-Freida Tsugikuni-Gözlerimi açtığımda etraf beyazdı. Öldüm mü? Görüş alanım düzeldiğinde hastane duvarı olduklarını anladım. Kolumda serum vardı. Vücudum fena ağrıyordu. Yerimde dikleştikten sonra hemşire gelmişti. "İyi misiniz?" diye sordu "ne oldu bana buraya nasıl geldim?" "Bir vatandaş sizi sokakta dövülmüş halde buldu ve dün buraya getirdi. Ateşiniz, iç kanamanız, burun kırılması ve çeşitli yaralanmalarınız vardı" Aman tanrım. 1 gün boyunca kimse görmemiş mi beni? İki gün mü geçmiş! "Durumum nasıl? Biraz ağrı hissediyorum çıka bilir miyim?" "Evet efendim, gerekenli müdaheleyi yaptık ateşinizi düzene soktuk kırılmaları düzelttik gide bilirsiniz" "eşyalarım peki?" "Hemen burada. Buyurun" dedi cüzdanım ve telefonumu verirken.
Ödemeyi yaptıktan sonra hastaneden çıktım. Telefonumu kontrol ettiğimde tonlarca bildirim vardı. Kakashi Obito ve diğerlerinden yüzlerce arama. Yüzlerce mesaj. Takvime baktığımda bugün kamp günü olduğunu gördüm. Saate bakınca çoktan yola çıkmış olduklarını fark ettim. Hidan piç seni orada geberteceğim. Taksi çağırıp eve gittim. Üstümü değiştirip sırt çantamı topladım. Siyah windbreaker ceket siyah geniş paça kargo pantalon ve siyah uzun kollu sweatshirtümü giyindim. Çekmeceden motorumun anahtarını alıp hemen parklama alanına indim. Çabucak onlara yetişmeliydim.
Kamp alanına varmamdan yarımsaat geçmişti. Birazdan burada olurlar diye düşünürken otobüsler gelmişti. "Rei!" dedi Obito otobüsten düşer düşmez hızla bana koşarken. Motorum düşmesin diye bir kaç adım öne çıktım. Kollarını gelip bana sarmıştı. "Senin için çok endişelendik!" dedi ağlar şekilde "Obito endişeni anlıyorum ama canımı yakıyorsun" dedim kollarının arasından. "Ne haldesin sen" dedi Kakashi. Evet yüzüm berbattı. "Hidan pisliğini geberteceğim!" dedi Obito coşarken "hayır onu kendim benzeteceğim" dedim. Diğerleri ve senseiler de gelmişti "Tsugikuni! Kaç gündür ortalıkta yoksun bizi çok meraklandırdın" dedi Toshiro sensei "yüzüne ne oldu?" diye sordu Sarutobi sensei de eklerken "trafik kazası. 2 gün hastanede kaldım bilincim bu sabah yerine geldi anca. Üzgünüm" dedim baş eğerken. "Siz çadırlarınızı kurun biz ormancını arayacağız. Biz gelene kadar kimse ayrılmasın buradan" diyip şöförlerle birlikte gitmişlerdi. "Pekala" dedim ceketimi çıkarırken. "Çık ortaya Hidan" dedim sonra.
