Mă trezesc dintr-un somn adânc și mă uit la Harry. Aud cum vibrează mobilul și mă uit la mesaj. Era unul de la Irina. Ah! Trebuia seara trecută să ies cu ea. Îmi mușc buza rozalie și pun presiune pe unul din picior pentru a sta cât mai lejer în timp ce mă gândesc la ce scuză să bag.
Stau câteva minute și îmi fac curaj de ce îmi scrisese în mesaj.
" Domnișoară Katherine! Să știi că, chiar m-ai enervat pentru că ieri nu m-ai sunat. Trebuia să ne întâlnim aseară în club, mai știi? Normal că ai uitat! Așa că fă bine și mișcă-ți curu în seara asta.
- Irina. "
Rămân puțin amuzată de felul cum mii s-a adresat, dar acum am alte treburi de făcut. Va trebuii să îi fac un mic-de-jun delicios lui Harry și să-i pregătesc pastilele din rețetă, iar mai apoi o să-i spun de întâlnire și că voi fi cu ochii pe el în legătură cu alcolul.
Îl reînvelesc pe Harry care hiberna și sforăia precum un urs, după care ies lent din cameră și închid ușa făcând un mic scârțâit.
- Hai să facem clătite! îmi spun mie pe o voce puțin înceată.
Iau toate ingredientele necesare și un bol mare. După ce amestesc toate necesare, pregătesc tigaia și o pun pe flacăra roșie. Clătitele deja se înmulțesc din ce în ce mai tare, iar mirosul îmbietor de mâncare îmi invadează nările scoțând un mic geamăt de "Mmm..!". Pun și ultima clătită la făcut în timp ce caut Toppy-ngul de ciocolată. Îl caut prin toate dulapurile, însă tot nu îl găsesc. Meditez puțin gândindu-mă unde s-ar putea afla, când sunt întreruptă de un miros ciudat, un miros de ars.
- Oh, nu! Clătita!
După ce mă panichez din ce în ce mai tare, observ că preparatul din tigaie este deja doar arsură, clătita fiind din ce în ce mai neagră. Opresc rapid focul și mă îndrept spre robinet. Mare greșeală că am pornit apa. Lichidul făcând contact cu uleiul încins a scos un sunet îngrozitor, eu începând să strig ca nebuna în apartament.
- Ce Doamne iartă-mă faci? mă întreabă Harry venind spre mine.
Îmi întorc privirea spre el, țipătul devenind din ce în ce mai silențios. Nici nu observasem că îl puteam trezi pe Harry din cauza vocei mele de zeiță.
În momentul când se uită spre mâna mea și observă clătita arsă îmbibată în apa rece de la robinet se așează pe scaun, după care începe să râdă cu lacrimi și să arate cu degetul spre mine, eu încrutându-mă la el. Văzând că nu încetează, înlătur clătita, iar apoi îi dau cu tigaia în cap.
- Au! Ești nebună? Puteai să mă omori! mii se adresează masându-și ușor creștetul capului.
Îi întorc spatele prefăcându-mă că nu am auzit ce a spus. Caut siropul de căpșuni în timp ce Harry îmi tot făcea fețe ciudate și prefăcându-se că sunt o fantomă. Găsesc rapid siropul și iau o farfurie lată. Vroiam să termin ceea ce tocmai îmi propusem. Iau două clătite, torn puțin sirop și așez o frunzuliță de mentă între cele două. Pregătesc pastila, după care iau un pahar de apă și i le așez pe masă, Harry holbându-se la mâncare.
Își linge buzele, iar apoi examinează clătitele făcându-mă să-mi pun semn de întrebare. Se uită spre mine și îmi spune:
- Chestia asta roz..
- Vrei să spui siropul? îl întreb.
- Exact. E cumva otravă? îmi răspunde începând să râdă.
Îmi încrucișez mâinile și îmi dau ochii peste cap. Mă prinde de talie strâns și mă așează în poala lui, însă eu desfac strânsoarea și mă îndrept spre o clătită. O iau și mă îndrept spre o canapea pornind televizorul.
Trec câteva minute, până când aud pași mărunți venind din spatele meu. Era Harry. Își plimbă degetele de-asupra corpului meu, iar apoi îl privesc. Zâmbea pervers spre mine, așa că îl prind de bărbie și îi las un sărut fierbinte uitându-mă serioasă la el.
- Tot încă nu te iert.
Acesta îmi trage o palmă ușoară peste fese începând să se joace plictisit cu fundul meu.
- Vezi că diseară trebuie să mergem în club cu Irina și prietenul ei.
- Fata aia ce a venit la bar când aveai zgarda aia sexy?
- Da, aia, îi răspund plictisită.
- Pare interesant. Va fi ca o întâlnire, nu-i așa?
- Să zicem. Mai mult mergem pentru a se putea cupla cei doi.
Îl privesc pe Harry care deja avea ceva gânduri în capul lui pătrat. Oare la ce îi stătea capu în mintea asta?
- Dar, înainte, trebuie să mergem până la mall. Avem nevoie de câteva haine noi, în special tu dragă.
Văzându-mă confuză, își continua fraza:
- Pe bune acum, deja chiloții tăi dantelați sunt largi și îți face fundu gras.
Îi trag o palmă peste obraz când îl aud și mă răstesc la el:
- Cum ai putut să mă insulți pe mine și pe fundul meu?!
În timp ce eu mă tot holbam la fund, Harry se râdea de mama focului de mine.
- Ei bine, ce mai aștepți? Hai la mall să cumpărăm chiloții vieții! îi spun puțin nervoasă, când observ că Harry face o față perversă.
Ne îmbrăcăm rapid, după care ne îndreptăm spre mașină și pornim la drum. Mi-a picat fața când am observat că Harry a oprit în fața magazinului SexShop.
- Hai, baby! Mrr!
- Serios? Alt magazin nu ai putut alege?
- Este un costum sexy care vroiam de mult să ți-l cumpăr, așa că nu mai fă mutre și haide!
Închid ușa mașinii nervoasă și intru în magazin. Peste tot erau numai haine intime, toate mărimile de prezervative, cât și de gustulor lor, cătușe cu puf roz, bici, vibratoare colorate și diferite lanțuri.
" Doamne ce minte bolnavă au oamenii ăștia! " îmi spun în minte. Îmi fixez privirea spre Harry care deja găsise lenjeria pentru mine începând să-și muște buza. Mă îndrept spre el și observ o lenjerie transparentă, cu chiloți formați doar din câteva fire subțiri.
- Cred că îți bați joc de mine!
- Nici vorbă! Hai s-o probăm!
Mă îndreaptă spre o cabină retrasă și mă așteaptă nerăbdător să ies. După multe minute în care mă tot întrebam cum se iau chiloții, am reușit să mă îmbrac lăsând la o parte perdeaua. Cum a intrat razele luminii înăuntru, cum observ blițul telefonului lui Harry.
- Ah! Perfect! Direct pe backgroundul telefonului, spune când își linge buza uscată.
- Putem pleca acum?! Ne așteaptă Irina!
Observ cum fața lui i se întristează uitându-se în jos. Am putut să văd cum deja se mărește umflătura din pantaloni.
CITEȘTI
Sex To Survive [ H.S FanFiction ]
FanficFinalizată: 20 septembrie, 2015 Katherine, o adoleșcentă de 20 de ani, își pierde părinții într-un accident rutier. Cu timpul, ea începe să se drogheze, iar fiindcă banii nu îi ajung, se angajează la un club de prostituate unde îl va întâlni pe Har...