Angajarea

24.9K 404 1
                                    

Îmi iau o lenjerie intimă din dantelă neagră, cu o fustă mini și un maieu larg. Mă machez strident și îmi aranjez părul. În picioare îmi iau botinele mele preferate și pornesc spre club. În prezent, eu stau în New York. Orașul fiind mare, am luat un taxi pentru a ajunge mai rapid. Era deja noapte, perfect pentru a mă distra. Ajung în fața clubului și intru înăuntru. Am fost puțin uimită atunci când am observat că erau peste 30 de fete ce stăteau agățate pe lângă bărbații de acolo. Peste tot erau doar dansatoare la bară îmbrăcate în lenjerie, pe lângă ele fiind băieții ce se holbau, după care urma să și-o tragă prin camere. Pentru mine, locul acesta nu era nu știu ce, deoarece am niște prieteni foarte perverși. În concluzie, eu eram obișnuită cu aceste lucruri.
Încep să merg spre centrul clubului pentru a mă putea ghida mai bine. În timp ce caut recepția unde se afla proprietarul, observ că unii își întorceau privirea spre mine ridicând câte o sprânceană și zâmbind pervers. Sincer, chiar nu vreau să știu ce le trec în momentul ăsta prin minte. Muzica era dată la maxim, iar lumea era deja pe jumătate beată. Când am observat barul, am mers intrând în discuție cu un barmar sexy cu părul șaten cârlionțat și ochii de o culoare verde deschis ce îi străluceau la luminile reflectoarelor.
- Un pahar de Whisky, te rog!
În timp ce eu așteptam băutura, el îmi zâmbii.
- Ce te aduce pe aici? Nu te-am mai văzut pe aici. O frumusețe așa rară ca tine..hm.. Chiar și eu mi-aș dorii să te am.
Mi-am ridicat sprânceana în timp ce mă uitam cum își încorda mușchii atunci când îmi puse într-un pahar medium toate ingredientele.
- Mulțumesc, și iau o gură mare de Whisky. Că tot suntem într-o discuție, nu ști pe unde s-ar putea afla proprietarul clubului?
- De obicei la ora asta se uită după fete, pe care după le duc într-o cameră privată și după.. mi-a spus râzând după pauza făcută.
- Ei bine, eu trebuie să îl caut, poate ne mai vedem noi, i-am spus după care i-am făcut cu ochiul.
Trebuie neapărat să-l găsesc pe tipul ăsta. Chiar am nevoie de bani, nu doar pentru droguri, dar voi ajunge să nu mai am bani nici pentru mâncare.. Am continuat să umblu prin club până am ajuns pe un hol lung cu un covor roșu. Am mers tot înainte până am ajuns în fața unei uși mari și am bătut la ușă.
- Intră! s-a auzit o voce dinăuntru.
Am deschis ușa și m-am așezat pe un scaun negru din piele din fața unui birou. În fața mea se afla nimeni altul, decât cel pe care-l căutam. Practic, am ajuns exact unde trebuia.
- Hm.. Se pare că avem o nouă clientă. Cu ce scop ai venit?
Ridic o sprânceană și mă ridic de pe scaun apropiindu-mă de el. Atunci îmi amintisem metodele Irinei atunci când vroia să satisfacă un bărbat. L-am prins de nodul cravatei trăgând-o tare și lingându-l pe lobul urechii în jos.
- Sunt gata să dau tot ce e mai bun pentru clubul acesta, îi spun în șoaptă, după care îl mușc de ureche făcându-l să scoată un mic geamăt.
- Hm..
Nu pot să zic că era urât. Pe lângă că era un om extrem de bogat, mai avea și un corp de invidiat. Dar scopul meu nu era să îl satisfac pe el, ci pe clienții acestuia.
- Ce ai zice să începi din seara asta? Ai mai făcut vreodată streptease?
Nici nu a trebuit să îi răspund, fiindcă și-a dat seama de ceea ce eram în stare să fac doar prin mimicul feței.
- Perfect! Atunci începem de azi.
M-a condus până în mijlocul clubului unde era așezată o bară.
- Planul e simplu. Tu trebuie doar să dansezi pe lângă ea și să faci oamenii să se adune pe lângă tine. Nimic complicat.
- Aveți încredere în mine! îi spun zâmbind diabolic.
Mă urc pe mica șcenă. Muzica mă făcea să vibrez în timp ce începeam să fac pași lenți pe lângă bară. Luminile reflectoarelor erau așezate asupra mea în timp ce eu dădeam totul din mine pentru a aduna lumea. Am început prin niște mișcări simple, și lente, rotindu-mă în jurul bării. La un moment dat, încep să îmi dau jos maieul, rămânând doar în sutien. Am început să îmi dau jos și fusta mini, timp în care am atras privirile bărbaților. Pot să zic că aveam niște forme de invidiat, iar lenjeria stătea chiar bine pe mine și îmi punea în evidență bustul și posteriorul. Mă ridic pe bară lăsându-mă ușor în jos și ling o parte din bară lăsându-mă ușor pe genunchi. Când m-am întors spre public, observ că deja eram înconjurată de băieți ce fluierau spre mine.
- Hai fată! Dă ce poți din tine, baby! strigă unul spre mine.
Până la urmă, era unul din clienții mei nu-i așa? Mi-am lipit posteriorul de bară lăsându-mi corpul în față și lăsându-mă în jos începând să excit unul dintre băieți. Ca să le dau satisfacția mai mare, refac mișcările făcând și un geamăt scurt. Toți erau ațintiți spre mine, punându-mi banii meritați la picioare. Mă uitam spre patron. Îmi zâmbea, ceea ce însemna că îi plăcea ceea ce făceam. M-am oprit din dans, punându-mi banii în sutien și în elasticul chiloților tanga. Am coborât de pe șcenă și m-am apropiat de "șeful" meu. Însă, în timp ce făceam pași spre el, o mână caldă m-a prins de încheietura mâinii, așa că mă întorc spre el.

Sex To Survive [ H.S FanFiction ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum