Her ay çok zor geçmişti ve şimdi ben ıkınırken bayılacakmış gibi hissediyordum.
Sonunda ağlama sesi çıktığında kendimi yatağa bıraktım, yoongi elimi öperek yanağımı okşadı, gözlerimi kapatarak elini bıraktığımda bebeğimizin yanına gitti.
Sesi kulaklarıma yorgunluktan dolayı uzak geliyordu, yutkunduğumda yoongi kucağında seokyun ile yanıma geliyordu, gülerek baktığımda yanıma oturdu.
Bebeğime baktığımda saçları siyah ve maviydi, gözleride gözlerim gibi iki rengi tek iriste birdi, yeşil ve mavi.
Yüzü küçücüktü, burnu yoongi'ye benziyordu, dudakları benim gibi kalp şeklindeydi, teni hafif esmer, iki küçük gamzesi ve badem göz çerçevesi vardı arkasından beyaz kanatları görünüyordu.
Anlını öptüm, yoongi'ye yaklaştığımda diğer kolunu bana sardı, bebeğim ve ben yoongi'nin göğüsünde duruyorduk.
Yaşlı hekim yanımıza geldi.
"Bebeği iyice temizleyelim, sizde dinlenin"
Kafamızı salladığımızda yoongi bebeği yaşlı kadına verdi ve kalkarak beni kucağına aldı, gözlerim kapalı göğüsüne sindim, banyoya girdik ve beni yıkamasına ses çıkartmadım, dokunuşları tüy gibi hafifti ve masaj yaparak beni yıkıyordu.
Sonunda giyinip temiz yatağa uzanmamı sağladı, direkt uyku moduna geçtim, yorgunluktan ölüyordum resmen.
+++++++++
Fısıltılar ile uyandığımda gözlerimi açtım, jin,jimin ve taehyung yanımda oturmuş kısıkça konuşuyordu, jimin'in arkasında yoongi,namjoon ve jungkook'da seokyun'un yanında oturmuşlardı.
Kıpırdanarak kalktığımda sustular, yoongi kalkarak yanıma geldi, kollarımdan tutarak çerçeveye yaslanmamı sağladı ve komidin'in üzerindeki suyu uzattı, alarak içtim, geri uzatarak konuştum.
"Ne bu ses"
Hepsi gülerek bakıyordu, taehyung sıkıca sarıldı.
"Seokyun çok tatlı lan, he bir de tebrikler"
Geri çekildiğinde göz devirdim, jimin ve jin'de sarıldı, derin bir nefes aldım.
"Açım galiba"
Jin ve namjoon kalktı, odadan çıktıklarında jungkook geldi.
"Bebek çok şirin"
Güldüğümde yoongi seokyun'u kucağına alarak yanıma getirdi, oturarak kucağıma verdiğinde minik meleğime baktım, bu melek cidden benim miydi?
Gözlerim dolduğunda yoongi sarıldı, jimin konuşunca ona dönemedim bile.
"Yaa bunlar çok tatlıı"
Yoongi'nin omuzuna kafamı koydum, kapı açıldı, namjoon elinde tepsi ile geldiğinde yoongi seokyun' a uzandı.
"Biraz yemek ye"
Kafamı salladığımda seokyun'u yatağın koyarak yanıma oturdu, jungkook ve taehyung seokyun'un yatağını yanımıza yaklaştırdığında güldüm, yoongi bana yemek yediriyordu.
Diğerleri seokyun'un başına toplandıklarında gülerek onları izledim.
Doyduğumda yoongi tepsiyi kenarı koydu, yeniden kolları arasına girdim ve kapanmaya yakın gözlerim ile bebeğime ve başında duran amcalarına bakmaya devam ettim, çok mutluydum.