Пройшов тиждень. Якось, вийшовши зі сторожового будиночка, Денис побачив вдалині Антона та Світлану. Раптом до них підійшли двоє хлопців. За хвилину один опинився на піску, другий ударив Антона. Почалася бійка. Денис побіг на поміч. Він злякався за Світлану. Підбігши до них, Денис отримав від одного по обличчю. Розлютившись, він ударив у відповідь. Хлопці опинилися у досить добрій фізичній формі.
Світлана стояла неподалік і злякано спостерігала за тим, що відбувається. Відбивши атаку, вони пішли до сторожки.
— Що сталося? — Денис все ще кипів від злості.
— Один некультурно відгукнувся про Світлану, за що й отримав, — Антон подивився на дівчину. Вона була у шоковому стані.
— Що саме він сказав? — запитав Денис.
— Неважливо, — Антон дбайливо обійняв Свету за плечі.
— Антоне, мені треба поговорити з тобою. Світлана, — звернувся він до сестри, — зайди до хати.
— Навіщо? — насторожено спитала Світлана.
— Треба. Зайди, говорю, — трохи підвищивши голос, відрубав Денис.
— Про що тобі треба поговорити з Антоном? Якщо щось хочеш сказати, кажи при мені, — залишившись на місці, вперто заявила дівчина.
— Света, не зли мене, — Денис суворо подивився на сестру.
Поглянувши на брата спопеляючим поглядом, Світлана зайшла всередину.
— Дякую, що заступився за Світлану, — промовив Денис, коли за дівчиною зачинилися двері.
— Немає за що. Це мій обов'язок. Світлана — чудова дівчина, — відповів Антон.
— Так, це так, — погодився Денис.
— Про що ти хотів поговорити? — Антон уважно подивився на Дениса.
— Які у тебе види на мою сестру? — Денис не став ходити навкруги.
— Світлана дуже мені подобається. Це не просто захоплення, у мене все серйозно, — Антон витримав пильний погляд Дениса. Йому не було чого приховувати. Світлана подобалася йому по-справжньому.
— Ти її любиш? — сховавши руки до кишень, Денис не зводив з Антона настороженого погляду.
— Скажу чесно, мені вона небайдужа. Я захоплений нею і думаю, що кохання скоро прийде. Це сильне почуття, для якого потрібен час, — так само чесно заявив Антон.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сильніше тільки кохання
RomanceДва абсолютно різні світи. Багаті та бідні завжди були по різні боки великого урвища під назвою Життя. Чи варто прокладати міст, щоби піти назустріч? Чи можливо двом таким різним світам з'єднатися? Чи ніколи вони не зможуть бути єдиним цілим? І прір...