Mă trage brusc și simt cum mă lipește de abdomenul său bine lucrat într-o îmbrățișare călduroasă și mă sărută pe creștetul capului.
- Să nu mă mai sperii așa tare niciodată, Katherine! îmi spune încet Harry începând să mă strângă din ce în ce mai tare.
Wow, mi-a spus pentru prima dată numele. Cu ochii înlăcrimați, îi caut privirea și observ că mai avea puțin și începea să plângă. Fac o față de cățeluș, după care îl prind puternic de bărbie și fac contact cu buzele lui uscate și puțin însângerate.
- Te iubesc, Harry! îi șoptesc în timp ce îmi așez capul pe abdomenul lui și încep să strâng din ce în ce mai tare tricoul lui care deja era puțin rupt.
- Și eu te iubesc, Kathy!
Stăm îmbrățișați pentru câteva momente, până observ că cei doi vin spre noi, eu făcând ochi mari. Încep să îl trag de mână pe Harry, luând-o la fugă și observ că cineva trece cu o mașină pe lângă noi. Încep să strig ca o psihopată după ajutor și zâmbesc precum un copil mic atunci când văd că mașina se oprise.
Deschid rapid ușa mașinii, Harry punându-se în dreptul șoferului, iar eu în spate. Chiar înainte să închid ușa, o mână mă prinde și mă trage spre exterior.
- Pornește motorul! strig spre șofer cu putere.
Acesta pornește într-o viteză uriașă, eu răsuflând cu ușurință.
Am fost atât de preocupată cu cei doi drogați, căci nici nu observasem cine era șoferul.
- Bună seara, mă scuzați că am intrat așa brusc, cine sunteți? întreb eu puțin în sec.
- Bună seara, mă numesc Jack, și nu e nimic. Cine erau tipii aceia?
Mă apropriu de scobitura dintre Jack și Harry și îl privesc pe șofer. Era chiar drăguț. Avea ochii albaștrii ca oceanul, părul blond, iar tot ceea ce purta erau blugii negri cu un maieu larg prin care puteai observa mușchii încordați al abdomenului.
Observând Harry că nu prea am de gând să răspund din cauza analizei lui Jack, răspunde el:
- Păi, totul a început atunci când vroiam să ne întoarcem spre casă, iar iubita mea Kathy a mers până într-o cafenea. Am așteptat ceva timp și am văzut că stătea deja mult, nu știam ce face. Stăteam în mașină liniștit, până ce o văd pe Kathy intrând cu spaimă rapid în mașină și îmi zice să pornesc motorul, care din păcate, nu ținea cu noi. Apoi, cei doi ne-au așteptat lângă mașină și ne-au atacat.
- Deci de aceea sunteți plini cu sânge..
Mă uit la corpul meu care era plin cu un lichid roșiatic ce se scurgea încet, mirată cum de încă nu am făcut hemoragie. Sincer, mă simțeam puțin slăbită, iar la mișcări bruște mă durea îngrozitor, așa că l-am rugat să oprească.
- Aveți cumva trusa de prim ajutor în mașină?
A stat puțin pe gânduri, după care a mers în spatele mașinii și scoate trusa. Ne-o aruncă, apoi încep să îl dezinfectez pe Harry și să-l bandajez. La mine era puțin mai complicat, deoarece simțeam cum un ciob de sticlă îmi era înfipt în piele. Îl rog pe Harry să se uite, însă îl întrerupe Jack.
- Lasă-mă pe mine. Eu am lucrat puțin și la medicină și mă descurc în cazuri de genul.
Îi arăt locul care mă înțepa groaznic, care era undeva mai jos de sânii mei. Cum încă îmi era umedă haina, încă se puteau observa sfârcurile, iar văzând asta, Harry parcă începuse să se agite în momentul când Jack se apropia de mine. Cu câteva mișcări ușoare, a scos puțin baza ciobului, dar se oprește brusc.
- Ține-te bine Katherine, va durea cam tare.
Închid ochii și aștept durerea izbitoare de care spunea, însă mai mult cred că vroia doar să mă sperie, deoarece am simțit o simplă înțepătură.
M-am bandajat cu atenție, după care m-am așezat pe toate cele trei scaune din spate încercând să adorm pentru a atenua durerea. Auzeam doar vocile băieților, care parcă se stingeau din ce în ce mai tare.
~ Mă trezesc brusc. Văd o lumină ce pâlpâie, după care o siluetă ce îmi rânjește de-asupra feței.
- Se pare că s-a trezit târfulița! O să ne-o plătești, păpușo!
Simt cum cineva mă trage brusc de picior, iar apoi observ că mă izbește de perete. Erau cei doi. Acei doi nenorociți ce mi-au făcut rănile. Mă uit spre corpul meu confuză, observând că nu aveam picătură de sânge, dar sunt întreruptă de unul dintre ei.
- Hai să vedem ce poate face mica prințesă! îmi spune în timp ce face un zâmbet diavolesc.
Mă prinde de fese, după care le strânge din ce în ce mai tare, în timp ce pe corp îmi aplică săruturi umede. Fără a sta prea mult, în doar câteva secunde mă văd cu spatele la el. Acesta mă trage brusc de păr și îmi ordonă să mă las puțin în față și să-mi crăcesc picioarele. Refuz, însă mă trage și mai tare, iar cu un bici îmi dă peste spate.
Îmi dă jos pantalonii, iar apoi își desface cureaua. Tot ceea ce știu, este că am început să țip în momentul penetrării. ~
Brusc, mă trezesc complet transpirată, iar din cauza șocului, din reflexie mă ridicasem dând cu capul de tavanul mașinii.
- Au! Asta a durut.. spun eu frecându-mi capul.
Harry râdea în hohote de mine, Jack rămânând confuz căci propriul iubit râde de mine.
- Termină, Harry! îi spun nervoasă.
Chiar dacă îi dădusem și un pumn, el tot nu înceta din a râde. M-am încruntat la el, apoi i-am întors spatele.
- Gata, nu vă mai certați, aproape am ajuns, ne spuse Jack zâmbindu-mi.
Roșesc pe moment, iar apoi privesc micul Hotel din fața noastră. Ieșim toți din mașină și pornim spre recepție unde o doamnă ne dăduse o singură cameră. Mergem rapid spre ușa noastră, apoi analizăm paturile care erau în număr de doi. Cum noi eram trei, a trebuit să ne împărțim.
- Eu iau patul mare! spun în gura mare.
Harry se încruntă, iar Jack începuse să râdă.
- Oh, s-o crezi tu asta! îmi spune Harry.
Fac o față de cățeluș, însă văzând că nu are farmec mă trântesc în pat. Încă puteam observa cum Harry își dă ochii peste cap, după care merge până la baie.
Stau la marginea patului, cu ochii închiși, ținând perna strâns. Tresar puțin atunci când simt cum cineva îmi suflă în ceafă.
CITEȘTI
Sex To Survive [ H.S FanFiction ]
FanfictionFinalizată: 20 septembrie, 2015 Katherine, o adoleșcentă de 20 de ani, își pierde părinții într-un accident rutier. Cu timpul, ea începe să se drogheze, iar fiindcă banii nu îi ajung, se angajează la un club de prostituate unde îl va întâlni pe Har...