У житті Кіри знову з'явився Андрій. Після тієї сварки в танцювальному залі він через деякий час став її переслідувати. Намагався поговорити з нею, але Кіра уникала його. Вона дивувалася, що йому потрібно. Ось і зараз, під'їжджаючи до автозаправки, дівчина побачила Андрієву машину. Кіра вирішила заправитися в іншому місці. Не встигла вона сісти за кермо та поїхати, як її помітив Андрій.
— Кіро, почекай, — він підбіг до неї й взяв її за руку. — Не йди.
— Андрію, ти стежиш за мною? — Кіра скривилася. — Що тобі потрібно від мене? Чого ще ти не сказав мені?
— Кіро, я дуже винен перед тобою, — благально глянувши на неї, почав він.
— Ти мені це вже казав, — Кіра відчинила двері, збираючись поїхати звідси якомога далі.
— Кіро, — Андрій притис долоню до дверей, не даючи Кірі відчинити їх, — я розлучився з Анею. Я зрозумів, яким був ідіотом. Тоді не знаю, що на мене найшло. Я зрозумів, що мені потрібна лише ти. Я зробив помилку, вибач.
— Шкода, що ти розлучився з Анною Фадєєвою, — холодно сказала Кіра, відсмикнувши руку Андрія, відчинила двері машини, сіла і завела двигун.
— Кіро, стривай, — у голосі Андрія лунав розпач. — Я зробив помилку.
— Як у тебе все просто, — Кіра подивилася на Андрія та виїхала з автозаправки.
Вона їхала, і всередині наростала злість.
«Він зробив помилку! — подумала Кіра, струснувши волоссям. — Мабуть, сподівався, що я кинуся йому в обійми. Не бувати цьому!
Весь день вона міркувала про Андрія та його слова. І як не намагалася Кіра не думати про це, нічого не виходило. День пройшов, як у тумані.
Наступного дня була репетиція, але Кіра ніяк не могла зосередитися. Дотики Дениса викликали всередині протест, вона не могла повністю розчинитись у танці, як це завжди було.
— Кіро, та що з тобою? — Запитав Денис, втрачаючи терпіння.
— Нічого, просто втомилася, вибач, — сказала Кіра.
— Кіро, — Денис обійняв її за плечі. — Ти в порядку?
— Так, — Кіра відсторонилася від нього і підійшла до вікна.
— Уся справа в Андрії? — спитав Денис, залишаючись стояти на місці.
— З чого ти це взяв? — спитала Кіра, не повертаючись.
— Я все чудово бачу, — сказав Денис. — Бачу, як ти на нього дивишся, коли він з'являється.
— Денисе, — знесиленню промовила Кіра.
— Ти можеш брехати мені, — перебив її хлопець. — Але не бреши хоча б собі. Ти ще любиш його. А зі мною ти для того, щоби забути.
— Денисе, це не так, — заперечила Кіра.
— Повернися до мене і скажи, що ти кохаєш мене, — Денис підійшов до неї.
Кіра повільно обернулася і подивилася на Дениса. Вона не могла вимовити жодного слова. Брехати було марно, вона кохала Андрія.
— Денисе, ти чудовий, — Кіра опустила очі.
— І ти знайдеш ту, яка тебе покохає, — продовжив за неї Денис. — Кіро, друзями у нас бути виходить краще.
— Денис, вибач. Я не можу, — вона обняла його й заплакала.
— Я все розумію, — усміхнувся Денис. — Все гаразд, справді. Я буду твоїм другом, як і раніше. Нічого не зміниться.
— Пробач мені, — Кіра глянула на Дениса, повними сліз очима.
— Все добре, — Денис витер сльози з очей дівчини, посміхнувся до неї та обійняв. — Якщо чесно, я охолонув. Розумієш, від тебе не було кохання, і мої почуття згасли. Я старався, але на милування нема силування. Кіро, ти чудова. Сподіваюся, ми залишимося друзями.
— Дякую, — Кіра відсторонилася і посміхнулася йому.
Репетиції не було. Вони зайшли до кафе та замовили каву. Довго говорили, згадували їхню першу зустріч, смішні випадки. На серці дівчини було легко
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сильніше тільки кохання
RomanceДва абсолютно різні світи. Багаті та бідні завжди були по різні боки великого урвища під назвою Життя. Чи варто прокладати міст, щоби піти назустріч? Чи можливо двом таким різним світам з'єднатися? Чи ніколи вони не зможуть бути єдиним цілим? І прір...