Bölüm 14

493 40 20
                                    

Gözlerimi açtığımda başımda prens ve prensesin olduğunu gördüm. İkisi birden yatağıma gelip bana sarıldılar. Kapıdan gelen sesle doğruldum.

"Kim var?"

Kahyalarımdan biri yavaşca içeri girdi.

-"Majesteleri kralımız gelmiş sizinle görüşmek istiyor"

Hemen çocuklarımı üzerimden kaldırıp ayağa kalktım. O içeri girdiğinde eğilip selam verdim. Beni baştan aşağı süzüp gülümsedi.

-"Kraliçem çok güzel görünüyorsunuz"

"Teşekkür ederim majesteleri, neden bu saatte beni ziyarete geldiniz"

-"Oturup konuşalım"

"İzniniz olursa ben giyiniyim"

-"Tabiiki"

Dışarıdan hizmetkarlara seslenip kıyafetlerimi getirmelerini söyledim. Bu arada sarayda birçok şey değişmişti. Devrik kraliçe idam edilmişti. Ve ben kraliçe olalı tam 4 yıl olmuştu.

Hizmetkarlarım beni giydirdikten sonra tekrar kralın karşısına oturdum.

"Evet ne konuşacaktık"

-"Bunu nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum"

"Sizi dinliyorum"

-"Bakanlar bir eş daha almam için ısrar ediyor ama sen ne dersin bilmiyorum"

Bir eş daha istemelerini anlayabiliyordum. Ama sebebi neydi?

"Neden istiyorlar?"

-"Aslında gelen köleler arasından bir cariye seçmemi önerdiler yok dediğim için eş teklifi sundular sen ne dersin"

Dedikleri kulaklarımda çınlarken gülümsemekte zorlanmıştım.

"Siz nasıl isterseniz"

Başım birden önüme düşmüştü. Olanları algılamakta zorluk çekiyordum. Eliyle yüzümü kaldırdı. Gözlerimin içine baktı.

-"Bu durumdan bende çok hoşnut değilim, lakin baban batı grubunda olduğu için diğer gruptakiler rahatsız oluyor . Siyaset yüzünden evlenmek zorundayım"

"Anlıyorum tabiiki, benim için sorun değil bir kraliçe her zaman gönlü geniş olmalıdır"

Gülümseyip odadan çıktı. Kahyalarıma emir verip hazırlanmalarını söyledim. Gidilecek en uygun yere gidecektim. En yakın arkadaşıma...

***

Kapılarının önüne geldiğimde heyecandan nefes alamaz olmuştum. Beni kapıda karşılayan EunMi'ye sıkıca sarıldım.

"Nasılsın?"

-"Ne yapıyorsunuz kraliçem, lütfen sarılmayın"

"Seni çok özledim napayım" dediğimde o da bana sarıldı. İstemsiz kocaman gülümsedim.İçeri geçtiğimizde bana çay ikram etti. Annesi heyecandan titriyordu.

Konuya girmek için bundan daha güzel bir zaman olamazdı.

"Aslında benim gelme sebebim seni özlemem değil, kral için yeni bir eş seçmem gerekiyor"

Gözlerini benden kaçırdı.

"Eğer sen istersen ben onaylamaya hazırım, ama bana sadece sevdiğin biri var mı yok mu onu söylemelisin"

-"Kraliçem beni uygun görmenize çok sevindim, sevdiğim biri yok siz istersiniz de ben yok dermiyim"

"Buna çok sevindim EunMi sarayda tanıdığım birinin olması emin ol beni çok rahatlatacaktır."

MajesteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin