Глава 24

1 1 0
                                    

Щастя, яким насолоджувалась Кіра, поступово згасало. Андрій став іншим: мовчазним, замкнутим, відстороненим. Свій стан він списував на втому, але Кіра відчувала, що справа зовсім не в цьому. Вона старалася ще більше, оточуючи його турботою, ласкою та увагою, але Андрія наче це й напружувало. Дівчина вважала, що він просто не може звикнути до нового життя.

Одного дня Андрій здавався більш напруженим і похмурим, ніж зазвичай. Навідріз відмовившись іти на виставку, куди їх запросили Антон із Мариною, хлопець вдавав, що захоплений передачею по телевізору.

Залишившись із ним, Кіра намагалася хоч якось його розбурхати. Сівши поряд з хлопцем на дивані, вона провела рукою по його волоссю.

— Андрію — ласкаво промовила дівчина, — давай хоча б прогуляємось перед сном?

— Не хочу, — сухо відповів хлопець, навіть не повернувши голови до неї.

— Тоді, — Кіра вимкнула телевізор і сіла на ноги Андрію, — займемося чимось цікавішим. Нікого немає, ми самі.

— Денис є, — промовив Андрій, намагаючись дістати пульта.

— Не думаю, що він нам заважатиме, — труснувши волоссям, сказала Кіра і почала цілувати хлопця.

— Кіро, не треба, — усунув її Андрій.

— Чому? Що відбувається з тобою останнім часом? — стривожено глянула на нього Кіра.

— Кіро, мені треба тобі щось сказати, — акуратно скинувши дівчину з себе, він підвівся з дивана.

— Говори, — Кіра сиділа на дивані й дивилася на Андрія.

— Я покохав іншу, — здавленим голосом промовив він.

— Що? — перепитала дівчина, сподіваючись, що не дочула.

— Так вийшло, — почав виправдовуватись Андрій, — я не знаю, як так сталося.

— Хто вона? — перебила його Кіра, відчуваючи, що все холодніє всередині.

— Анна Фадєєва, я познайомився з нею три місяці тому, — відповів хлопець, не маючи змоги подивитись на дівчину.

— Ось як, — Кіра підвелася з дивана. — Мені дуже боляче зараз, але я переживу, — намагаючись стримувати злість і образу, що сколихнулася, промовила дівчина.

— Вибач. Я стільки зобов'язаний тобі й піду прямо зараз, — промовив Андрій.

— Ти нічим не зобов'язаний. І піду я, це ваш будинок, а мені є куди піти, — Кіра попрямувала до їх з Андрієм кімнати.

Сильніше тільки коханняWhere stories live. Discover now