-Tobirama Senju-
Yüzü korkunçtu. Ve çıkaramadığım bir ifade vardı. Kızgın mı yoksa gülüyor mu anlayamıyordum. Aşağılayıcı olduğu kesindi. "Ah bu iyi değil öfke modunda" dedi Naruto. Öfke modu mu? "Öfke modu nedir?" diye sordu Hashirama. "Rei-senpai'nin çok fena öfke sorunları var. Bir keresinde eski bir öğrenciyi dövmüştü. Çok kötüydü. Koskoca adam onun durması için gözyaşları döküyordu" dedi Sakura "sonuç peki?" diye sordu Madara "suçlu olan oydu bu yüzden dilekçesini yazıp okuldan çıktı ve başka okula nakil oldu" dedi. "Ö-özür dilerim b-ben sarhoştum ne yaptığımı bilmiyordum!" dedi dizlerimin üstüne çöküp baş eğerken. Korkudan titriyordu. Kız gelip tam karşısında durdu. "Kaldır başını" dedi düz şekilde "sorunumuz bi-" demesine izin vermeden sağdan sola ağzına öyle bir tekme geçirdi ki kan püskürtmüştü ağzından "S*tir bu çok acı vericiydi" dedi Madara yüzünü buruştururken "Oi Rei-" Kakuzu diyordu ki "karışırsan sana da aynısını uygularım" dedi ona bakarken. Çok korkutucuydu. İçimi ürpertmeye yetmişti. Saçından kavrayınca Hidan onun suratına yumruğunu geçirdi. Burnu kanarken bir kaç adım geri gitti. Kan burnundan tüm ağzına yayılmıştı. "Hala bilincin yerinde görüyorum" dedi sırıtırken. Kakashi ve Obito'ya baktığımda endişeli bakışlarla olanları izliyordu. Neden kimse müdahele etmiyor? Hidan yumruğunu ona savurunca kolundan tutup çevirdi kendi diresiği ile onun dirseğine ağır bir darbe indirdi. Hidan'nın acı çığılıkları ormandaki kuşların uçmasına sebep olmuştu. "kesin kırılmıştır" dedi Kisame. "Frei- y-yapma-" saçından tutup dizini yüzüne bir kaç kez vurdu sonra ise onu geri itti. Sırt üstü yere düşünce üstünde oturdu. "Güzel yüzümü dağıtmana karşılık" dedi ve yumruğumu geçirdi "hastanede 86 dolar bıraktım. Şimdiyse yumruğumu 86 kez yüzüne bırakacağım. Ve de konunun para ile hiç bir alakası yok" dedi. Öyle fena vuruyordu ki. Durmuyordu bile iki yumruğunu bir birinin ardınca indiriyordu. "Rei kes şunu!" dedi Kakashi sinirle. "Başını belaya sokacaksın" diye ekledi Obito da. Kesik nefesler alırken durmuştu. Yüzündeki yara bantlarını çıkardı ve onun ağzına soktu "sanırım kusacağım" dedi Kiba. Sonra ise dizlerinden destek alarak ayağa kalktı. "Bir daha bana bulaşırsan vücudunda sağlam tek bir kemik bile bırakmam" dedi kanlı şekilde tükürürken. "Neler oldu burada?" diye sordu Sarutobi sensei "Hidan dereye düştü efendim" dedi Itachi. Bu ne biçim bir yalan. "Ambulans çağıralım mı?" "Gerek yok ben onu götürürüm" dedi Kakuzu ve onu omuzuna aldı. "Freida-san'ı kızdırmamamız gereken bir ders aldık az önce" dedi Izuna tedirgin şekilde.
"Pekala Tsugikuni çadırın var mı?" diye sordu sensei. "Yok efendim otobüsde uyurum" "otobüs az sonra yola düşecek" dedi "hehh" dedi komik bir yüz ifadesi alırken sanki biraz önce bir canavar değilmiş gibi. "Pekala birinizin onunla çadırını paylaşması lazım" "ama herkes iki kişilik ayrıldı bile" dedi Deidara. "Sen tek kalıyordun değil mi?" diye sordu Madara "benim çadırım tek kişilik çünkü" "sensei Tobirama-kun yanlız kalıyor çadırında" diye seslendi ona "ne halt ediyorsun!" dedim yakasından tutarken. "Pekala öyleyse onunla kala bilirsin" dedi sensei "ama-" diye ikimiz de itiraz etmiştik. "İtiraz yok başka kalacak yerin de yok çünki eğer birisi seninle yer değiştirmek istiyorsa o ayrı. Yer değiştirmek isteyen var mı?" diye sordu. Kimseden bir ses çıkmamıştı. "Benim çadırım tek kişilik sığa bileceğimizi sanmıyorum" dedim sakin olmaya çalışırken "başka çaremiz yok birşekilde uyuyacaksınız artık" dedi Toshiro sensei. Göz devirip ona baktığımda bana bakıp sırıtıyordu. Neye gülüyor bu? Büyük adımlarla yanıma geldi "Çadırı kurmana yardım edeyim mi?" diye sordu pişkince tebessüm ederken. "Gerek yok ben hallederim" dedim direkleri yerde ayarlarken.
