14

178 14 0
                                    

Mide bulantısı ile kalktım, yataktan yoongi'yi uyandırmadan çıktım ve lavaboya giderek kustum.

Bu 6 gün kusmadan duramıyordum ve çabuk yoruluyordum, çeşmeyi açarak elimi yüzümü yıkadım, ağızıma su alarak temizledim.

Geri odaya döndüğümde yoongi'nin yanına oturdum, uzandığımda kollarını etrafıma sardı.

"Neden kustun?"

Yutkunarak kafamı kaldırdım ve kapalı göz kapaklarına baktım, elimi yanağına koyarak okşadım.

"Bilmiyorum, kendimi garip hissediyorum"

Elimi tutarak avucuma dudaklarını bastırdı, burnunu bileğime bastırdı ve derin bir nefes aldı.

"Hekime gidelim"

"Hı hım"

Gözlerini açarak bana baktığında güldüm, hala güneş doğmamıştı, beni iyice kendine çekerek dudaklarımı öptüğünde karşılık verdim.

Yavaş ve tadını çıkartarak öpüşüyor duk, sanki zaman durmuştu, onun yanında olmak benim için bulunmayan bir mucizeydi.

Geri çekildiğimde belimi okşadı ve anlımı öptü, derin bir nefes aldım ve kollarımı boynuna sardım.

"Seni seviyorum"

Dudaklarını yanağıma bastırıp öptü.

"Seni seviyorum güzelim"

Gözlerimi kapattım ve kafamı boynuna saklayarak kokusunu derince içime çektim ve geri uyumaya başladım.

--------

Yoongi'nin sesini duyunca kalkarak gözlerimi ovdum.

"Güzelim"

"Efendim aşkım"

"Hekim getirdim, kalk hadi"

"Hı hım"

Dudaklarıma öpücük bıraktığında gülerek kalktım, lavabo ya giderek işlerimi halledip çıktım, saçlarımı düzelttim, kendimi çok uyuşuk hissediyordum, üstüme siyah şeyler geçirip aşşağı indim.

Salona girdiğimde yaşlı kadın kalktı, gülümsedim.

"Hoşgeldiniz"

"Kral min sağlığınız için getirdi"

"Biliyorum,oturun lütfen"

Oturdu ve beni süzdü.

"Neyiniz var?"

"Bu 6 gün çok garip hissediyorum, mide bulantım hiç durmadı ve bu gün de çok uyuşuk hissediyorum"

Kalkarak yanıma geldi, elini karnıma koyduğunda yoongi'nin elini tuttum, geri çekilerek bize baktı.

"Ejderhalar lanetlidir, tanrı onlara çocuk sahibi olmanın mutluluğunu vermedi ve hepsi kısırdır"

Kafamızı salladık, konu nereye varacaktı.

"Yani?"

"Görünen o ki Kral Min çok şanslı, tanrı sizi bir aile olarak görmek istemiş"

Şaşkınca kadına baktığımızda kadın güldü.

"9  günlük hamile siniz kral jung tebrik ederim"

Heyecan ile güldüm, yoongi'ye sıkıca sarıldım.

"Bebeğimiz olucak"

Yoongi'de sıkıca belime sarılarak saçlarımı öptü.

"Minik, güzel bir bebeğimiz olucak"

Ayrıldık, kadın bir den yok olduğunda yoongi'nin dudaklarını öptüm,  karşılık verip üstüme geldi, geri diderek koltuğa uzandım.

Geri çekildi ve elini yanağıma koyup okşadı.

"Çocuğumuz olucak"

Kafamı sallayarak boynuna sıkıca sarıldım, yanağımı öperek yanıma uzandı, elini karnıma koyduğunda elinin üstüne kendi elimi koydum.

Gülerek bir birimize baktık, çok mutluyduk.

sope : ıceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin