Arkadaşlarıma hamile olduğumu söylediğimde hemen odamı basmışlardı.
Şuan hepsi önümde dizilmişken ben yoongi'nin kucağında oturuyordum, taehyung ellerini kenetledi.
"Ama ejderhaların çocuğu olmaz ki"
Kafamızı salladığımızda jin'in aklına bir şey gelmiş gibi gözleri büyüdü.
"Şimdi yoong'yi biliyoruz, eskiyi yani, ya o kişilerde hamile kalırsa"
Hepsi yoongi' ye baktığında yoongi de kaşlarını çattı.
"Hoseok ile 5 aydır evliyiz, olsaydı şimdi ye kadar bir sürü kişi gelirdi"
Mantık lıydı ama içim rahat değildi, omuz silktim.
"Gelirlerse öldürürüm, çok da sorun değil"
Hepsi şaşınca bana baktığında kafamı yoongi'nin omuzuna yasladım, yoongi'nin eli karnımdaydı, jungkook güldü.
"Hamilelik seni delirtmesin de"
Göz devirdiğimde güldüler, namjoon jin'in omuzuna kafasını koydu, jimin güldü.
"Ayy hemen zaman geçsin, çok heyecanlandım"
Taehyung yutkundu.
"Anne ve babana söyledin mi?"
Kıpırdandım.
"Babama söylemedim, bir şeytanlık yapar falan ellerimde ölür, annem biliyor ama, çok sevindi"
Namjoon kafasını salladı.
"İyi ki babana söylemedin"
Kafamı salladığımda yoongi anlıma dudaklarını bastırdı.
"Bir kaç ay sonra söylemek zorunda kalabiliriz, karnın büyüyecek"
"Zamanı geldiğinde söyleriz, acelesi yok ki"
"Biliyorum bebeğim, sakin ol"
Elini karnımdan çekip yanağımı okşadı, diğerlerine baktığımda gülerek karnıma bakıyorlardı, bende güldüm, keşke onların da bebeği olsaydı, grubumuzun minyatür bir versiyonu olurdu.
Hayali bile güzeldi.
+-+-+-+
😅