Herkes çadırlarını kurmuştu. Yağmur başlayınca herkes içine girmişti. "Baya da güzelmiş" dedi bakınırken. "Neyse arkanı dön bandajlarımı değiştireceğim" dedi. İç çekip arkamı döndüm. Bir kaç dakika sonra zorlandığını belirten sesler çıkarıyordu. Omuzumun üstünden kısa bir bakış attığımda sadece iç çamaşırı vardı. "Ah hadi ama!" dedi isyan ederek "bir bandajı bile bağlayamıyorsun" dedim sırıtırken "sanki sen bağlaya biliyorsun da" "tabii ki bağlaya biliyorum" "gel bağla o zaman" dedi ve başıma değen bandajla ona döndüm. Pantalon giyinmişti ama üst bedeni hala iç çamaşırındaydı. Gözlerimi kaçırıp bandajı alıp yanına kaydım. "Arkanı dön" diyince tek kelime etmeden dönmüştü. Sırtı morluklarla doluydu. İki kez gövdesinden sarıp omuzuna getirdim. Omuzlarında ise sigara izleri vardı. Ama yeni gibi durmuyorlar da çünkü tamamem iyileşmiş izlerdi. Her iki omuzundan geçirip sırtında düğümle bağladım son olarak "bitti" dedim kendi tarafıma kayarken. "Vay çok sıkı oldular teşekkür ederim ama bahse varım kendi vücudunda böyle bağlayamazsın" dedi kendisini kontrol ederken. "Kendi vücudumda da bağlaya biliyorum" neden herşeyi rekabete dönüştürüyor? "Hah!" dedi nefesini verirken.
Matematik testlerine göz atıyordum "orada cevap 62" dedi aniden. Ne ara dibimde bitmişti! "Ne halt ediyorsun dibimde!" dedim kenara kaymak isterken ama zaten kenardaydım! "Matematik test kitabını görünce bir bakayım dedim. İstersen sana özel ders vere bilirim" dedi alayla sırıtırken "senden gelen hiç birşeyi istemiyorum uzak dur benden" dedim "merak etme ısırmıyorum" dedi kahkahalara boğulurken. "Bana yaptığın iyiliğe karşılık sana yöntemimi söyleyeyim. Matematikte bu kadar iyi olmamın sebebi japonca test ve kitaplar dışında almanca olanları da kullanmam" dedi. Demek bu yüzden bu kadar iyi biliyor! "Umrumda değil" dedim dikkatimi teste verirken. "O zaman sonsuza dek benden geride kalacaksın" dedi ibne şekilde "kapa çeneni konsantre olamıyorum" dedim gözümü testten ayırmayarak "tamam tamam sustum" dedi gülerken.
💠Çok iyi bir bölümle karşınızdayım. Grumpy x Sunshine shiplerine bayılıyorum! Umarım hoşunuza gitmiştir. Bol bol yorum yapın ve oy verin^^ Sevgiyle kalın<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Academic Rival | Tobirama Senju x OC (Modern AU)
Fanfiction"Şu gümüş saçlı piç benden daha iyi olduğunu mu sanıyor?" "Onun ukala ve kendini beğenmiş davranışları kendimi öldürmek istememe sebep oluyor" Academic rivals to lovers <3 Tüm karakter hakları Kishimoto-san'a aittir. Tüm görseller kendi yaratıcıla...