Глава 31

3 1 0
                                    

Минуло два роки. Світлана успішно пролікувалась у клініці. Вона вже не була худою і змученою, а на щоках з'явився рум'янець. Це була колишня Світлана, яку друзі знали раніше. Кіра, Марина, Кирило та Денис влаштували Светі вечірку на честь її повернення. Все було чудово, але Світлані не вистачало одного — Антона. Весь цей час вона думала тільки про нього, їй було соромно перед ним. Від друзів вона знала, що він цікавився нею і навіть приходив, але не наважився зустрітися з нею. Світлана сподівалася, що є шанс повернути Антона, і з цією надією, покинувши свято, вона поїхала до нього.

Двері відчинив Антон, він був у домашньому халаті та з книгою в руці.

— Света?! — здивовано вигукнув Антон.

— Можна війти? — несміливо запитала Світлана.

Антон мовчки кивнув головою, пропускаючи дівчину у квартиру, він був дуже спантеличений її появою. Світлана повільно увійшла і розстебнула гудзики на пальто, але повністю не зняла його. Вона мовчала, чекала, що він скаже.

— Виходить, ти вже повернулася, — порушуючи тишу, промовив Антон. — І що тебе привело до мене?

— Антоне, — тихо почала дівчина, — я розумію, що ти не в захваті від мого візиту. Я завдала тобі багато неприємностей, і зараз я жахливо почуваюся, пробач мені, — Света подивилася на Антона. У ньому відчувалося напруження, він навіть не глянув на неї.

— Света, позбав мене від цього, не потрібно вибачень, — він пройшов у кімнату, поклав книгу на диван і нарешті подивився на Світлану.

— Антоне, я все ще кохаю тебе, — випалила дівчина, в її очах були сльози.

— Света, не треба, — попросив Антон, морщачись, як від фізичного болю. Він дуже кохав її раніше, а зараз?

«Вона оступилася, буває, — подумав він, — я не злюся на неї, я радий, що вона знайшла в собі мужність і сили позбавитися залежності, але не зможу відчувати до неї те, що відчував раніше».

— Ти зневажаєш мене? — спитала дівчина.

— Ні, Света, я не зневажаю тебе, кожна людина може оступитися, і не мені тебе засуджувати, але як раніше вже не буде, — несила витримати її погляду, він відвернувся.

— Тільки одне запитання, — голос дівчини зрадницьки затремтів, — скажи, ти мене вже не кохаєш?

— Света, прошу тебе, — Антон тяжко зітхнув.

— Подивися на мене і скажи, що ти мене більше не кохаєш, — попросила Світлана.

Антон мовчав, так і не обернувшись.

— Скажи, що не кохаєш! — Світлана стала трясти його. — Скажи! Одне слово, і я піду! — ридаючи, просила вона.

Усередині в Андрія щось клацнуло, він не витримав. Більше не міг стримувати себе, обернувся і міцно притиснув дівчину до себе, а потім почав цілувати її заплакане обличчя.

— Кохаю, — палко шепотів він, — я тебе дуже кохаю і дуже сумував.

— Антоне, пробач мені, — уткнувшись йому в груди, промовила Світлана.

— Все в минулому, — сказав Антон, гладячи Світлану по волоссю. — Почнемо все спочатку.

— Дякую тобі, — заплющивши очі, сказала дівчина.

Андрій допоміг їй роздягтися, і Світлана залишилася в нього.

На вечірці, виявивши, що Світлани довго немає, Кіра подзвонила їй. Дізнавшись, що вона з Антоном, Кіра дуже зраділа за неї та за друга. Попрощавшись, вона повідомила новину іншим. Вечірка тривала аж до ранку. Світлана довела, що вона сильна. Вона перемогла. Друзі дуже за неї раділи. «Зрештою, все налагоджується», — думала Кіра, спостерігаючи за веселощами своїх друзів, та й сама не відставала від них. Давно вона так не розважалася. І на душі було легко, як ніколи.

Сильніше тільки коханняWhere stories live. Discover now