Nu pot să cred că am uitat să îmi iau sutienul pe mine! Știu că oricum este ceva normal în a fi dezbrăcat într-un club de prostituate, dar chiar și așa, mi se pare destul de ridicol.
Îmi acopăr sânii cu o mână, după care văd o jachetă pe cuier și fără a mai sta mult pe gânduri mă îmbrac cu ea. Acum arăt cât de cât mai decent chiar dacă eu încă eram doar în chiloți. Acum că am bani, am mers spre cel mai apropiat magazin de unde am luat un pachet de țigări. În momentul când intrasem în magazin, am putut observa șocul vânzătoarei atunci când m-a văzut, dar nu am băgat-o în seamă. Nu am putut rezista să nu gust aroma țigării după un lung timp în care nu am mai avut parte de absolut nici un drog, așa că am deschis pachetul, și mi-am aprins o bucată. Inspir profund fumul, după care iau mobilul și chem taxi-ul pentru a ajunge acasă.
Din nefericire pentru mine, am nimerit un șofer destul de pervers din punctul meu de vedere. Cum m-am așezat pe scaun, cum mi-a zâmbit larg.
- Unde vrei să te conduc?
- Mă puteți lăsa vizavi de mall-ul din centru vă rog?
Sub nici o formă nu vroiam să îi spun adresa mea. Cine știe ce are prin cap omul ăsta.
- Evident, mi-a răspuns pe un ton "seducător".
Fără să-mi dau seama, el și-a pus mâna pe coapsa mea începând un mic masaj. M-am prefăcut că nu observ, până când mi-a ajuns la ultimul nerv. Mâna lui se apropia tot mai tare de feminitatea mea, așa că m-am uitat la el cum își lingea buzele așa că l-am plesnit și am ieșit din mașină făcându-mi o mică julitură. " Doamne ce oameni! " îmi spun în gând, iar apoi o iau la fugă spre apartament. Era deja ora 3 noaptea când am ajuns în casă, așa că m-am așezat în pat, când brusc îmi sare în ochi foaia cu numărul lui Harry. Iau mobilul, după care formez numărul.
- Alo? s-a auzit glasul lui venind din cealaltă parte a telefonului.
- Hey, baby, ce faci? îi vorbesc ironic pe o voce pițigăiată.
- Uu, Katherine. Sunt la muncă.. Unde ai dispărut târfa mea micuță? am văzut că mi-ai luat jacheta. Nu credeam că mă iubești deja atât de tare în cât să îmi furi propriile haine, baby.
" Haina era a lui? Oare care puteau fi șansele? ".
- Mdeci baby, văd că ești puțin uimită, așa că ce-ar fi să-mi spui frumos locul unde se află jacheta mea?
Puteam să refuz să îi spun. Chiar vroiam să fac asta, însă fără să-mi dau seama, din gura mea a ieșit adresa completă, acesta mulțumindu-mi pentru răspuns. " La naiba! Nu pot să cred că am făcut așa ceva! "
- Ne vedem mâine, baby. A, și dacă te rog, ai putea să-ți cumperi pentru mine o lenjerie roșie, e mai sexy, ca tine de altfel.
Nervoasă pentru cum mi-a întors cuvintele, i-am închis în nas, apoi am mers pe balcon pentru a satisface înca o dată gustul țigării. Într-un final, am ajuns în pat și am adormit instant.
Nici bine nu răsare soarele, căci cineva bate cu putere în ușa mea. Mă ridic somnoroasă din pat, după care merg să văd cine este.
- Oh, iubire, ce ți-am zis despre lenjeria roșie? m-a întrebat șocat de parcă ar fi sfârșitul lumii.
- Tu vorbești serios sau îți bați joc de mine? De unde vroiai să-mi cumpăr la ora 4 dimineața?!
Mă privi sec, după care a luat o punguliță ce era așezată pe jos, lângă piciorul lui și intră înăuntru.
- Mă gândeam că nu ești în stare să-ți cumperi, așa că uite ce ți-am adus! mi-a spus entuziasmat cu un zambet larg până la urechi în timp ce îmi arătase un sutien din dantelă roșu împreună cu niște chiloți tanga.
Fără să îi mai spun ceva, el continuă:
- Hai baby, îmbracă-te! sau vrei să te îmbrac eu?
Își mușcă buza în timp ce mă analiză din cap până-n picioare.
- Nu am auzit un " nu " deci hai să începem!
- Nici vorbă! Nu o să port așa ceva!
- Calmează-te, puișor! doar nu vrei să trezești vecinii!
Deci gata. Băiatul ăsta a reușit să-mi sugă până și ultimul neuron. Iau primul lucru îl văd, după care arunc obiectul spre el. Din păcate, el a reușit să se trage la fix.
- Uhm, baby, ai grijă ce faci.. doar nu vrei să se rănească cineva nu-i așa?
- Oo, asta s-o crezi tu! Ia-ți geaca aia nenorocită și ieși o dată din apartamentul meu până nu chem poliția!
- Ia-o ușor, suflețel! Mamă, pentru o sexoasă ca tine ești sălbatică rău. Mrr, îmi place!
Fără să-mi pese de ce va zice, am luat de pe masă pachetul de țigări pentru a reuși să mă calmez în așa fel încât să nu ajung să fac crimă. Iau bricheta și încerc să o aprind, când o palmă face să-mi cadă bucățica din rai pe jos.
- Îmi spui și mie ce tot ai cu mine?! îl întreb pe un ton nervos.
Fără a-mi răspunde, îmi pune mâna la gură și mă leagă de mâini, după care îmi blochează vederea. Auzeam sunetul ușii mele atunci când a deschis-o, iar apoi motorul unei mașini.
- Liniștește-te, baby, totul va fi bine!
După ce am auzit cuvintele astea, am simțit un miros ciudat dându-mi o stare de leșin.
...
Brusc, mă trezesc. Vederea începe să-mi revină, când observ că mâinile mele erau legate de o parte și de alta a unui pat, iar eu, mă aflam îmbrăcată într-o îmbrăcăminte sexy roșie. Am încercat să țip, însă degeaba. Pe gură, aveam pus un plasture, așa că nu reușeam să scot nici măcar un sunet. Mă simțeam ca într-o cușcă.
Deodată, cineva intră în cameră. Văzând cine e, am rămas șocată, dar în același timp confuză.
- Mdeci baby, ești gata?
CITEȘTI
Sex To Survive [ H.S FanFiction ]
Hayran KurguFinalizată: 20 septembrie, 2015 Katherine, o adoleșcentă de 20 de ani, își pierde părinții într-un accident rutier. Cu timpul, ea începe să se drogheze, iar fiindcă banii nu îi ajung, se angajează la un club de prostituate unde îl va întâlni pe Har...