Acela era cumva Josh? Nu, nu se poate așa ceva. Acum un minut mi-a zis Irina că s-au sărutat, iar acum se fute cu o altă fată? Îi priveam ușor prin crăpătura ușii în timp ce eu eram tot mai șocată. Penisul lui întărit o penetra pe o blondină siliconată, iar ea tot ce făcea era să-și umble mâinile prin părul lui și să geme.
Aștept câteva minute, când observ că Josh o termină în ea, iar fata spune prin geamăte " Oh, Joshy ". Îmi dau ochii peste cap degustată și mă retrag puțin când aud pași venind spre mine. Totuși, încă puteam auzii ce spunea fata.
- Asta a fost cea mai bună partidă, Joshy! Sper că ne vom mai întâlni și mulțumesc de apelul telefonului, spune blondina.
Josh o sărută pasional pe buzele ei roșii ca sângele, după care îi zâmbește pervers.
- Pa, Joshy!
Se aranjează puțin, iar apoi trântește ușa după ea. A trecut pe lângă mine de parcă nu m-ar fi văzut, în timp ce eu mă îndreptam nervoasă spre baie.
- Cum ai putut face asta, Josh?! Parcă erai cu Irina! Și acum te văd cu nu știu ce curvă trăgândui-o? îl întreb înfierbântată pregătită de atac pentru ceea ce făcuse.
Josh își mută privirea în jos întristat, după care îmi spune:
- Curva aia.. e iubita mea.
- Oh, să nu-mi spui că vrei doar să-ți bați joc de prietena mea, căci dacă e așa, te omor!
- Țin la Irina, într-un fel. Știu că am făcut o greșeală, dar ți-am văzut sânii tăi goi și m-am excitat atât de tare în cât am sunat-o.
Îmi încrucișez mâinile nervoasă, ascunzându-mi sânii, deoarece Josh începea să se holbeze.
- Deci gata, ți-a ajuns. Merg să-i spun la Irina.
Mă îndrept spre ușă în viteză, însă mâna lui Josh mă oprește.
- Nu, te rog! Nu vreau să afle, te rog, nu-i spune!
- Și ce m-ar oprii să nu fac asta?
- O să fac tot ce vrei tu!
Îl privesc degustată în timp ce, cineva bate la ușă și intră ușor înăuntru.
- Am auzit strigăte, e totul în regulă? mă întreabă Harry.
- Să zicem. O să mă mai gândesc, Josh.
După ce mă înstrâmb la personalitatea pe care o are Josh, îi întorc spatele și mă îndrept spre Harry.
- Hai de aici, miroase a gunoi, îi spun în timp ce îl trag de tricou.
Cobor rapid scările spre masa unde ne aștepta fericită Irina, iar Harry nu înceta nicio clipă din a mă interoga cu ce se întâmplase.
- Unde e Josh? mă întreabă cu speranță Irina.
Îmi iau aer în piept și mă gândesc dacă să-i spun ceea ce a făcut Josh. Cum asta trebuia să fie o seară de neuitat pentru ea, am preferat să nu i-o stric.
- Vine imediat, a spus că nu durează mult.
- Oh, dar stă deja de 15 minute!
- Uite-l! o anunță Harry.
Într-adevăr, Josh venea spre noi schițând un zâmbet fals. Se așeză la masă, iar apoi își puse mâna în jurul taliei Irinei și o sărută pe frunte.
Sincer, mă mir cum de Irina nu făcuse observație la mirosul lui Josh, deoarece duhnea a curve. Mă uit fixată în ochii lui, tristă că privirile nu pot ucide. Se pare că Harry mă văzuse încurdată, pentru că își așezase mâna pe coapsa mea începând să facă puțin masaj.
- S-a întâmplat ceva, baby? mă întreabă Harry în șoaptă la ureche.
- Nici nu știi câte.
Brusc, începe o muzică lentă, iar câteva cupluri deja se adunaseră pe ringul mic de dans de acolo.
- Îmi permiți? îm întinde mâna Harry exact ca un gentleman.
- Desigur, îi zâmbesc.
Degetele lui se încolăcesc cu ale mele în timp ce face pași lenți pe ritmul piesei. Îmi așez ușor mâinile după gâtul lui și mă presez ușor de abdomenul lui ascultând bătăile inimii. El își încolăcește brațele în jurul meu, iar apoi începe să-mi frece spatele ușor. Într-un final, se pare că Harry reușise să mă relaxeze, drept mulțumite sărutându-l pe buzele lui rozalii. El încearcă să-și facă loc prin gura mea, eu dându-i permis.
M-am lăsat dusă de val în brațele lui Harry, în timp ce meditam la cum voi face să-i spun Irinei despre Josh și blondina siliconată.
Este deja 12 noaptea, așa că îi propun iubitului meu să plecăm, deoarece până la apartament e drum lung. El mă mai sărută o dată pe creștetul capului, iar apoi ne îndreptăm spre cei doi de la masă.
- Noi plecăm, voi vedeți ce mai faceți. Ai grijă, Irina.
- Am, am, îmi spune râzând.
Îi zâmbesc scurt, apoi îl salut și pe Josh, după care lăsăm banii să plătească partea noastră și plecăm.
Afară era o beznă de nedescris, noi încercând din răsputeri să vedem pe unde se află mașina. În scurt timp, ajungem la ea și ne punem centura.
- Totuși, ce s-a întâmplat în baie? rupe Harry liniștea.
- Să spunem doar că Josh umblă cu, curvele.
- Irina știe de asta?
- Deocamdată nu.
- O să-i spui?
- Presupun că da, doar că va trebuii să găsesc momentul potrivit.
Privesc pe geam adânc uitându-mă la întunericul de afară. Simt o mână caldă ce se apropie de a mea, așa că o țin aproape de mine. Mă las rezemată de geamul mașinii și încerc să adorm din cauza oboselii.
Deodată, somnul parcă îmi dispare atunci când văd o cafenea și îi spun să oprească din cauza poftei mele de țigări. Încă încerc să mă las de droguri, totuși am reușit să reduc numărul de consum.
- Vin repede!
Fug rapid spre intrare și mă îndrept spre bar unde se aflau diferite băuturi, meniuri cu mâncăruri și cele mai importante lucruri, țigările.
- Un pachet de țigări, vă rog!
Iau pachetul, după care mă îndrept spre ieșire, însă simt cum doi bărbați mă prind de mâini.
- Unde te îndrepți, păpușă?
După felul în care arătau, pot să zic că erau drogați de-abinelea.
- Nu mă provocați, că nu va ieși de bine!
Mă zbat pentru a scăpa din strânsoare, însă ei mă prind tot mai puternic ieșind cu mine afară. Nervoasă, le dau una la moștenitori și fug repede spre mașină speriată.
Observ cum cei doi iau ceva mental în mână, așa că mă răstesc cu putere la Harry:
- Pornește! Acum!
Fără a mai sta mult pe gânduri, Harry introduce cheia. Mirarea noastră a fost în clipa când a murit motorul iar cei doi ne-au înconjurat mașina cu metalele în mână.
CITEȘTI
Sex To Survive [ H.S FanFiction ]
Hayran KurguFinalizată: 20 septembrie, 2015 Katherine, o adoleșcentă de 20 de ani, își pierde părinții într-un accident rutier. Cu timpul, ea începe să se drogheze, iar fiindcă banii nu îi ajung, se angajează la un club de prostituate unde îl va întâlni pe Har...