10

210 16 1
                                    

Ertesi günü kahvaltı ettik,şimdi ise ben kucağında dururken bahçede dolanıyordu, yağmur uyandığımda bile yağıyordu ki bu gülümsememe neden olmuştu.

Vücudumda buz yüzünden kırmızı çizgiler vardı.

Burnumu boynuna dayayıp derin bir nefes aldım, kafasını kafama yasladığında gülerek elimi yanağına koyup okşadım.

Geri çekildik, gözlerinde kayboluyordum.

Alınlarımızı birleştirdi, gülerek gözlerimi kapadım, kalp atışlarım ikinci bir kalp atışı ile iyice hızlandığında güldüm.

"Bu mükemmel"

"Evet, öyle"

Dudaklarıma bir öpücük bıraktı, elimi çıplak omuzlarda gezdirdim.

"Neden bir şey giymiyorsun?"

"Bu kanatlar ile mi?"

Cidden kanatları çok büyüktü, dudaklarımı sarkıtıp bebek gibi omuz silktim.

"Ama kıskanıyorum"

Kafasını salladı ve dudaklarını dudaklarıma sürttü.

"Terzi ile konuşurum"

Gülerek dudaklarını öptüğümde üst dudağımı çekiştirdi, daha sonra alt dudağıma geçti, hızına yetişemiyordum.

Geri çekildi, kalçalarımı sıktı.

"Sana doyamıyorum"

Yanaklarım kızarır iken kaşlarımı çattım, etrafta bir sürü kişi vardı, öpüşmek sorun değildi ama böyle konuşması beni utandırıyordu.

"Yah,herkes duyuyor"

"Onlar sessiz kullar hoseok, duydukları kendinedir"

Kafamı salladığımda saraya geri döndü, yatağa oturdu ve uzandı, eğilerek dudaklarını öptüğümde kalçamı okşayarak sıktı, dudaklarına inlediğimde daha da hızlandı öpüşü.

Dudaklarını bırakarak boynuna indim ve emerek ısırmaya başladım, müdehale etmiyo sadece kalçalarımı okşuyordu, aletine sürtünmeye başladığımda kalçalarımı kendine bastırdı.

Boynundan aşşağılara indim ve göğüsünü ağızıma aldım, eli saçlarıma gitti ve kendine bastırdı.

"Bebeğim"

Kafamı kaldırıp diğer göğüsünü ağızıma aldım ve dişlerim ile ezerek emdim.

Ellerini çekti, eli altımdaki eşofmana gittiğinda kalkarak çıkarttım, onun da eşofmanını çıkarttım, yeniden üstüne oturdum.

Kollarını kafasının altında birleştirdi, aletini tutarak çektim ve deliğime konumlayıp hızlıca oturdum, ikimizde inledik.

Zıplamaya başladığımda ellerini belime koyarak yardımcı oldu, tatlı noktama vurduğunda kafamı geri attım.

"Yoon~"

Aynı yeri ezerken ismini inlemekten zevk alıyordum, bir elini vücudumda gezdirdi ve göğüs ucuma parmağını bastırdı, yutkunarak tırnaklarımı omuzlarına geçirdim.

Elini bu sefer aletime getirdi ve çekmeye başladı, bir kaç dakika sonra eline geldim,oda içime boşaldığında kendimi üstüne bıraktım.

Anlıma dudaklarını bastırdı ve belimi okşadı, gülerek kafamı göğüsüne deyadım ve ejder damgasını öptüm.

Saçlarımı okşarken uykum gelmişti, elimi omuzuna koyarak okşadım.

"Uykum geldi"

"Hemen mi"

Dudaklarımı büzerek baktığımda gülerek kalktı, bacaklarımı beline doladım, banyoya girdi ve suyu ayarladı.

Küvet dolduğunda içine oturduk, belimi okşayarak omuzuma dudaklarını bastırdı, kafamı omuzuna koyarak vücudumu onun ellerine bıraktım.

sope : ıceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin