tot înainte urmărindu-l pe Harry.
Mergem cât mergem, până dăm de o cabină telefonică și își sună un prieten.
- Zayn! Vreau să mă ajuți cu ceva, dar să mai aduci pe cineva.
După ce îi explicase traseul și să aducă și mașina noastră, ne-am uitat prin prejur să vedem dacă putem sta undeva la umbră.
La câțiva metrii de mine, observ un lac sclipitor între sălcii și câțiva pomi verzi uriași. Mă apropriu de el și privesc micii peștișori multicolori ce înotau de zor. Nu știu cum se face, însă simt cum cineva mă dezchilibrează și cad în micul lac udându-mă din cap până-n picioare.
Mă ridic nervoasă și mă adresez lui Harry:
- O să te omor pentru asta! Acum sunt udă toată și e numai vina ta!
Harry stătea și se holba la sfârcurile mele în timp ce își mușca cu putere buza inferioară. În timp ce eu tot dădeam din mâini nervoasă, el mă cuprinde cu putere și mă aruncă pe iarba fină unde îmi aplică săruturi fierbinți. Începe să mă dezbrace, razele soarelui mângâindu-mi pielea. Mă mușcă de lobul urechii, eu scoțând un mic geamăt. Nu după mult timp, ne trezim amândoi dezbrăcați. Săruturile lui coborau lent spre sâni, iar apoi mușcă firav de unul dintre sfârcuri în timp ce, cu celălalt sfărc se juca. Eu deveneam din ce în ce mai umedă, iar sfârcurile mele deja se alungiseră și întărise.
Harry își coboară mâna spre clitorismul meu începând să-l mângâie ușor, eu colăcindu-mi picioarele în jurul taliei lui. Îmi introduce două degete începând să le miște lent în interiorul meu, după care mă penetrează cu penisul. Îl prind puternic de spate, lăsându-i mici zgârieturi roșiatice în timp ce simt cum îmi dau drumul în el. În momentul acela, îl strâng tare și gem numele lui, excitându-l atât de tare în cât se scoase rapid din mine, neavând prezervativ, și se eliberează deasupra sânilor mei lăsând la iveală picuri albi de spermă.
- Doamne cât de mult te iubesc, Kathy a mea!
Îi zâmbesc, iar apoi îl sărut pe frunte. Mă ridic de pe jos, iar apoi când observ că se ridică și el, îl împing cu toată puterea în apă, eu sărind după el.
Își puse mâinile la ochi, și își dăduse părul umed de pe față.
- O să mi-o plătești! îmi spune în timp ce râde.
După ce mă stropește de câteva ori drept răzbunare, ne oprim brusc din cauza unei voci ce ni se adresă.
CITEȘTI
Sex To Survive [ H.S FanFiction ]
FanficFinalizată: 20 septembrie, 2015 Katherine, o adoleșcentă de 20 de ani, își pierde părinții într-un accident rutier. Cu timpul, ea începe să se drogheze, iar fiindcă banii nu îi ajung, se angajează la un club de prostituate unde îl va întâlni pe Har...