Privesc silueta din dreptul geamului meu cu spaimă. Acei ochi însângerați ce se holbează la mine cu acel rânjet diabolic scos din filmele horror mă intimidau din ce în ce mai tare. Acesta își pregătește țeava din metal și își pune toată forța dând cu el în geam. Îmi acopăr fața și zbier cât mă ține în momentul în care simt cum geamul crapă cu fiecare izbitură. Simt cum câteva lacrimi fierbinți îmi alunecă pe obraz, în timp ce aud doar strigătele din jur.
Mă opresc brusc din plâns în momentul în care aud un geam spart. Am făcut ochi mari în clipa când am văzut o mână rece că mă prinde încercând să mă scoată din mașină.
Harry rămâne încremenit când observă că îmi curg picuri de sânge din mâini și puțin de la tâmplă. Își desface rapid centura și își întinde mâna după mine.
- Las-o în clipa asta jos! strigă Harry spre cel care mă ținea deja strâns de el.
- Că de nu, ce? se râde cu poftă.
- Că de nu, vei aface cu mine!
Bătăile inimii mele deveneau din ce în ce mai rapide, în timp ce mai aveam puțin și leșinam de la cum tot corpul meu tremura.
Încerc să scap, însă degeaba. Printre șirurile de lacrimi, încă îl puteam vede pe Harry cum ajunse la ușa mea, pregătit să o deschidă pentru a ieși din mașină. Stau nemișcată când observ că celălalt coechipier se pregătește să îl lovească cu țeava în cap.
- Harry! Nu! Nu ieșii!
Am strigat cât de tare am putut, însă a fost prea târziu. Omul l-a nimerit drept în cap ameținu-l pe Harry și căzând lat la pământ. Eram pierdută. Nu mai aveam nici o șansă de scăpare.
- Taci o dată, curvă proastă! se răstește unul la mine și îmi lipește o bandă groasă pe gură.
Ne bagă pe amândoi legați într-un tir și apoi ne lasă acolo până cei doi merg să plătească ceva la cafenea. Încerc să ajung la Harry, însă picioarele mele erau legate. Mă las rezemată de peretele mașinii și încerc să mă opresc din plâns. Privesc cum sângele meu se împreunează cu al lui Harry, provocându-mi o înțepătură în mijlocul inimii.
- Nu te speria păpușă, este perfect sănătos, îmi spune râzând.
Zgomotele mele înfundate rupeau liniștea din interior, până când unul dintre cei doi se enervase.
- Fă-o să tacă! Deja mă sâcâie la culme! spune cel care conducea.
Zis și făcut, celălalt se îndreptase spre mine și îmi trase o palmă peste față puternică. Închid ochii și încep să mă liniștesc căzând pe jos.
Timpul trece, iar noi încă suntem pe drum. Mă uit la Harry cum respiră greu, însă tot nu își deschide acei ochi strălucitori. Ascult muzica de prost gust, până când, ei bine, mașina se oprește brusc și aud un ciocănit în geam.
- Rahat! Ți-am zis să nu conduci atât de repede! spune încruntat.
- Taci!
După ce deschide puțin geamul, trag cu privirea să văd cine e. Afară, chiar în dreptul nostru, se afla un polițist. În clipa aceea, ochii mei s-au făcut plini de speranță.
- Permisul, vă rog! spune polițistul.
- Desigur, stați doar două secunde până îl găsesc.
Încep să mă zbat din ce în ce mai tare pentru a atrage atenția, dar totul se duce de râpă.
- Ce se aude? întreabă confuz polițistul.
- Ah, nimic. E de la radio.
În clipa aceea simt cum cineva mă trage puternic de păr pentru a tace.
- De data aceasta vă iert, aveți grijă cum conduceți.
- Mulțumim, domnule polițist!
- Curvă proastă! mii se adresează urât la mine.
Puteam simți cum deja mii se smulg câteva fire de păr, iar apoi mă lasă din strânsoarea părului începând să suspin. Mă pun pe pieptul lui Harry și încerc să îl îmbrățișez.
După încă câteva ore de mers, mașina se oprește. Văd o lumină puternică ce străpunge întunericul atunci când aceștia deschid ușile din spatele tirului. Mă cuprinde de talie, iar altul îl ia cum îl apucă pe Harry care încă era incoștient. Mă țipă pe un fotoliu învechit și prăfuit dintr-o încăpere, apoi pe Harry. Ne privesc pentru câteva momente începând să râdă apoi îmi dezlipește banda.
- Mi-e foame, hai să mâncăm! Iar tu, păpușo, ai face bine să taci din gură!
Dau aprobător din cap, fără a mai scoate vre-un sunet. După ce pleacă, mă apropriu de Harry și îi șoptesc.
- Harry, iubitule, te rog trezește-te..
Îl tot mișc, iar apoi observ că își deschide ochii apărându-mi un zâmbet larg de fericire. Îl sărut scurt pe frunte plină de lacrimi, apoi mă uit la el cu o privire tristă.
- Unde suntem? îmi șoptește. Și de ce ești plină cu sânge?
- Cei doi.. iau rasuflu, apoi continui. Cei doi au făcut asta.
Se uită fixat la mine, apoi observ că cei doi vin spre noi.
- Oh, s-a trezit frumoasa cea adormită! spune unu arătând spre Harry.
Mă încrunt la ei, apoi comentez:
- Taci naibii din gură, porc ordinar ce ești!
- Se pare că, curva noastră are vocabular bogat. Hai să vedem cum se va descurca la strigătele pătrunderilor mele! îmi spune râzând cu poftă, în timp ce eu rămân încremenită de spaimă.
- Nu! Nu-i faceți rău! spune Harry cu putere.
Aceștia îi pun un bandaj, apoi unul din ei mă prinde de mână.
- Hai s-o facem în doi! Pare mai interesant! spune celălalt diabolic.
Mă prinde de spatele lui, în timp ce, celălalt își apropie buzele de ale mele încercând să-și bage limba. Cum eu îl refuzam, el se încruntă, iar apoi mă trage de păr. În clipa când am strigat, el a profitat băgându-și limba și cautând-o pe a mea. În timp ce acesta se preocupa cu gura mea, celălalt își strecoară mâna în lenjeria mea ajungând la clitorism.
- Nu! Te rog, nu! îl rog din răsputeri, însă el râdea.
Îmi mângâia părticica plină de nervi tot mai lent, iar apoi își pătrunse în mine trei degete și le rotea în vaginul meu.
Harry nu mă mai putea suporta în chinuri, așa că își făcuse atâta forță în cât îi dăduse de perete. Aceștia se lovesc, dar nu renunță. Harry le dă puternic la moștenitori, apoi ei cad lați la pământ în timp ce eu o iau la fugă. Mă opresc abia atunci când ajung în dreptul unei străzi și simt cum o mână mă cuprinde.
CITEȘTI
Sex To Survive [ H.S FanFiction ]
FanfictionFinalizată: 20 septembrie, 2015 Katherine, o adoleșcentă de 20 de ani, își pierde părinții într-un accident rutier. Cu timpul, ea începe să se drogheze, iar fiindcă banii nu îi ajung, se angajează la un club de prostituate unde îl va întâlni pe Har...