Літнє сонце висвітлило зім'яте ліжко, пустивши свої промені на обличчя сплячої дівчини. Перевернувшись, вона прикрилася подушкою, але, потривожена ранковим світилом, за кілька хвилин підвелася на ліжку. Розплющивши очі, Кіра глянула на будильник, стрілки показували 8:15. Дівчина потяглася, відкинула ковдру та вдягла халат. Підійшовши до дзеркала, вона подивилася на свій відбиток.
Усміхнувшись самій собі, Кіра вийшла з кімнати і спустилася вниз. Батьки вже сиділи у їдальні та снідали. Батько, Костянтин Павлович Крюков, був бізнесменом, мати, Ольга Олексіївна, — домогосподаркою. Кіра завжди росла у розкоші, їй ні в чому не відмовляли. Вона отримувала все, що хотіла, але, на відміну від багатьох дітей-мажорів, не вихвалялася своїм багатством, була простою дівчиною. Напередодні був її день народження, купа гостей, подарунків, багато хто тільки мріяв про таке, а їй так хотілося просто спокійно посидіти в колі найближчих. Половину гостей вона не те що не знала, а вперше бачила, і коли закінчилося свято, Кіра зітхнула з полегшенням. Цілий вечір вона натягувала усмішку і зображала радість, щоб не образити батьків.
За столом, як завжди, панувала мовчанка. Костянтин Павлович меланхолійно пив каву, зосередивши свою увагу на газеті. Ольга Олексіївна вдавала, що поглинута своїм сніданком. Кіра тихенько зітхнула. Батьки в останні роки були схожі, швидше, на сусідів, ніж на кохаюче подружжя. У будинку завжди був дух стриманості і ледь вловимої холоднечі.
— Доброго ранку,— привіталася Кіра, відганяючи сумні думки. Вона підійшла до батька, що сидів у кріслі, і поцілувала його в щоку.
— Доброго ранку,— кивнув Костянтин Павлович.
Кіра поцілувала матір і сіла на своє місце.
— Як тобі свято? — батько відірвався від газети і подивився на доньку.
— Чудово, — Кіра посміхнулася. — Про таке святкування шістнадцяти років можна тільки мріяти, — з удаваною бадьорістю додала дівчина.
— Які плани на сьогодні? — спитала жінка, відпивши з келиха гранатовий сік. Її блакитні очі уважно вивчали доньку.
— Хотіла б з Мариною пройтися магазинами, — Кіра подивилася на годинник. — І, до речі, я вже запізнююся.
— Адже ти нічого не з'їла, — стурбовано промовила Ольга Олексіївна.
— Ми перекусимо у кафе, — Кіра встала з-за столу, поцілувала батьків і поспішила до виходу. Їй хотілося піти з цієї гнітючої обстановки. Її мати у свої сорок п'ять була ефектною жінкою. Багато батьківських партнерів зазирали на неї. Русого кольору волосся хвилями лежало на плечах, лише на одному боці вони були трохи сколені шпилькою, обробленою дорогоцінним камінням. Ольга Олексіївна завжди одягалася зі смаком, у її гардеробі переважали стримані, пастельні тони.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сильніше тільки кохання
RomanceДва абсолютно різні світи. Багаті та бідні завжди були по різні боки великого урвища під назвою Життя. Чи варто прокладати міст, щоби піти назустріч? Чи можливо двом таким різним світам з'єднатися? Чи ніколи вони не зможуть бути єдиним цілим? І прір...