Глава 20

2 1 0
                                    

За кілька годин літак приземлився в Лондоні. Зійшовши з трапу, дівчина замовила таксі. Занурена у свої думки, вона не помітила, як приїхала до студентського гуртожитку. Водій витяг з багажника її речі та, отримавши від дівчини гроші, поїхав. Кіра взяла сумки та пішла до дверей гуртожитку. Зайшовши до приміщення, вона спитала у чергового номер своєї кімнати. Там дівчина розібрала сумки та розклала речі. Нині її тішило лише одне: тато домовився про вступ на педагогічний факультет, адже Кіра хотіла стати хореографом.

Незабаром розпочалися заняття. Кіра повністю занурилась у навчання. Тільки заняття й рятували її від похмурих думок. Її сусідки крутили романи, ходили на дискотеки, а Кіра вчила, вчила, вчила. Друзів вона не завела, цуралася всіх, ні з ким не знайомилася. Щовечора дзвонила Марині. Їй так хотілося додому, до Андрія, до хлопців.

Всупереч тому, що Кіра весь час навчалася, вона знаходила час і на прогулянки. Лондон — дивовижне місто, і дівчина щовихідних виходила поблукати вулицями. Вона поринала у свої думки, розглядала перехожих, будинки. Вночі місто перетворювалося, горіло тисячами вогнів. Лондон Кіре подобався, і під час прогулянок їй легшало. Мама дзвонила їй рідко, батько не дзвонив взагалі. У такий спосіб він вирішив покарати Кіру. Але Кіру хвилювало зовсім інше. Вона подумки була в будиночку на пляжі, роздумуючи, як зараз хлопці та Андрій.

І ось коли минуло два роки її перебування в Лондоні, вона дізналася від Марини радісну новину. Марина та Антон довго шукали роботу для хлопців. Як виявилось, ніхто з них не мав паспорта. Спочатку їм зробили паспорти, а потім почали шукати роботу. Довго ніхто не хотів їх наймати, але в результаті вони таки влаштували хлопців. Кірі не говорили про це. Хотіли сказати, коли все вийде. І ось Марина повідомила головні новини. Хазяї були ними задоволені. Кирило влаштувався на кухню, Світлана офіціанткою, а Денис та Андрій — на автозаправку. Радості Кіри не було меж. Гречно подякувавши подрузі і закінчивши розмову, вона цілий день ходила з усмішкою на обличчі.

Минуло ще три роки. Кіра закінчила університет із червоним дипломом. Дівчина відчувала себе дорослою та впевненою людиною. Їй було вже не сімнадцять, а двадцять два. І тепер вона могла розпоряджатися своїм життям так, як вважатиме за потрібне. Ніхто не знав про її приїзд, Кіра вирішила влаштувати хлопцям сюрприз. Сидячи в літаку, вона була найщасливішою, адже незабаром зустрінеться з тими, хто став важливою частиною її життя.

Сильніше тільки коханняWhere stories live. Discover now