Chapter 18

45 7 28
                                    

Media: Itachi Uchiha

~2 hafta sonra~

-Freida Tsugikuni-

Sınav sonuçları açıklanmıştı. Tobirama'dan beklemediğim şekilde tüm derslerden düşük puan almıştı. Zaten son 2 haftadır hep yorgun derslerde de uyuyor hep. Hashirama'nın yüzünde de endişe tohumları vardı. Zil çalınca onların sırasına gittim. "Oi senin sorunun ne" dedim ellerimi sıraya koyarken "huh?" dedi başını kaldırırken. "Uyuduğunu görmüyor musun?" dedi Inari bana "sen karışma" dedim onu susturarak "ne demek istiyorsun?" diye sordu "notların yerlerde haberin var mı? Ne demiştik biz eğer notların düşürse seni rakibim olarak görmekten vazgeçerim. Bu hala geçerli" dedim "o zaman görme" dedi kalkırken. Hah?! Ben bir cevap bulamadan sınıftan çıkmıştı "bekle Tobi-kun!" dedi ardından da Inari çıkarken. Sinirden gözlerim seğiriyordu. "Geceleri çalışmaya başladı" dedi Hashirama sessizliğini bozarken "ne?" diye sordum düz şekilde "geceleri çalışıyor bu yüzden gündüzleri yorgun ve uykusuz. Derslerinde aksamaya başladı. Nerede çalıştığını bilmiyoruz ne de bize söylemiyor. Onun için endişelenmeye başladım. Kendisine dikkat etmiyor" dedi açıklarken. Onu başımla onayladıktan sonra sırama geri döndüm. Neden böyle davranıyor? Onunla yanlız olduğunda konuşmam gerek. Şu yılışık peşini bırakmıyor ki! Derin bir nefes aldım kendimi sakinleştirmek için. Bugün Kakashi ve Obito yoktu bu yüzden yanlızdım "Rei-chan!" dedi Shisui yanıma gelirken arkasından da "yanlızsın görüyorum seninle otura bilir miyiz?" diye sordu "tabi" dedim. Itachi yanımda otururken o da onun yanında oturdu.

Dersi dinleyerek not alıyordum. Ya da almaya çalışıyordum. Dikkatimi veremiyordum tam olarak "iyi misin?" diye sordu Itachi endişeli şekilde "evet iyiyim" "üzgün görünüyorsun canını sıkan birşeyler mi var?" diye sordu başını koluna yaslarken. Bakışlarımı ona çevirdiğimde merak ve endişe karışımı duygularla bakıyordu bana. Gözleri çok güzeldi. Belki de yanlış kişiye odaklanıyorumdur? Belki de yanımda olması gereken Itachi'dir? Belli ki Tobirama beni yanında görmekten rahatsız oluyordur. Çünki şu Inari denen yılışık hep etrafında ama ondan rahatsız değil hiç. "Yok iyiyim ben sorduğun için teşekkürler" dedim tebessüm etmeye çalışırken.

Ders çıkışı çantamdan kulaklığımı çıkardım. "Rei-chan birlikte gidelim mi?" diye seslendi Izuna "yok ben Itachi ile beraber gideceğim" dedim "iyi de o diğer tarafta yaşıyor?" dedi Madara soru sorarcasına "onun evine gideceğim, ders çalışacağız" dediğimde Tobirama'nın kaşları çatılmıştı. Onu görmezden geldim. Arkama döndüğüm de Itachi ile burun buruna gelmiştim. Lanet olsun! Bu yalanımdan ona bahsetmemiştim bile! Şimdi ne kadar iki yüzlü biri olduğumu düşünecek! "Gidelim mi, Rei?" diye sordu tebessüm ederken. Ayak uydurmasına gözlerim parlarken yanaklarım hafif kızarmıştı. "T-tabi" dedim.

Yolda sessizlik hakimdi "üzgünüm seni katmak istememiştim" dedim bakışlarımı kaçırırken "sorun değil, ama gitmemi istersen gide bilirim" dedi "yok seninle gezmek iyi" dedim tebessüm ederken. O da gülümsemişti. Nehir kenarındaki parka gelmiştik. Hava soğuktu güneş batmak üzereydi. Mor tonlarında bulutlar gökyüzünü süslüyordu. "Çok güzel. Gün batımı mı yoksa gün doğumu mu belli değil" dedim "senin gibi" dedi o da. Ona döndüğümde o da bana döndü. Yanakları ve burnu kızarmıştı. O sırada kar yağmaya başladı. Büyük kar taneleri yavaş yavaş düşüyordu. Bana yaklaşınca yutkundum. Yanağımda hissettiğim yumuşak sıcaklıkla gözlerimi kapattım. Dudakları yumuşaktı. Gözlerimi kırpıştırmakla yetinmiştim sadece. "Yanakların çok soğuk, üstün de ince. Evine bırakayım seni" dedi üstündekini çıkarırken "yok gerek yok. Taksi ile giderim ben" dedim gülümserken "olsun yanlız gitmeni istemiyorum" dedi endişeli şekilde "merak etme başıma birşey gelecek değil. Hem sen de üşüyorsun evine dönmen gerek" dedim burnuna dokunurken. "Pekala sen nasıl istersen. Eve varınca haber ver bana lütfen" dedi omuzlarıma dokunurken. Onu başımla onayladım. Uygulamadan taksi çağırmıştı bana. "Yarın görüşürüz" dedim ona yaklaşırken. Öpmek için yaklaştım ama son anda sarıldım ona. Neden durdurdum kendimi? "Dikkat et kendine" dedi kapıyı kapatırken.

Academic Rival | Tobirama Senju x OC (Modern AU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin