Serios? Își bate joc de mine? Îmi mușc buza și mă uit în dreapta și in stânga. Sincer, mă tenta să o facem într-un magazin, așa că îl prind te tricou cu putere și îl trag în cabină, iar apoi închid perdeaua.
Harry îmi zâmbește pervers și eu încep să îi aplic săruturi fierbinți. Îmi duc mâna spre erecția lui și încep să îi mângâi bărbăția făcându-se tot mai mare. Mă așează rezemată de perete și își desface cureaua dându-și rapid jos pantalonii și boxerii. Trebuia să facem cât mai mare liniște pentru a nu ne da de gol, norocul nostru fiind faptul că pe fundal se auzeau diferite piese. Mă întoarce cu fața spre oglindă și îmi lipesc mâinile lăsând două amprente de toată frumusețea pe aceasta. Se uită la mine și își linge buzele. Se apropie ușor spre chiloți și îmi apropie talia cât mai aproape de el. Fără să-mi dau seama, observ cum penisul lui rozaliu intră în feminitatea mea fierbinte provocându-mi plăceri din ce în ce mai tare cu fiecare penetrare ce o făcea. Încerca să și-l introducă tot mai adânc, iar eu mai aveam puțin și simțeam că mi-l dădeam. Îmi las puțin capu pe spate și îmi mușc buza inferioară cu putere pentru a nu scoate nici un geamăt. În doar câteva secunde orgasmul îmi vine și mă abțin din toate puterile să nu zbier. Încep să șoptesc câteva cuvinte în timp ce îmi rezem fruntea de oglindă. Harry intră și el puternic în mine adâncindu-se tot mai tare până își dase drumul, penisul lui revenind la normal. Mă ia puternic de bărbie și mă sărută pasional.
- Hai să plecăm, îmi șoptește la ureche.
Mă îmbrac rapid în haine și ies din cabină prefăcându-mă că nu s-a întâmplat nimic. Merge rapid spre vânzătoare și plecăm rapid.
Ajungem rapid în apartament și mă pregătesc pentru întâlnirea ce o vom avea împreună cu Irina și admiratorul ei. Îmi iau un maieu alb larg și colanți negri lucioși împreună cu pantofi cu platformă. Harry se îmbrăcase cu un tricou și cu blugi de o culoare albastră închisă, după care am pornit spre mașină unde i-am dat apel Irinei.
- Deci, unde ne întâlnim până la urmă? întreb la telefon.
- Am vorbit cu el și se pare că vom merge la un mini hotel unde se află o pizzerie genială, îmi răspunde Irina puțin emoționată.
- Eu acum pornesc, ne vedem în 30 minute.
Închid telefonul, după care îl așez într-o poșetă medie din piele. Simt o atingere catifelată pe coapsa mea și mă uit spre Harry care îmi zâmbea. Îl prind de mână și îl sărut pe obraz.
Încetul cu încetul, am ajuns într-un final la destinație unde deja observam parcată mașina Irinei. Intru înăuntru și mă îndrept spre ei ținându-mă strâns cu Harry.
- Bună, eu sunt Katherine!
- Eu sunt Josh, încântat.
- Harry Styles.
Josh ne zâmbea, după care se uita timid spre Irina fiind puțin emoționat.
- Hai să comandăm ceva! rupse Irina liniștea dintre noi.
- De acord, o susțin eu.
Luăm toți meniurile și ne decidem să luăm o pizza mare cât să ne ajungă tuturor. Ca băuturi, Irina își luase un Sprite, eu Fanta, Josh un Tequila, iar Harry vroia un Whisky, însă când aud numele alcoolului îi dau una peste mână și îi spun să îi aducă un Cola.
- Nu ai voie să bei alcool, sper că nu ai uitat, îi șoptesc în timp ce îmi ridic sprânceana.
Se uită ciudat la mine pentru câteva secunde, dar în final își revine. În timpul acesta observ cum Josh își apropie mâna din ce în ce mai tare de a Irinei, ceea ce era un fapt bun. Mă uit în ochii amândurora și zâmbesc pervers spre ei. Harry dându-și seama de ceea ce făceam începe să râdă.
- Ce vă apucă? ne întreabă Irina în timp ce râde de râsul lui Harry.
Fără să îi răspundem, facem schimb de priviri dintre mine și Harry, apoi ne apropiem mâna ținându-ne strâns în timp ce îi arăt suptil lui Josh cum să facă. Într-un final el cuprinde mâna Irinei, ea începând să roșească. Sincer, chiar erau drăguți împreună.
Îmi umezesc buzele în timp ce observ cum chelnerul vine cu tava cu pizza și băuturile răcoritoare. Începem să fulecăm toți bucurându-ne de gustul aromatic al mâncării.
- Și, cum v-ați cunoscut voi doi? ne întreabă Josh.
Mă uit la Harry confuză și răspunde el pentru mine:
- Ne-am cunoscut într-un club în momentul când mi-a cerut un pahar de Whisky. Dar voi?
- Tot la fel, dar pe ringul de dans.
Dintr-o dată, chelnerul revine pentru a ne aduce sosul de roșii și din neatenție îmi răstoarnă sucul, acesta căzând peste maieul meu. În doar câteva secunde maieul se făcuse din ce în ce mai transparent lăsându-mi la vedere sfârcurile ce se observau prin lenjeria vieții cumpărată de Harry. Harry începe să râdă cu poftă atunci când eu înjur chelnerul, însă Josh nu își mai muta privirea de pe sânii mei. Ceea ce era ciudat, era faptul că umflătura din pantaloni se mărea tot mai tare.
- Am nevoie la toaletă, vii te rog cu mine, Irina? o întreabă Josh.
- Desigur, spune ea înroșită.
Îi fac cu degetul în semn de "totul va fi bine, baftă!" și mă întorc serioasă la Harry.
- Nu e deloc amuzant, domnule Styles!
- Oh, baby! Doar știi că arăți sexy, nu?
Îmi încrucișez brațele și îi întorc spatele, acesta începând să facă fețe de cățeluș. Chiar pe când să încep să îl înjur, apare Irina.
- Deci nu o să-ți vină să crezi! Josh m-a sărutat! îmi spune entuziasmată.
Îi zâmbesc și îi fac cu ochiul.
- Bravo, fato!
- Sunt atât de fericită, e atât de dulce..
Îmi dau privirea peste cap până ajung la Harry, el confuz întrebându-mă:
- Ce am făcut?
Încep să râd, iar apoi le zic că merg până la toateltă să mă usc. Pornesc cu pași repezi pentru a ajunge cât mai repede, însă mă opresc brusc când aud geamăte din dreptul băii.
" Nu pot să cred așa ceva! " îmi spun în gând șocată.
CITEȘTI
Sex To Survive [ H.S FanFiction ]
FanficFinalizată: 20 septembrie, 2015 Katherine, o adoleșcentă de 20 de ani, își pierde părinții într-un accident rutier. Cu timpul, ea începe să se drogheze, iar fiindcă banii nu îi ajung, se angajează la un club de prostituate unde îl va întâlni pe Har...