Yoongi ile eş yüzüğümüzü taktığımızda içimde bir şeyler olmuştu, kulaklarıma ikinci bir kalbin atış sesi dolduğunda şaşkınca yoongi'ye baktım.
Bana dönerek anlımı öptü, elimi elinin üstüne koydum.
Odasına gittik, beni yatağa oturttu ve soymaya başladı, ses çıkartmadım ve bitmesini bekledim, sonunda çıplak kaldığımda yatakta geri gittim, kendini de soyduğunda yutkundum ve bacaklarımı araladım.
Sırıtarak yatağa çıktı, üstüme gelerek elini bacağıma koyup içini okşadı, eğilerek dudaklarımızı birleştirdiğinde ellerimi omuzlarına koyarak karşılık verdim.
Ellerini belime koyarak geri çekildi, burnunu yanağıma bastırdı.
"Önce damgalyayım mı yoksa sevişelim mi?"
Ellerimi yanaklarına koydum ve gözlerine baktım.
"Bilmem"
Eğilerek omuzuma dudaklarını bastırdı.
"Tadına bakmayı daha çok istiyorum"
Gülerek altında kaydım ve bacaklarına vurup üstüme düşmesini sağladım, şaşırmıştı ama beğeni ile sırıttı, eğilerek dudaklarını boynuma bastırıp emerek ısırdı, ellerini göğüslerime koydu.
Okşarken birden göğüs uçlarımı parmakları arasına aldı ve sıktı, acı ile inleyerek tırnaklarımı omuzuna bastırıp çizdim.
"Y-yoongi"
Geri çekilerek çeneme dişlerini geçirdi ve geri çekilerek öptü.
"Sana acımayacağımı söylemiştim bebeğim"
Yutkunarak gözlerimi sıkıca kapadım, eğilerek izlerini bırakmaya devam ederken ellerini göğüslerimden çekti ve ara ara derimi parmakları arasına alarak sıktı.
Geri çekildi ve elini yanağıma oydu.
"Arkanı dön"
Kafamı salladım ve altında dönerek yüzümü yastığa dayadım, ellerimin üstüne elini koydu ve okşadı.
"Bana bir küp kuru buz yap"
Kaşlarımı çatsamda istediğini yaparak elimde kuru buz yapıp verdim, güldü ve sırtıma dudaklarını bastırdı, kuru buzu terlemiş koluma sürttüğünde acı ile inledim, kolumdan omuzuma oradan omuzlarımdan diğer bileğime kadar sürttü.
Bir elini kalçama atarak vurduğunda yeniden inledim ki aletim kumaşa sürtünüp aynı zamanda zevk vermişti.
"K-kralım~"
Buz sırtımda dolaşmaya başladığında yutkundum, yoongi geri çekildi, bacaklarıma da buzu sürdü ve kenarı koydu.
Kalçama bir daha vurdu.
"Kalçalarını kaldır"
Dediğini yaparak kalçalarımı kaldırdım, deliğime eğildi ve üfledi, deliğim kasılmıştı, dilini içime gönderdiğinde inleyerek kafamı yastığa gömdüm.
"K-kralım~ ahh"
Geri çekildi ve beni yüz üstü döndürdü, yeniden buzu alarak boynumdan bileklerime kadar gezdirdi, o kadar yakıyordu ki kavruluyordum.
Aletini aletime sürttüğünde büyük bir haz ile inledim, buzu atarak bir bacağımı omuzuna aldı, içini öptü.
"Beni seviyor musun hizmetkarım?"
Güldüm, içimi parçalasın istiyordum ve kızgınlığı işime gelirdi, yutkundum.
"Hayır, seni sadece kullanıyorum"
Tek kaşını kaldırdı, omuzundaki bacağımı sıktı.
"Ne?"
"Duydun"
Bacağımı indirdi, ayak bileklerimi tutarak bacaklarımı açtı, aletini çekti ve hazırlanmamış deliğime konumladı, bileklerimi tutarak kafamın üstüne sabitledi, dışarıda şimlek seslerini duyduğunda sırıttım, yağmuru ben yağdırabilirdim.
Hızlıca içime girdiğinde acı ile inledim, oda darlığım yüzünden inlerken kanatları açılmıştı, vuruşlarını yaptı ve bileklerimi sıktı, sanki kırmak için uğraşıyordu.
Konuşmaya çalıştım.
"B-bileklerim,bırak"
Bileklerimi bıraktı,boynuna sardım ve sıkıca sarıldım, tırnaklarım omuzunu çizerken dudaklarımızı birleştirdi.
Yağmur sesi ile dudaklarım gerildi, dudaklarıma daha hırslı saldırdığında hızına yetişmeye çalışırken tatlı noktama vurması ile zevk ile dudaklarına inledim.
Aynı noktaya vuruşlarını yapmaya devam ederken kafam yastık ile buluştu, nefessiz kaldığımda ayrılacak iken izin vermedi ve elini çeneme koyarak sabit kalmamı sağladı.
Daha sonra aletimi tuttu ve çekmeye başladı, gözlerim kayarken tırnaklarımı iyice derisine bastırdım.
Eline boşaldığımda içime boşaldı, dudaklarımızı ayırdı ve yanıma uzandı, derin nefesler almaya başladım ve yutkundum.
Hareket edebildiğimde ona kayarak kafamı omuzuna koydum, kalkarak bana baktı, gözleri her an beni parçalayacakmış gibi bakıyordu.
"Ciddimiydin?"
"Ne?"
"Beni kullandın mı?"
Gülerek kalkmaya çalıştım ama başaramadım, kolumdan tutarak hızla kaldırdığında altımdaki acı ile sızlandım ama kollarımı boynuna sardım, belime kolunu sardığında burnunu öptüm.
"Elbette ciddi değildim, sadece ne yapacağını merak ettim, seni seviyorum,hemde çok seviyorum"
Dudaklarına minik bir öpücük kondurduğumda güldü, yağmur yağarken camdan dışarı baktı ve sırıttı.
Elini omuzuma koyarak okşadı.
"İzimi taşıma vaktin"
Gözleri ejderha gözlerinde olduğu gibi kristalleşti ve irileşti, dilini dişleri izerinde gezdirdi.
Yutkunmadan edemedim, beni uzandırdı, ben kolumu ısraca sanarken kalbimin üstüne dişlerini geçirdiğinde acı ile bağırdığımda yağmur şiddetini arttırmıştı.
Siktir kalbim iki ye bölünmüş gibi atıyordu ki yüzüklerimizi çıkartmıştı, geri çekildi ve dilini dudakları üzerinde gezdirdi, sırıtarak elini çeneme koydu.
"Biraz acıtacağımı söylemeyi unuttum, kalp atışlarımı duyuyor musun?"
"Sikeyim çok acıyor, şerefsiz"
Kahkası odayı doldururken şimşekler çakıyordu, acı yavaş yavaş dindiğinde yoongi eğilerek ısırdığı yeri öptü, geri çekildiğinde göğüsünde ejderha figürü ortaya çıktı.
Kafamı eğdiğimde benimde vardı, güldüğümde anlamı öptü ve yanıma uzandı, kolları arasına girdim ve gözlerimi kapadım, o ise saçlarımı okşayarak öpücükler diziyordu.