16

187 14 19
                                    

Bir ayda karnım şişmişti ve ben her gün meyve yemeden duramıyordum.

Gecenin bir yarısı kıpırdanarak uyandım, gözlerimi ovarak yoongi'nin kolları arasına daha da girdim.

Canım elma çekiyordu ama elma mevsiminde değildik ki, yoongi'nin çenesine dudaklarımı bastırdım ve dudaklarına kadar öptüm, sıkıca dudaklarını öperek saçlarını okşadım.

"Aşkım"

Kıpırdanarak elimi tuttu, gülerek yanağını öptüm.

"Yoongii"

"Hmm"

Gözlerini kısarak açıp mırıldandığında gülüşüm büyüdü.

"Canım elma çekiyo"

"Hım?"

"Elma istiyorum"

Dudaklarımı bükerek konuştuğumda kolunun üstüne kalkarak gözünü ovdu ve saçlarını geri attı.

"Hoseok elma vakti değil"

"Biliyorum ama canım çok istiyo, ekşi elma istiyorum"

Göz devirip kalktı ve dudaklarımı öperek dolaba gidip eşofman ve t-shirt aldı, giyinerek balkona çıktı ve kanatlarını açtı.

Gülerek geri yaslandım ve gelene kadar gözlerimi kapattım.

Hışırtılar duyduğumda gözlerimi açarak kalktım, uyuya kalmıştım, güneş yeni yeni doğarken yoongi saçlarındaki yaprak ve dalları çıkartıyordu, poşeti masanın üstüne koymuştu.

Kalkarak yanına gittim.

"Yoongi, nereden geldin sen"

Elini tutarak oturttum, saçlarındaki dalları yavaşça çıkartarak yapraklarıda çıkarttım, kafasını karnıma yasladı.

"Yer altında elma ağaçları olduğunu hatırladım, gizlice aldım ama ağaçlar beni mahfetti"

Gülerek dağılan saçlarını öptüm, karnımı öperek kalktı,benide kucağına alarak elma poşetini aldı, odadan çıkarak aşşağı mutfağa indiğimizde kafamı omuzuna yaslamıştım.

Mutfağa girip beni oturtarak saçlarımı öptü, 2 elma çıkartarak yıkadı, yeşil ve parlaktılar, yutkundum.

"Ekşi olduğunu nasıl anladın?"

"Tadına baktım, yabani elma zaten,hemen anlaşılıyo"

Kafamı sallayarak bıçak ile elmaları nasıl böldüğüne baktım, ağızım sulanmıştı.

Tabağa koyarak önüme koydu elmaları, tezgahı temizleyip ellerini kuruladı, yanıma oturarak elini karnıma koydu.

"Seokyun da kararlıyız"

"Evet, ne oldu ki?"

"İsim için sürekli düşünüyorsun,  sorayım dedim"

"Hayır, seokyun olsun, ismi çok güzel"

Gülerek kafasını salladığında iştah ile elmaları yedim, ekşi ve sulu, mükemmel di.

Arada yoongi'de ağızına atıyordu, bana yetmediğinde kalkarak bir tane daha soydu, onuda çabucak yiyerek yoongi'nin dudaklarını öptüm, kalçalarımı tutarak beni kucağına aldı.

Sevişmek istiyordum, onu istiyordum.

Sürtünmeye başladığımda seslice ayrıldık, yutkunduğumda elini çeneme getirip, çene çizgimi okşadı.

"Hamilesin bebeğim, bebeğe zarar verebilir"

"Ama istiyorum"

"Hekime soralım ve ona göre hareket edelim"

"Tamam"

Dudaklarımı büzerek gözlerimi kırpıştırdığımda dudaklarını boynuma bastırıp öptü.

"Rahatlatmamı ister misin?"

"Evet,lütfen"

Bacaklarında dönerek sırtımı göğüsüne yasladım, altımda sadece pijama vardı, onu aşşağı indirdi ve aletimi tuttu.

Şişen aletim soğuk parmakları ile seğirdiğinde çekmeye başladı, soğuk dudakları arasındaki sıcak nefesi boynuma çarparken dudaklarını boynuma bastırıp emerek ısırdı.

Elimi ensesindeki uzamış tutamlara atarak çektim ve inledim, diğer eli deliğimin etrafında dolaştı ve teker teker parmaklarını içime gönderdi.

Sızlandığımda tatlı noktamı hemen ezdi, nefes dahi almayı unutmuştum, hamileliğin getirdiği hassaslık ve iki yerden aldığım zevk ile hemen gelmiştim.

Geri çekildi, dudaklarıma öpücük bıraktığında derin nefesler alıyordum, yutkunarak bacaklarından kalkarak altımı giyindim, kalkarak ellerini yıkadı ve beni kucağına alarak odamıza gittik.

Yatağa uzandık, t-shirt ve eşofmanını çıkartarak boxer ile yanıma uzandı, kolları arasına girerek uyuklamaya devam ettim.

Yorulmuş hissediyordum.

sope : ıceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin